Rama lakierowania proszkowo a wzory?

Data: 2009-11-21 17:22:48
Autor: Saurus
Rama lakierowania proszkowo a wzory?
Lakier proszkowy to w zasadzie warstwa tworzywa sztucznego. Jest
nanoszony elektrostatycznie tzn. proszek rozpylony w powietrzu
przyczepia się do ramy która ma odwrotny ładunek. Zapytaj fachowca
który robił ramę czy można zamaskować napis na czas nanoszenia lakieru
a zdjąć taśmę przed wygrzewaniem w piecu (gdzie lakier napisu i
pozostały na taśmie inaczej stopiłby się w całość). Obstawiam że
kontury mogą się zamazać. Co do malowania lakierem ze sprayu po
warstwie proszkowego to nie wiem czy będzie się to trzymać. Może
lepiej zainwestować w jakąś dobrej jakości naklejkę drukowaną na
folii?

Data: 2009-11-22 12:51:11
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Rama lakierowania proszkowo a wzory?
Może
lepiej zainwestować w jakąś dobrej jakości >naklejkę .drukowaną na
folii?

Może i tak. Mimo wszystko w ciemno strzelać nie chce. Nadal więc nie wiem co mam zrobić. Gdzieś robią dobrej jakości naklejki? Po czym je rozpoznać, czy takie to już dobra jakość czy jeszcze nie?

http://www.allegro.pl/item795170732.html

Rama lakierowania proszkowo a wzory?