[OG] Rama NS Society - hardtail Cr-Mo

Data: 2010-04-22 00:17:24
Autor: Wooyek
[OG] Rama NS Society - hardtail Cr-Mo
Jak ktoś szuka "współczesnego" hardtaila ze stali, to zapraszam - do wzięcia prawie nowy NS Society w rozmiarze M:
www.allegro.wooyek.pl

Dla preclowiczów wysyłka gratis :)

Data: 2010-04-22 08:34:39
Autor: Kuba Abuk
On Apr 22, 12:17 am, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
Jak ktoś szuka "współczesnego" hardtaila ze stali, to zapraszam - do wzięcia
prawie nowy NS Society w rozmiarze M:www.allegro.wooyek.pl

Oznaczaj, proszę, wątki zawierające spam aSSegrowy. Jeśli nawet taki
tag jest, to google.groups go nie widzi!
2350g przy 15,5"...  Proponuję zważyć sam lakier:D - wnioski mogą być
ciekawe.

Zdravim,
Kuba

Data: 2010-04-22 22:11:45
Autor: Wooyek
> [...]
> do wzięcia prawie nowy NS Society w rozmiarze
> M:www.allegro.wooyek.pl

Oznaczaj, proszę, wątki zawierające spam aSSegrowy.

Oznaczam, zgodnie z netykietą.

Jeśli nawet taki
tag jest, to google.groups go nie widzi!

To jak mam niby oznaczać?

2350g przy 15,5"...  Proponuję zważyć sam lakier:D - wnioski mogą być
ciekawe.

???

Data: 2010-04-23 07:31:11
Autor: kml

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hqqai4$d6p$1inews.gazeta.pl...

2350g przy 15,5"...  Proponuję zważyć sam lakier:D - wnioski mogą być
ciekawe.

???

Też się nad tym zastanawiam i pewnie żart jakiś miał być czy coś...

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

[OG] Rama NS Society - hardtail Cr-Mo