Rama cross dla dziewczyny 170 cm

Data: 2011-05-11 16:54:07
Autor: nxs
Rama cross dla dziewczyny 170 cm
Witam ponownie.
Już wiem, który rower chcę kupić córce. Hercules Jump Street z damsk± ram±. Już nawet miałem ten rower w rękach (wysyłkowo), ale rama okazała się za mała (44 cm). Musiałem zwrócić, bo dziewczyna trochę dziwnie na nim wygl±dała i zahaczała stop± przy skrętach o przednie koło.
Sprzedawca proponuje mi ramę 48 cm, ale trudno jest dostać ten rower w tym rozmiarze i nie do końca jestem pewien, czy także nie będzie za mała. Kolejna dostępna to 52 cm.
Czy taka 52-ka nie będzie znowu za duża?
Pozdrawiam.
nxs

Rama cross dla dziewczyny 170 cm