Rama MTB i brak uchwytow na bagaznik

Data: 2010-01-21 01:14:27
Autor: Rafał Wawrzycki
Rama MTB i brak uchwytow na bagaznik
Witam!

Temat juz walkowany pare razy, ale moze ktos cos poradzi nowego. Jest sobie rama mtb pod v-ki, ktora nie ma jakichkolwiek otworow pod bagaznik tylny. A jest chec zamontowania takiego.

O ile z dolnym mocowaniem nie bedzie wiekszego problemu, bo sa odpowiednie uchwyty Tubusa (http://tiny.pl/hmdsh), to z górnym wydaje mi sie, ze inny patent Tubusa (http://tiny.pl/3xxb) bedzie juz za delikatny. Stad pytanie, czy lepiej bawic sie w to co powyzej, czy raczej szukac bagaznika, ktory da sie zamontowac pod sruby v-ek? Zapewne bedzie problem z dostepnoscia. Jak myslicie?

--
Pozdrawiam,
Rafal W.

Sprzedam rowerowy szpej podrozniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajac na adres prywatny usun WYTNIJ_TO.

Data: 2010-01-20 22:37:59
Autor: wojtek_w_pracy
Rama MTB i brak uchwytow na bagaznik
Witam,
moja koleżanka stosuje patent z drugim, trochę zmodyfikowanym
zaciskiem sztycy (spiłowana została część materiały dająca opór na
górnej krawędzi podsiosłówki). Zdaje to egzamin i jest na razie
trwałe. Tubus ma tańszą alternatywę: http://www.alpinbike.pl/arsenalsport.php?album_id=11

Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2010-01-22 14:51:16
Autor: Tomasso
Użytkownik "wojtek_w_pracy" napisał:

Tubus ma tańszą alternatywę: http://www.alpinbike.pl/arsenalsport.php?album_id=11

Szkoda, że są tak mało responsywni. Poprosiłem o wymiary elementu ART. 059 i zero odpowiedzi.

Data: 2010-01-22 07:36:59
Autor: Tszy3
Rama MTB i brak uchwytow na bagaznik
> Tubus ma ta sz alternatyw :
>http://www.alpinbike.pl/arsenalsport.php?album_id=11

Szkoda, e s tak ma o responsywni. Poprosi em o wymiary elementu ART. 059 i
zero odpowiedzi.

Spróbuj przez maila. Formularz kontaktowy na ich stronie nie za bardzo
działa.

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2010-01-21 01:03:45
Autor: Tszy3
odpowiednie uchwyty Tubusa (http://tiny.pl/hmdsh), to z g rnym wydaje
[...]

Witam
Przejechałem z sakwami z tym górnym mocowaniem bagażnika ponad 1500 km
(głównie szuter/ścieżki polno-leśne) i nic nie chce się ułamać :)

--
Pozdrowienia
Tszy3

Rama MTB i brak uchwytow na bagaznik