Rama pod alfine 11

Data: 2011-05-29 05:39:22
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
Po 2,5 roku jazdy nonstop m贸j nap臋d zmierza w kierunku singlespeeda.
 Ostatnio pozby艂em si臋 przedniej przerzutki i dw贸ch zu偶ytych blat贸w z
 przodu. Rower je藕dzi tylko dzi臋ki temu, 偶e po艂膮czy艂em ze sob膮
najmniej
 u偶ywane prze艂o偶enia - najmniejszy blat z przodu i trzy najmniejsze  z
 ty艂u. Po skr贸ceniu 艂a艅cucha dzia艂a to nawet nawet.. Cho膰 ten nap臋d
 ogranicza mnie przed jakimkolwiek weekendowym wypadem w g艂usz臋. Na
 pocz膮tku przymierzy艂em si臋 do wymiany ca艂ego nap臋du, m贸j znajomy
 ostatnio przez to przechodzi艂, wi臋c wiem 偶e impreza kosztowa艂aby mnie
 ~600z艂.
 Po chwili jednak doszed艂em do wniosku, 偶e nie chce mi si臋 inwestowa膰
 standardowy nap臋d i m臋czy膰 si臋 w czasie dojazd贸w zimowych. Wi臋c
 przymierzam si臋 do z艂o偶enia czego艣, co bardzo rzadko b臋dzie wymaga艂o
 mojej uwagi. Po przej艣ciu przez etap wa艂u kardana, nap臋du na pasek,
 wyl膮dowa艂em na etapie kupienia alfine'a 11.
 W mi臋dzyczasie zacz膮艂em poszukiwa膰 ochrony na 艂a艅cuch i trafi艂em na
 Hebie Chainglider, chwil臋 p贸藕niej powsta艂 w膮tek na preclu
http://tnij.org/l0sy wi臋c napali艂em si臋 jeszcze bardziej.
 Ad rem, potrzebuj臋 z艂o偶y膰 ponad po艂ow臋 nowego roweru ;) Podstawowym
 problemem jest zakup ramy z poziomymi/sko艣nymi hakami, na pocz膮tek
 moje oczekiwania
 - poziome/sko艣ne haki
 - rozstaw pod alfine11 (135mm)
 - otwory pod hamulce tarczowe
 - otwory pod baga偶nik
 - otwory pod bidon x2
 - otwory pod b艂otniki
 - pod ko艂a 28'
 - geometria ala Unibike Xenon 19', niestety na stronie nie ma
geometrii...

 typy:
http://cotic.co.uk/product/roadrat - p贸ki co faworyt 拢310+57 dostawa.
http://surlybikes.com/frames/1x1_frame/ - $415+?? dostawa, troch臋
 ciasno je艣li chodzi o monta偶 b艂otnik贸w i baga偶nika
http://surlybikes.com/frames/karate_monkey_frame/
http://surlybikes.com/frames/pugsley_frame/ 529EUR
http://civiacycles.com/bikes/bryant/bryant_frame/#build $625 艂adne,
 艂adne tylko ja ju偶 mam srebrn膮 ram臋 ;)
http://www.peterwhitecycles.com/ttmetro.asp $1100 ;), bez poziomych
 hak贸w ale za to z mimo艣rodem - eccentric bottom bracket (EBB)

 Ca艂e rowery, jednorazowo nie sta膰 mnie na wydanie takiej kwoty ;):
http://www.cube.eu/pl/tour/urban-life-series/hooper-pro/ 5600PLN,
 musia艂bym sprzeda膰 sporo osprz臋tu..., sztywny widelec z aluminium...
http://www.chargebikes.com/products/bikes/detail.php?id=10 拢1599.99 ;)
http://www.stevensbikes.de/2011/index.php?bik_id=142&lang=de_DE&cou=PL&sect=equipment#inhalt
 6000PLN
http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/mountain/io-/io-id-alfine-11/specs
拢1499.99
http://spotbrand.com/bikes/product-page/sprawl/ $3200 ;)

 Najbardziej odpowiada艂by mi Cotic Roadrat, z ca艂ej listy jest
 najta艅szy, cho膰 wcale nie tani.  Ca艂a impreaza w oparciu o Roadrata
 wynios艂aby mnie ~4k PLN w tym: rama, tylko tylnie ko艂o na alfine 11,
 adapter centerlock, manetka.

 Je艣li kto艣 mia艂 ostatnio na oku ta艅sz膮 ram臋, lub budowa艂 rower w
 oparciu na EBB (nie jestem przeciw, cho膰 polubi艂em shimanowsk膮 korb臋
 oparciu o hollowtech), lub je藕dzi艂 na alfine 11, to b臋d臋 wdzi臋czny za
 pomocne informacje.

Data: 2011-05-29 06:40:59
Autor: tadek
Rama pod alfine 11
On 29 Maj, 14:39, alteriks <alter...@gmail.com> wrote:
Po 2,5 roku jazdy nonstop m贸j nap臋d zmierza w kierunku singlespeeda.
聽Ostatnio pozby艂em si臋 przedniej przerzutki i dw贸ch zu偶ytych blat贸w z
聽przodu. Rower je藕dzi tylko dzi臋ki temu, 偶e po艂膮czy艂em ze sob膮
najmniej
聽u偶ywane prze艂o偶enia - najmniejszy blat z przodu i trzy najmniejsze 聽z
聽ty艂u. Po skr贸ceniu 艂a艅cucha dzia艂a to nawet nawet. Cho膰 ten nap臋d
聽ogranicza mnie przed jakimkolwiek weekendowym wypadem w g艂usz臋. Na
聽pocz膮tku przymierzy艂em si臋 do wymiany ca艂ego nap臋du, m贸j znajomy
聽ostatnio przez to przechodzi艂, wi臋c wiem 偶e impreza kosztowa艂aby mnie
聽~600z艂.
聽Po chwili jednak doszed艂em do wniosku, 偶e nie chce mi si臋 inwestowa膰
聽standardowy nap臋d i m臋czy膰 si臋 w czasie dojazd贸w zimowych. Wi臋c
聽przymierzam si臋 do z艂o偶enia czego艣, co bardzo rzadko b臋dzie wymaga艂o
聽mojej uwagi. Po przej艣ciu przez etap wa艂u kardana, nap臋du na pasek,
聽wyl膮dowa艂em na etapie kupienia alfine'a 11.
聽W mi臋dzyczasie zacz膮艂em poszukiwa膰 ochrony na 艂a艅cuch i trafi艂em na
聽Hebie Chainglider, chwil臋 p贸藕niej powsta艂 w膮tek na precluhttp://tnij.org/l0sywi臋c napali艂em si臋 jeszcze bardziej.
聽Ad rem, potrzebuj臋 z艂o偶y膰 ponad po艂ow臋 nowego roweru ;) Podstawowym
聽problemem jest zakup ramy z poziomymi/sko艣nymi hakami, na pocz膮tek
聽moje oczekiwania
聽- poziome/sko艣ne haki
聽- rozstaw pod alfine11 (135mm)
聽- otwory pod hamulce tarczowe
聽- otwory pod baga偶nik
聽- otwory pod bidon x2
聽- otwory pod b艂otniki
聽- pod ko艂a 28'
聽- geometria ala Unibike Xenon 19', niestety na stronie nie ma
geometrii...

聽typy:http://cotic.co.uk/product/roadrat- p贸ki co faworyt 拢310+57 dostawa.http://surlybikes.com/frames/1x1_frame/- $415+?? dostawa, troch臋
聽ciasno je艣li chodzi o monta偶 b艂otnik贸w i baga偶nikahttp://surlybikes.com/frames/karate_monkey_frame/http://surlybikes.com/frames/pugsley_frame/529EURhttp://civiacycles.com/bikes/bryant/bryant_frame/#build$625 艂adne,
聽艂adne tylko ja ju偶 mam srebrn膮 ram臋 ;)http://www.peterwhitecycles.com/ttmetro.asp$1100 ;), bez poziomych
聽hak贸w ale za to z mimo艣rodem - eccentric bottom bracket (EBB)

聽Ca艂e rowery, jednorazowo nie sta膰 mnie na wydanie takiej kwoty ;):http://www.cube.eu/pl/tour/urban-life-series/hooper-pro/5600PLN,
聽musia艂bym sprzeda膰 sporo osprz臋tu..., sztywny widelec z aluminium...http://www.chargebikes.com/products/bikes/detail.php?id=10拢1599.99 ;)http://www.stevensbikes.de/2011/index.php?bik_id=142&lang=de_DE&cou=P...
聽6000PLNhttp://www.genesisbikes.co.uk/bikes/mountain/io-/io-id-alfine-11/specs
拢1499.99http://spotbrand.com/bikes/product-page/sprawl/$3200 ;)

聽Najbardziej odpowiada艂by mi Cotic Roadrat, z ca艂ej listy jest
聽najta艅szy, cho膰 wcale nie tani. 聽Ca艂a impreaza w oparciu o Roadrata
聽wynios艂aby mnie ~4k PLN w tym: rama, tylko tylnie ko艂o na alfine 11,
聽adapter centerlock, manetka.

聽Je艣li kto艣 mia艂 ostatnio na oku ta艅sz膮 ram臋, lub budowa艂 rower w
聽oparciu na EBB (nie jestem przeciw, cho膰 polubi艂em shimanowsk膮 korb臋
聽oparciu o hollowtech), lub je藕dzi艂 na alfine 11, to b臋d臋 wdzi臋czny za
聽pomocne informacje.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
masz jeszcze kilka godzin facet chce za transport do Polski 30 euro

Data: 2011-05-29 16:24:59
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Rama pod alfine 11
tadek wrote:

On 29 Maj, 14:39, alteriks <alter...@gmail.com> wrote:

[ciach ca艂y post]

Nie cytuje si臋 ca艂ych, zw艂aszcza d艂ugich post贸w, 偶eby napisa膰 dwie
linijki.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
masz jeszcze kilka godzin facet chce za transport do Polski 30 euro

Ma艂a, droga, EBB i nie jest pod tarcze.

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 07:57:26
Autor: tadek
Rama pod alfine 11
On 29 Maj, 16:24, Krzy Cierpi阾nik <b...@blah.invalid> wrote:
tadek wrote:
> [...]

Nie cytuje si ca硑ch, zw砤szcza d硊gich post體, 縠by napisa dwie
linijki.

>http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPage....
> masz jeszcze kilka godzin facet chce za transport do Polski 30 euro

Ma砤, droga, EBB i nie jest pod tarcze.

--
ier Google Groups, 秏ier bramkom www-news.

po pierwsze nie umiem skraca post體
po drugie jest pod tarcze kup sobie okulary

Data: 2011-05-29 17:06:45
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Rama pod alfine 11
tadek wrote:
On 29 Maj, 16:24, Krzy艣 Cierpi臋tnik <b...@blah.invalid> wrote:
tadek wrote:
On 29 Maj, 14:39, alteriks <alter...@gmail.com> wrote:

[ciach ca艂y post]

Nie cytuje si臋 ca艂ych, zw艂aszcza d艂ugich post贸w, 偶eby napisa膰 dwie
linijki.

[1]

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPage...

Google Groups jest zajebiste! W艂a艣nie uci臋艂o link czyni膮膰 go
bezu偶ytecznym. Co za geniusze tam pracuj膮.

masz jeszcze kilka godzin facet chce za transport do Polski 30 euro

Ma艂a, droga, EBB i nie jest pod tarcze.

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Nie cytuje si臋 sygnaturek.

po pierwsze nie umiem skraca膰 post贸w

Szkoda, wielka szkoda. B臋d臋 musia艂 zwraca膰 Ci uwag臋 tak d艂ugo a偶 si臋
nauczysz. Poza tym ten tekst powinien si臋 znale藕膰 w miejscu oznaczonym
[1]. To si臋 nazywa zachowanie kontekstu.

po drugie jest pod tarcze kup sobie okulary

Zmy艂ka przez pivoty.

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 08:32:54
Autor: tadek
Rama pod alfine 11
On 29 Maj, 17:06, Krzy Cierpi阾nik <b...@blah.invalid> wrote:
tadek wrote:
> [...]

[1]

Google Groups jest zajebiste! W砤秐ie uci瓿o link czyni辨 go
bezu縴tecznym. Co za geniusze tam pracuj.

Nie cytuje si sygnaturek.

> po pierwsze nie umiem skraca post體

Szkoda, wielka szkoda. B阣 musia zwraca Ci uwag tak d硊go a si
nauczysz. Poza tym ten tekst powinien si znale兼 w miejscu oznaczonym
[1]. To si nazywa zachowanie kontekstu.

> po drugie jest pod tarcze kup sobie okulary

Zmy砶a przez pivoty.

--
ier Google Groups, 秏ier bramkom www-news.

Krzy zmie sobie ksyw na Krzy Mendowaty b阣zie bardziej odpowiada砤
do charakteru Twoich post體.. Ja tam uczy ju niczego specjalnego si
nie zamierzam. Poci眊n rok mo縠 dwa lub kilka wi阠ej. Dla mnie to ju
nie ma specjalnego znaczenia. Cho uwa縜m 縠 cz硂wiek / szczeg髄nie
jako tam wykszta砪ony/ powinien si uczy do 秏ierci

Data: 2011-05-29 17:46:04
Autor: Fabian
Rama pod alfine 11
W dniu 29.05.2011 17:32, tadek pisze:
[...]

To po co innym zatruwasz 縴cie?

Data: 2011-05-29 18:01:56
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Rama pod alfine 11
tadek wrote:

Krzy艣 zmie艅 sobie ksyw臋 na Krzy艣 Mendowaty b臋dzie bardziej odpowiada艂a
do charakteru Twoich post贸w.. Ja tam uczy膰 ju偶 niczego specjalnego si臋
nie zamierzam.

Wspania艂e podej艣cie.

Poci膮gn臋 rok mo偶e dwa lub kilka wi臋cej. Dla mnie to ju偶 nie ma
specjalnego znaczenia.

Jak kto艣 chce pisa膰 na grupach, to wypada, 偶eby szanowa艂 pewne stare
zasady (i tym samym innych u偶ytkownik贸w). To ile poci膮gniesz nie daje Ci
specjalnego prawa do ich ignorowania.

Pisa膰 potrafisz, ale zaznaczy膰 i usun膮膰 tekstu to ju偶 nie? Chyba sobie
偶arty stroisz.

Cho膰 uwa偶am 偶e cz艂owiek / szczeg贸lnie jako艣 tam wykszta艂cony/ powinien
si臋 uczy膰 do 艣mierci

Lecz jednocze艣nie z uporem nie zamierzasz tego robi膰. No ciekawe.

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 09:06:28
Autor: tadek
Rama pod alfine 11
On 29 Maj, 18:01, Krzy Cierpi阾nik <b...@blah.invalid> wrote:
tadek wrote:
> Krzy zmie sobie ksyw na Krzy Mendowaty b阣zie bardziej odpowiada砤
> do charakteru Twoich post體.. Ja tam uczy ju niczego specjalnego si
> nie zamierzam.

Wspania砮 podej禼ie.

> Poci眊n rok mo縠 dwa lub kilka wi阠ej. Dla mnie to ju nie ma
> specjalnego znaczenia.

Jak kto chce pisa na grupach, to wypada, 縠by szanowa pewne stare
zasady (i tym samym innych u縴tkownik體). To ile poci眊niesz nie daje Ci
specjalnego prawa do ich ignorowania.

Pisa potrafisz, ale zaznaczy i usun辨 tekstu to ju nie? Chyba sobie
縜rty stroisz.

> Cho uwa縜m 縠 cz硂wiek / szczeg髄nie jako tam wykszta砪ony/ powinien
> si uczy do 秏ierci

Lecz jednocze秐ie z uporem nie zamierzasz tego robi. No ciekawe.

--
ier Google Groups, 秏ier bramkom www-news.

dajcie sobie spok骿. Nie zamierzam z Wami dalej debatowa bo nie ma to
sensu. Zdr體ka 縴cz na rozum orzyjdzie czas./ albo i nie/

Data: 2011-05-29 19:46:44
Autor: z
Rama pod alfine 11
tadek pisze:

dajcie sobie spok骿. Nie zamierzam z Wami dalej debatowa bo nie ma to
sensu. Zdr體ka 縴cz na rozum orzyjdzie czas./ albo i nie/

Masz ch硂pie tupet.
Je秎i masz w du... szacunek dla czasu innych to przynajmniej szanuj sw骿 czas. Twoje pisanie b阣zie bardziej skuteczne jak si zastosujesz do zasad.
A jak nie to wysma sobie bloga :-)

Data: 2011-05-29 17:14:08
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Rama pod alfine 11
Krzy艣 Cierpi臋tnik wrote:
tadek wrote:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPage...

Google Groups jest zajebiste! W艂a艣nie uci臋艂o link czyni膮膰 go
bezu偶ytecznym.

A raczej O MA艁O CO bezu偶ytecznym...

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 14:49:41
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Rama pod alfine 11
alteriks wrote:

[...]

On-One Pompetamine:
http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOPOMPET/on-one-pompetamine-steel-urban-frame

Ponad rok temu prowadzi艂em takie same poszukiwania, wi臋c wiem przez co
przechodzisz ;) Ostatecznie kupi艂em "zabytek" na Allegro i
odrestaurowa艂em. IMO te wszystkie ramy nie s膮 warte tych pieni臋dzy, ale
co zrobi膰 jak poda偶 jest ma艂a.

(Nauczy膰 si臋 robi膰 ramy, ot co.)

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-05-30 13:52:53
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a):
Po 2,5 roku jazdy nonstop m=C3=B3j nap=C4=99d zmierza w kierunku singlespee=
da.
 Ostatnio pozby=C5=82em si=C4=99 przedniej przerzutki i dw=C3=B3ch zu=C5=BC=
ytych blat=C3=B3w z
 przodu. Rower je=C5=BAdzi tylko dzi=C4=99ki temu, =C5=BCe po=C5=82=C4=85cz=
y=C5=82em ze sob=C4=85
najmniej
 u=C5=BCywane prze=C5=82o=C5=BCenia - najmniejszy blat z przodu i trzy najm=
niejsze  z
 ty=C5=82u. Po skr=C3=B3ceniu =C5=82a=C5=84cucha dzia=C5=82a to nawet nawet=
.. Cho=C4=87 ten nap=C4=99d
 ogranicza mnie przed jakimkolwiek weekendowym wypadem w g=C5=82usz=C4=99. =
Na
 pocz=C4=85tku przymierzy=C5=82em si=C4=99 do wymiany ca=C5=82ego nap=C4=99=
du, m=C3=B3j znajomy
 ostatnio przez to przechodzi=C5=82, wi=C4=99c wiem =C5=BCe impreza kosztow=
a=C5=82aby mnie
 ~600z=C5=82.
 Po chwili jednak doszed=C5=82em do wniosku, =C5=BCe nie chce mi si=C4=99 i=
nwestowa=C4=87
 standardowy nap=C4=99d i m=C4=99czy=C4=87 si=C4=99 w czasie dojazd=C3=B3w =
zimowych. Wi=C4=99c
 przymierzam si=C4=99 do z=C5=82o=C5=BCenia czego=C5=9B, co bardzo rzadko b=
=C4=99dzie wymaga=C5=82o
 mojej uwagi. Po przej=C5=9Bciu przez etap wa=C5=82u kardana, nap=C4=99du n=
a pasek,
 wyl=C4=85dowa=C5=82em na etapie kupienia alfine'a 11.
 W mi=C4=99dzyczasie zacz=C4=85=C5=82em poszukiwa=C4=87 ochrony na =C5=82a=
=C5=84cuch i trafi=C5=82em na
 Hebie Chainglider, chwil=C4=99 p=C3=B3=C5=BAniej powsta=C5=82 w=C4=85tek n=
a preclu
http://tnij.org/l0sy wi=C4=99c napali=C5=82em si=C4=99 jeszcze bardziej.
 Ad rem, potrzebuj=C4=99 z=C5=82o=C5=BCy=C4=87 ponad po=C5=82ow=C4=99 noweg=
o roweru ;) Podstawowym
 problemem jest zakup ramy z poziomymi/sko=C5=9Bnymi hakami, na pocz=C4=85t=
ek
 moje oczekiwania
 - poziome/sko=C5=9Bne haki
 - rozstaw pod alfine11 (135mm)
 - otwory pod hamulce tarczowe
 - otwory pod baga=C5=BCnik
 - otwory pod bidon x2
 - otwory pod b=C5=82otniki
 - pod ko=C5=82a 28'
 - geometria ala Unibike Xenon 19', niestety na stronie nie ma
geometrii...

Jak szukalem pod 26", to z duzych ram wszystko bylopod 28", wiec z tym akurat
nie powinienes miec problemu (pod 28" duzo latwiej znajdziesz rame ze skosnymi
hakami).

Jak chcesz tym jezdzic zima, to olej amortyzator. Mialem jakis tani, to mi sol
lagi zezarla. Drogiego nie chcialem ryzykowac...

Z Twoich wymagan najbardziej problematyczne wydaja sie tarczowki i otwory pod
bidon. Tj. po rezygnacji z tego mozesz przebierac, ile chcesz...

rmikke

Data: 2011-05-30 07:39:36
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 30 Maj, 15:52, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Zima lag體 mi nie zniszczy砤, ale sam amortyzator mia fabrikfehler -
jeden z goleni zacz背 odpryskiwa tym z czegokolwiek jest zrobiony,
swego czasu wyczy禼i砮m i zamalowa砮m hammeritem, ale problem
powr骳i. Dlatego nie obra筷 si kupowa ramy od razu z widelcem ;)

Z Twoich wymagan najbardziej problematyczne wydaja sie tarczowki i otwory pod
bidon. Tj. po rezygnacji z tego mozesz przebierac, ile chcesz...
Je秎i jeszcze z bidonu za 15 zeta mog zrezygnowa to z hamulc體
kupionych na pocz眛ku roku nie bardzo. A to g丑wnie one sprawiaj, 縠
lista ram si zaw昕a.

Data: 2011-05-30 18:32:39
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Rama pod alfine 11
Ryszard Mikke wrote:

Z Twoich wymagan najbardziej problematyczne wydaja sie tarczowki i
otwory pod bidon. Tj. po rezygnacji z tego mozesz przebierac, ile
chcesz...

Jakie艣 przyk艂ady mile widziane. Najlepiej ze Starego Kontynentu.

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-05-30 14:20:21
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a): A, i jeszcze jak chcesz jezdzic zima, pomysl od razu o dynamopiascie z przodu
i swiatelkach do tego. Na mrozie - nie do pobicia.

A cena zalezy od tego, ile masz czasu. Ja w koncu trafilem starego gorala ze
skosnymi hakami, w stanie nadajacym sie do jazdy (dalo sie dojechac z
Zyrardowa na Goclaw) po paru drobnych poprawkach narzedziami, ktore woze ze
soba - za jedne 150zl. I jeszcze przebierac moglem (facet wyprzedawal po
sezonie), odjechalem innym rowerem, niz kupilem na allegro. Tyle, ze zaczalem
polowanie w kwietniu, a kupilem w pazdzierniku - ale nigdzie mi sie nie
spieszylo...

rmikke

Data: 2011-05-30 08:40:02
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 30 Maj, 16:20, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:

A, i jeszcze jak chcesz jezdzic zima, pomysl od razu o dynamopiascie z przodu
i swiatelkach do tego. Na mrozie - nie do pobicia.
Wygoda dynama, ze 秝iat砮m jest niezaprzeczalna. Tylko p髃i co m骿
stary rower ma by dawc dla nowego, ca砤 kierownica, korba, przednie
ko硂, b硂tniki,baga縩ik przew阣ruje do nowego roweru. A wracaj眂 do
dynama, ch阾nie zobaczy砨ym konstrukcj, kt髍a ma zakres pr眃owy
odpowiedn dla urz眃ze usb ;)

Data: 2011-05-30 15:47:55
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
> [...]

zodu
> i swiatelkach do tego. Na mrozie - nie do pobicia.
Wygoda dynama, ze =B6wiat=B3em jest niezaprzeczalna. Tylko p=F3ki co m=F3j
stary rower ma by=E6 dawc=B1 dla nowego, ca=B3a kierownica, korba, przednie
ko=B3o, b=B3otniki,baga=BFnik przew=EAdruje do nowego roweru.

To jeszcze na stery patrz przy zakupie ramy.

A wracaj=B1c =
do
dynama, ch=EAtnie zobaczy=B3bym konstrukcj=EA, kt=F3ra ma zakres pr=B1dowy
odpowiedn dla urz=B1dze=F1 usb ;)

Ale ze niby do czego? Nokia robi taka ladowarke. Chargebike jest...

rmikke

Data: 2011-05-30 15:49:56
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa(a):
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a): > On 30 Maj, 16:20, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> ko=B3o, b=B3otniki,baga=BFnik przew=EAdruje do nowego roweru.

To jeszcze na stery patrz przy zakupie ramy.

A nie, to jakbys sztuciec chcial przenosic.

rmikke

Data: 2011-05-31 13:35:48
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a): [ciach]

Hej

witaj w klubie chetnych na alfine 11 :-)
Zapewniam cie jednak, ze znalezienie ramy to pikus w porownaniu z zakupem tej
piasty. Ani u polskigo, ani zadnego innego europejskiego dystrybutora nie jest
obecnie dostepna (info sprzed 10 dni). W blizej nieokreslonej przyszlosci
niemiecki dystrybutor bedzie mial kompletne rowery z alfine 11, ale same
piasty pozniej dopiero maja sie pojawic. Kiedy? nie wiadomo... :-(

Co do ramy - do mnie plynie wlasnie z usa kona explosif 2010: kola 26",
regulowane haki tylnego kola, mocowanie pod tarcze, stal cro-mo :-)

Mam nadzieje, ze tylko sie te piasty pojawia... ;-) Pozdr!

Data: 2011-05-31 13:25:25
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 31 Maj, 13:35, "pablo eldiablo" <jazzee.WYT...@gazeta.pl> wrote:

[...]

A to w cykloturze nie maj tej piasty, na stanie nawet na frachtowcu w
drodze lub w ostateczno禼i jeszcze w fabryce w Chinach? Jak nie to
mnie zasmuci...

Data: 2011-05-31 21:26:35
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a):
A to w cykloturze nie maj=B1 tej piasty, na stanie nawet na frachtowcu w
drodze lub w ostateczno=B6ci jeszcze w fabryce w Chinach? Jak nie to=B6
mnie zasmuci=B3...

No jesli cyklotur ma ta piaste, to sa lepsi od Shimano Polska Bicycle Parts
Sp. z o.o., Paul Lange & Co i reszty Europy ...

... i jutro sam kupie jedna sztuke ;-)

Data: 2011-06-01 01:02:43
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 31 Maj, 23:26, "pablo eldiablo" <jazzee.WYT...@gazeta.pl> wrote:
No jesli cyklotur ma ta piaste, to sa lepsi od Shimano Polska Bicycle Parts
Sp. z o.o., Paul Lange & Co i reszty Europy ...

.. i jutro sam kupie jedna sztuke ;-)

Cholera, wykupisz ca硑 zapas ;) A mog砮m si czai i nie zak砤da
w眛ku.

Data: 2011-06-01 13:36:37
Autor: Fabian
Rama pod alfine 11
W dniu 31.05.2011 23:26, pablo eldiablo pisze:
[...]

Pewnie 禼iema. Ja czekam od 22 maja na realizacj zam體ienia. Brakuje
pewnie 砤tek, kt髍e jak kupowa砮m mia硑 status "jest u dostawcy 2-4 dni"
a teraz maj tylko "jest u dostawcy na zam體ienie".

Fabian.

Data: 2011-06-01 14:21:03
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisa(a):
> [...]

pewnie 砤tek, kt髍e jak kupowa砮m mia硑 status "jest u dostawcy 2-4 dni"
a teraz maj tylko "jest u dostawcy na zam體ienie".

Zlozylem zamowienie - we'll see... ;-)

Data: 2011-06-19 17:01:03
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
pablo eldiablo <jazzee.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa(a):
> pewnie 砤tek, kt髍e jak kupowa砮m mia硑 status "jest u dostawcy 2-4 dni"
> a teraz maj tylko "jest u dostawcy na zam體ienie".
> Zlozylem zamowienie - we'll see... ;-)

Przypomnialem sobie o tym watku - i zdecydowanie powinienem tu zwrocic honor
cykloturowi :-)

Mam juz piaste alfine 11 :-)
W zestawie jest niestety sama piasta, bez elementow do zamontowania linki, a
nawet bez nakretek na os.

Przy okazji.. tak sie zastanawiam nad stuningowaniem tej piasty i wymiana osi
na krotsza i zastosowaniem szybkozamykacza ;-)

Data: 2011-05-31 13:43:02
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
pablo eldiablo <jazzee.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa(a):
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a): [ciach]

[ciach]

no i zapomnialem jeszcze wrzucic linka do ramy na 28" z mocowaniami do tych
wszystkich zbednych gratow, ktore chcesz dokrecac ;-)
http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_rama-x-city-1-FELT__P_53152060-53010001__PZTA_1__PD_53010495.html

W dodatku w promocji.
Rama ma pionowe haki, ale za to mimosrod w suporcie :-)

Data: 2011-05-31 21:54:35
Autor: Jaroslaw Berezowski
Rama pod alfine 11
Dnia Tue, 31 May 2011 13:43:02 +0000, pablo eldiablo napisa艂(a):

Rama ma pionowe haki, ale za to mimosrod w suporcie :-)
Hmm a nie da si臋 tego za艂atwi膰 tym p贸艂ogniwem? Pytanie nie tylko retoryczne, bo te偶 my艣l臋 o crossie 26 na klasycznej ramie i Alfine.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-05-31 21:33:53
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl> napisa(a):
Dnia Tue, 31 May 2011 13:43:02 +0000, pablo eldiablo napisa&#65533;(a):

> Rama ma pionowe haki, ale za to mimosrod w suporcie :-)
Hmm a nie da si&#65533; tego za&#65533;atwi&#65533; tym p贸&#65533;ogniwem? Pytanie nie tylko retoryczne, bo te偶 my&#65533;l&#65533; o crossie 26 na klasycznej ramie i Alfine.

Pologniwo to polsrodek - lancuch nie bedzie dobrze naciagniety, a jedynie
tyle, ze byc moze da sie jechac. Rozwiazania typu poziome tylne haki czy
mimosrod sa duzo wygodniejsze i niezawodne.

Zauwaz, ze o ile nowy lancuch + pologniwo moze dzialac 'na styk', to po
delikatnym rozciagnieciu lancucha i/lub zuzyciu zebatek juz moze nagle zaczac
przeskakiwac. A lancuch skrocony o to pologniwo nadal bedzie za krotki, zeby
go spiac.

Data: 2011-06-01 04:23:37
Autor: Sebastian Paw硂wski
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisa(a):
Po przej禼iu przez etap wa硊 kardana

Czemu zrezygnowa砮 z tego rodzaju nap阣u?

Data: 2011-06-01 01:07:46
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 1 Cze, 06:23, "Sebastian  Paw硂wski" <pitagor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

Czemu zrezygnowa砮 z tego rodzaju nap阣u?

Z mojego skromnego wywiadu, przewa縩ie trzeba to zamawia z Chin.
Nigdzie nie znalaz砮m te informacji, czy przek砤dnia jest
kompatybilna z alfinem 11. Pomys jest fajny ale niestety za ma硂 tego
w naturze je糳zi, st眃 uwa縜m, 縠 taki zakup by砨y problematyczny..

Data: 2011-06-02 04:42:29
Autor: Sebastian Paw硂wski
Rama pod alfine 11
Data: 2011-06-02 01:01:10
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 2 Cze, 06:42, "Sebastian  Paw硂wski" <pitagor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Tego szuka砮? :)http://allegro.pl/piekny-cube-hyde-alfine-8-hydraulika-22-5c-igla-i16...

--
Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Tak Cube'a, bra砮m pod uwag, ale tutaj jest tona szpeju kt髍ego
musia砨ym si pozby no i tam jest alfine 8. Co innego jakbym kupi
nowy rower i sprzedawa ca砶iem nowy osprz阾, a co innego sprzeda
u縴wanego, z drugiej r阫i...

Data: 2011-06-02 11:41:05
Autor: looty
Rama pod alfine 11
Je秎i rama pod alfine 8 pasuje do alfine 11, to ja mam do sprzedania
taki rower, z ram :)
http://www.cykelbutikken.eu/product.asp?product=1946
Sama piasta jest do wymiany, reszta OK.

pozdrawiam