Rama pod alfine 11

Data: 2011-05-30 14:20:21
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisał(a): A, i jeszcze jak chcesz jezdzic zima, pomysl od razu o dynamopiascie z przodu
i swiatelkach do tego. Na mrozie - nie do pobicia.

A cena zalezy od tego, ile masz czasu. Ja w koncu trafilem starego gorala ze
skosnymi hakami, w stanie nadajacym sie do jazdy (dalo sie dojechac z
Zyrardowa na Goclaw) po paru drobnych poprawkach narzedziami, ktore woze ze
soba - za jedne 150zl. I jeszcze przebierac moglem (facet wyprzedawal po
sezonie), odjechalem innym rowerem, niz kupilem na allegro. Tyle, ze zaczalem
polowanie w kwietniu, a kupilem w pazdzierniku - ale nigdzie mi sie nie
spieszylo...

rmikke

Data: 2011-05-30 08:40:02
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 30 Maj, 16:20, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:

A, i jeszcze jak chcesz jezdzic zima, pomysl od razu o dynamopiascie z przodu
i swiatelkach do tego. Na mrozie - nie do pobicia.
Wygoda dynama, ze światłem jest niezaprzeczalna. Tylko póki co mój
stary rower ma być dawcą dla nowego, cała kierownica, korba, przednie
koło, błotniki,bagażnik przewędruje do nowego roweru. A wracając do
dynama, chętnie zobaczyłbym konstrukcję, która ma zakres prądowy
odpowiedn dla urządzeń usb ;)

Data: 2011-05-30 15:47:55
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
> [...]

zodu
> i swiatelkach do tego. Na mrozie - nie do pobicia.
Wygoda dynama, ze =B6wiat=B3em jest niezaprzeczalna. Tylko p=F3ki co m=F3j
stary rower ma by=E6 dawc=B1 dla nowego, ca=B3a kierownica, korba, przednie
ko=B3o, b=B3otniki,baga=BFnik przew=EAdruje do nowego roweru.

To jeszcze na stery patrz przy zakupie ramy.

A wracaj=B1c =
do
dynama, ch=EAtnie zobaczy=B3bym konstrukcj=EA, kt=F3ra ma zakres pr=B1dowy
odpowiedn dla urz=B1dze=F1 usb ;)

Ale ze niby do czego? Nokia robi taka ladowarke. Chargebike jest...

rmikke

Data: 2011-05-30 15:49:56
Autor: Ryszard Mikke
Rama pod alfine 11
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
alteriks <alteriks@gmail.com> napisał(a): > On 30 Maj, 16:20, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> ko=B3o, b=B3otniki,baga=BFnik przew=EAdruje do nowego roweru.

To jeszcze na stery patrz przy zakupie ramy.

A nie, to jakbys sztuciec chcial przenosic.

rmikke

--

Rama pod alfine 11