Rama do trekkinga - gdzie?

Data: 2012-07-13 09:52:06
Autor: rmikke
Rama do trekkinga - gdzie?
On Friday, July 13, 2012 6:21:12 PM UTC+2, chester wrote:
Witam!

Dojrzałem do nowego roweru trekkingowego. Dotychczas używany stracił moje zaufanie po serii awarii łącznie z odkręceniem się korby w czasie jazdy (sic!).

Chcę mieć nowy rower!
Budżet? Tyle, ile będzie trzeba (choć bez hardcore'u, >10k nie dam na pewno)

Sęk w tym, że skoro planuję nowy rower, to chcę, aby spełniał moje wymagania. Z mojego rozeznania wynika, że taki rower teraz nie istnieje :-/

Jakie to wymagania?
- stalowa rama, co by móc sprzęt zespawać w środku Turcji czy innej Mongolii
- Mocowanie do hamulców tarczowych
- Sztywny widelec (najlepiej z możliwością wymiany na amorka więc i kąty ramy musiałyby być stosowne) - tu można by rozważyć rower z amorkiem i zamówienie sztywniaka osobno.
- Rozmiar kół to będzie 28"
- Mocowanie na błotniki i bagażnik
- Mocowanie do V-brake, szczególnie zależy mi na tylnym
- Mocowanie do dwóch koszyków na bidon wewnątrz głównego trójkąta

Wielkość dość normalna, bo mam 173cm, ale chciałbym aby rama była mocna (to akurat ułatwienie - brak cieniowania itp.).

Reszta standardowa.

Przeglądałem sporo ram i nie znalazłem żadnej więc wpadłem na zaiste genialny pomysł: zamówię sobie :-)
Gdzie? Tu już gorzej.
Wiem o Biobike w Toruniu - tam tylko we wrześniu i ew. na początku października przyjmą zamówienie na ramę stalową.
Gdzie jeszcze można w Polsce zamówić ramę jak z opisu i doczekać się jej?
Prosiłbym o konkretne, aktualne namiary. Jeśli ktoś wie, jakie ceny proponują fachowcy za coś podobnego do opisanego - również nie pogardzę informacją :-)

pozdrawiam,
chester

P.S. Kwestie osprzętu to już inna historia na inny wątek ale rama to podstawa, choć zamawia się ją na końcu ;-)

Albo jeszcze lepiej ta: http://u.42.pl/2IO2

Data: 2012-07-14 18:30:21
Autor: kokeshi
Rama do trekkinga - gdzie?
On 2012-07-13 6:52 PM, rmikke wrote:

  > Albo jeszcze lepiej ta: http://u.42.pl/2IO2

  Fajna.

  Czy ktoś sprzedaje ich ramy w Polsce? Na stronie nie znalazłem żadnych namiarów, najbliżej chyba w Berlinie.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2012-07-16 12:42:14
Autor: Tomasz Minkiewicz
Rama do trekkinga - gdzie?
On Sat, 14 Jul 2012 18:30:21 +0200

On 2012-07-13 6:52 PM, rmikke wrote:

  > Albo jeszcze lepiej ta: http://u.42.pl/2IO2

  Fajna.

  Czy ktoś sprzedaje ich ramy w Polsce? Na stronie nie znalazłem Ĺźadnych namiarĂłw, najbliĹźej chyba w Berlinie.

W Polsce AFAIK nikt, ale ten sklep wysyła do Polski:
http://www.bike-components.de

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Rama do trekkinga - gdzie?