Rama do szosówki, turystyczna

Data: 2012-02-28 12:24:36
Autor: PeJot
Rama do szosówki, turystyczna
W dniu 2012-02-28 12:08, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Jednak w końcu muszę zmienić rower, dotychczasową szosówkę Olsh na inną
ale bardziej turystycznÄ….

Jak bardziej turystyczną ? Sakwy i 30 kilo na bagażniku, czy lżej ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-02-28 11:35:07
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 28 Feb 2012 12:24:36 +0100, PeJot napisał(a):

Jak bardziej turystyczną ? Sakwy i 30 kilo na bagażniku, czy lżej ?
Z tym pytaniem może być problem ale wydaje mi się że raczej mniej. Chociaż wówczas ze mną to by było 100kg.

Docelowo to ma być rower do codziennej jazdy. Z maratonów raczej rezygnuję. Ale chciałbym mieć rower na którym mógłbym pojechać z sakwami. Niby mocowania mam w góralu ale na dłuższe wypady po szosie wolę szosówkę.
Inna sprawa to może lepiej było by się obejrzeć na ramę jakiegoś crossa? Tam pewnie będzie łatwiej o mocowania na bagażnik.
Jakby co na kierownicę będzie też baranek z klamkomanetkami ale możliwe że będę dodatkowych klamek mocowanych przy mostku. Nakładka na kierownicę (lemondka) na 100% też będzie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-02-28 12:55:06
Autor: PeJot
W dniu 2012-02-28 12:35, piecia aka dracorp pisze:
[...]

MZ tak. Z bagażem wygodniejsze toto i większy margines wytrzymałości.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-02-28 06:10:59
Autor: tadek
On 28 Lut, 12:55, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-02-28 12:35, piecia aka dracorp pisze:

> Dnia Tue, 28 Feb 2012 12:24:36 +0100, PeJot napisa³(a):

> Z tym pytaniem mo¿e byæ problem ale wydaje mi siê ¿e raczej mniej.
> Chocia¿ wówczas ze mn± to by by³o 100kg.

> Docelowo to ma byæ rower do codziennej jazdy. Z maratonów raczej
> rezygnujê. Ale chcia³bym mieæ rower na którym móg³bym pojechaæ z sakwami.
> Niby mocowania mam w góralu ale na d³u¿sze wypady po szosie wolê szosówkê.
> Inna sprawa to mo¿e lepiej by³o by siê obejrzeæ na ramê jakiego¶ crossa?

MZ tak. Z baga¿em wygodniejsze toto i wiêkszy margines wytrzyma³o¶ci.

--
P. Jankisz
O rowerach:http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

rama crossa powinna spe³niæ te warunki