Rama Merida HFS 18" a 1,8m wzrostu?

Data: 2010-04-27 09:50:45
Autor: Jan Cytawa
Rama Merida HFS 18" a 1,8m wzrostu?
Mario napisał:

Czy ktos mial okazje poruszac sie rama Meridy jak wyzej majac okolo 180-184cm wzrostu? Jak oceniacie dobor ramy? Przeznaczenie to raz na jakis czas maraton + wycieczki jednodniowe w lekki teren... Czasami z samochodem w "wieksze" gory... Szosa tylko na dojazdy do miejsca przeznaczenia :)

Niestety na pytanie to nie bedziesz mial dobrej odpowiedzi. Wielkosc
ramy to nie tylko ilestam cali ale rowniez dlugosc i wysokosc glowki.Tej
samej calowosci ramy roznych producentow beda mialy inne rozmiary.

Jan Cytawa

Data: 2010-04-27 15:44:53
Autor: Mario
[...]

dlatego precyzyjnei zapytalem o HFSa ;-) wiem mniej wiecej jakie ramy mi pasuja ale nie mam doswiadczenia z ramami meridy i chcialem podpytac tych co mieli z nimi stycznosc...

pozdrawiam

Rama Merida HFS 18" a 1,8m wzrostu?