Rama do nexusa?

Data: 2011-03-24 14:33:50
Autor: Tomasz Minkiewicz
Rama do nexusa?
On Thu, 24 Mar 2011 13:32:48 +0100
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

Poszukuje ramy która obs³uzy mi piastê nexusa. Geometria MTB, stery
na 1 1/8", Czy oprócz ram surly 1x1 (tragiczna dostêpno¶æ i cena)
oraz on-one inbred istnieje jeszcze co¶ takiego na ¶wiecie?

Przyjrzyj się może ramom Kony.
Unit prawie by się nadał (regulowane haki pionowe, fajna sprawa), z tym
że to 29er. Ale pewnie jakiś podobny do niego typowy MTB na 26" też mają
w ofercie.

--
Tomasz Minkiewicz

Data: 2011-03-24 14:52:36
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Rama do nexusa?
Przyjrzyj siê mo¿e ramom Kony.
Unit prawie by siê nada³ (regulowane haki pionowe, >fajna sprawa), z tym
¿e to 29er. Ale pewnie jaki¶ podobny do niego typowy >MTB na 26" te¿ maj±
w ofercie.

Widzê, ¿e wiesz o co mi chodzi. Jednak¿e Kona nie sprzedaje samych ram a tylko rowery. No i ko³a 29" Wola³bym 26" gdy¿ mam ju¿ parê czê¶ci do takiej ramy jak chce kupiæ (wspomniana piasta, obrêcze 26" i inne)

Data: 2011-03-24 16:30:45
Autor: Tomasz Minkiewicz
Rama do nexusa?
On Thu, 24 Mar 2011 14:52:36 +0100
> [...]

>te¿ maj± w ofercie.

Widzê, ¿e wiesz o co mi chodzi. Jednak¿e Kona nie sprzedaje samych

A właśnie nie. Niektóre z ich rowerów mają adnotację "also available as
frame only". Wprawdzie cen samych ram nie znalazłem, ale pewnie
dystrybutor potrafiłby coś na ten temat powiedzieć.

No i ko³a 29" Wola³bym 26" gdy¿ mam ju¿ parê
czê¶ci do takiej ramy jak chce kupiæ (wspomniana piasta, obrêcze 26"
i inne)

No to może ten: http://konaworld.istore.pl/pl/bike-2011.html ?

Niestety nie jest available as frame only i ktoś kto mu cenę ustalał,
to się był akurat naćpał, ale wygląda mi na bardzo fajny rowerek.

--
Tomasz Minkiewicz

Data: 2011-03-24 16:38:17
Autor: mt
Rama do nexusa?
Tomasz Minkiewicz pisze:
[...]

Faktycznie, wygląda na całkiem fajny pomysł, orientuje się ktoś, czy są jakieś inne ramy z tego typu rozwiązaniem?

--
marcin

Data: 2011-03-24 17:14:53
Autor: Tomasz Minkiewicz
Rama do nexusa?
On Thu, 24 Mar 2011 16:38:17 +0100
mt <telepski@interia.pl> wrote:

Tomasz Minkiewicz pisze:
> Unit prawie by się nadał (regulowane haki pionowe, fajna sprawa)

Faktycznie, wygląda na całkiem fajny pomysł, orientuje się ktoś, czy są jakieś inne ramy z tego typu rozwiązaniem?

Są, oczywiście że są. Ale przygotuj się na niemały wydatek. Ten patent
występuje zwykle w mocno górnopółkowych ramkach:
http://www.voodoocycles.net/zaka.htm
http://www.vassagocycles.com/optimus-ti/

Na szczęście spotyka się równie zabawne, ale za to znacznie tańsze
rozwiÄ…zania: http://www.vassagocycles.com/chupacabra/ .
Fajne, nie? :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-03-24 22:58:18
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Rama do nexusa?
Na szczê¶cie spotyka siê równie zabawne, ale za to znacznie tañsze
rozwi±zania: http://www.vassagocycles.com/chupacabra/ .
Fajne, nie? :)

Fajne fajne. Ale wszystko jakby tylko na pokaz. Jak to kupiæ? Gdzie ceny, dostepno¶æ?

Data: 2011-03-25 12:22:12
Autor: Tomasz Minkiewicz
Rama do nexusa?
On Thu, 24 Mar 2011 22:58:18 +0100
> [...]

> Fajne, nie? :)

Fajne fajne. Ale wszystko jakby tylko na pokaz. Jak to kupiæ? Gdzie ceny, dostepno¶æ?

Voodoo mieli na pewno w jensonusa.com (wysyłają do Polski). Vassago
też widywałem po sklepach, ale tak z marszu nie powiem już gdzie, bo
za bardzo nie śledziłem, a to z racji ceny. To nie są tanie marki.
Pamiętam, że sama rama (bez widelca) Vassago Jabberwocky kosztowała
tyle, co cały frameset Surly, Voodoo Dambala kosztowała półtora raza
więcej.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-03-25 21:23:58
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Rama do nexusa?
Tomasz Minkiewicz wrote:

[...]

Fajne fajne. Ale wszystko jakby tylko na pokaz. Jak to kupić? Gdzie ceny, dostepność?

[...]

To mi przypomina jak strasznie niekumaci i leniwi sÄ… nasi producenci :(

Swoją drogą, czy zamówienie jakiejś należytej ramy do skopiowania
"u naszych" nie wyjdzie taniej niż ściąganie takiego klamoctwa z
drugiego końca świata?

--
KrzyÅ›

Rama do nexusa?