Rama obudowy?

Data: 2010-12-27 19:25:56
Autor: Hades
Rama obudowy?
Użytkownik "Ghost" Witam,
Poszukuje czegos w rodzaju samej ramy nosnej obudowy do PCta, ewentualnie obudowy, z ktorej mozna zdjac wszystkie oslony - zna ktos cos takiego?
TIA
Ghost

Jesli Warszawa to mozna by sobie cos wybrac na gieldzie komputerowej.
Prosze o informacje jesli przypadkiem tak.
AM

Data: 2010-12-27 20:30:59
Autor: Ghost
Rama obudowy?

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d18da35$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, nie Warszawa.

Dzieki wszystkim za odzew - najpierw skocze do starego mieszkania, mam tam ze dwie obudowy w piwnicy i przyjrze sie co i jak.

Najatrakcyjniej wyglada chyba jednak propozycja poskrecania calosci z profili - mozna uzyskac prawie dowolny efekt.

Data: 2010-12-27 20:45:35
Autor: ToMasz
Rama obudowy?
Ghost pisze:

[...]

nie wiem jak daleko sięgasz pamięci±, ale wczesne obudowy "tower" -
czyli te stoj±ce, miały jedn± blachę okrywaj±c± bok, górę i drugi bok.
czy taka obudowa bez blachy by pasowała? mam jeszcze tak± - bo ma
zasuwan± przedni± czę¶ć - nie widać napędów, dziecko nie pcha paluszków....

ToMasz

Data: 2010-12-27 21:04:09
Autor: Ghost
Rama obudowy?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifaqcv$ra3$2inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:

[...]

Siegam pamiecia do komputerow XT/AT ;-) Mysle, ze najpierw zapoznam sie z tym co w piwnicy, ale dzieki.

Data: 2010-12-27 20:45:45
Autor: BartekK
Rama obudowy?
W dniu 2010-12-27 20:30, Ghost pisze:
[...]
Dokładnie - a jak masz jakieś stare obudowy to weź wytnij sobie z nich "blachę pod płytę" z tylną ścianką http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/2012.jpg by uzyskać luźny podkład w stylu |_____ pod płytę (z mocowaniem dla śledzi kart, tylnej blaszki z gniazdkami płyty, bo to się najbardziej paskudnie wymiaruje) a resztę klatki zrób z profili do tego przykręconych/przynitowanych.

Ja potrzebowałem płytkiej obudowy, więc robiłem na profilach od zera i właśnie chyba najwięcej walczyłem z zrobieniem paska z otworkami na przykręcanie śledzi, tak by posadowiona karta siadała idealnie (nie przekrzywiona na boki ani nierównomiernie wciśnięta przód-tył) w złączu pci i śledz się przykręcał tam gdzie ma być..

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Rama obudowy?