Rama lakierowania proszkowo a wzory?

Data: 2009-11-21 18:55:44
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Rama lakierowania proszkowo a wzory?
Witam

Będę malował proszkowo ramę. Zaletą tego rozwiązania jest trwałość lakieru, wadą iż będzie to jednolity kolor. Chciałbym jednak nanieść wzór / napis na rurze skośnej i tylych widełkach. W ramie szosowej tylne widełki są dość chude, więc i czcionka byłaby nie duża. Znalazłem taki sposób:

http://flash.bikestats.pl/index.php?did=156293

Czy jest od dobry, czy napis wyjdzie ostry na krawędziach (nawet przy małej czcionce)? Czy może proponujecie coś innego. Nie wiem, firmowe naklejki? Jakieś pomysły, rady? Nigdy czegoś takiego nie robiłem. Fakt jest taki, że nie chciałbym spaprać dopiero co odświeżonej ramy więc jesli to raczej nie wykonalne to będę musiał zostawić ją w stanie "surowym".
--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2009-11-21 17:22:48
Autor: Saurus
Rama lakierowania proszkowo a wzory?
Lakier proszkowy to w zasadzie warstwa tworzywa sztucznego. Jest
nanoszony elektrostatycznie tzn. proszek rozpylony w powietrzu
przyczepia się do ramy która ma odwrotny ładunek. Zapytaj fachowca
który robił ramę czy można zamaskować napis na czas nanoszenia lakieru
a zdjąć taśmę przed wygrzewaniem w piecu (gdzie lakier napisu i
pozostały na taśmie inaczej stopiłby się w całość). Obstawiam że
kontury mogą się zamazać. Co do malowania lakierem ze sprayu po
warstwie proszkowego to nie wiem czy będzie się to trzymać. Może
lepiej zainwestować w jakąś dobrej jakości naklejkę drukowaną na
folii?

Data: 2009-11-22 12:51:11
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Rama lakierowania proszkowo a wzory?
Może
lepiej zainwestować w jakąś dobrej jakości >naklejkę .drukowaną na
folii?

Może i tak. Mimo wszystko w ciemno strzelać nie chce. Nadal więc nie wiem co mam zrobić. Gdzieś robią dobrej jakości naklejki? Po czym je rozpoznać, czy takie to już dobra jakość czy jeszcze nie?

http://www.allegro.pl/item795170732.html

Rama lakierowania proszkowo a wzory?