Rama pod alfine 11

Data: 2011-05-31 13:35:48
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisał(a): [ciach]

Hej

witaj w klubie chetnych na alfine 11 :-)
Zapewniam cie jednak, ze znalezienie ramy to pikus w porownaniu z zakupem tej
piasty. Ani u polskigo, ani zadnego innego europejskiego dystrybutora nie jest
obecnie dostepna (info sprzed 10 dni). W blizej nieokreslonej przyszlosci
niemiecki dystrybutor bedzie mial kompletne rowery z alfine 11, ale same
piasty pozniej dopiero maja sie pojawic. Kiedy? nie wiadomo... :-(

Co do ramy - do mnie plynie wlasnie z usa kona explosif 2010: kola 26",
regulowane haki tylnego kola, mocowanie pod tarcze, stal cro-mo :-)

Mam nadzieje, ze tylko sie te piasty pojawia... ;-) Pozdr!

Data: 2011-05-31 13:25:25
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 31 Maj, 13:35, "pablo eldiablo" <jazzee.WYT...@gazeta.pl> wrote:

[...]

A to w cykloturze nie mają tej piasty, na stanie nawet na frachtowcu w
drodze lub w ostateczności jeszcze w fabryce w Chinach? Jak nie toś
mnie zasmucił...

Data: 2011-05-31 21:26:35
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
alteriks <alteriks@gmail.com> napisał(a):
A to w cykloturze nie maj=B1 tej piasty, na stanie nawet na frachtowcu w
drodze lub w ostateczno=B6ci jeszcze w fabryce w Chinach? Jak nie to=B6
mnie zasmuci=B3...

No jesli cyklotur ma ta piaste, to sa lepsi od Shimano Polska Bicycle Parts
Sp. z o.o., Paul Lange & Co i reszty Europy ...

... i jutro sam kupie jedna sztuke ;-)

Data: 2011-06-01 01:02:43
Autor: alteriks
Rama pod alfine 11
On 31 Maj, 23:26, "pablo eldiablo" <jazzee.WYT...@gazeta.pl> wrote:
No jesli cyklotur ma ta piaste, to sa lepsi od Shimano Polska Bicycle Parts
Sp. z o.o., Paul Lange & Co i reszty Europy ...

.. i jutro sam kupie jedna sztuke ;-)

Cholera, wykupisz cały zapas ;) A mogłem się czaić i nie zakładać
wątku.

Data: 2011-06-01 13:36:37
Autor: Fabian
Rama pod alfine 11
W dniu 31.05.2011 23:26, pablo eldiablo pisze:
[...]

Pewnie ściema. Ja czekam od 22 maja na realizację zamówienia. Brakuje
pewnie łatek, które jak kupowałem miały status "jest u dostawcy 2-4 dni"
a teraz mają tylko "jest u dostawcy na zamówienie".

Fabian.

Data: 2011-06-01 14:21:03
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

pewnie łatek, które jak kupowałem miały status "jest u dostawcy 2-4 dni"
a teraz mają tylko "jest u dostawcy na zamówienie".

Zlozylem zamowienie - we'll see... ;-)

Data: 2011-06-19 17:01:03
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
pablo eldiablo <jazzee.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> pewnie łatek, które jak kupowałem miały status "jest u dostawcy 2-4 dni"
> a teraz mają tylko "jest u dostawcy na zamówienie".
> Zlozylem zamowienie - we'll see... ;-)

Przypomnialem sobie o tym watku - i zdecydowanie powinienem tu zwrocic honor
cykloturowi :-)

Mam juz piaste alfine 11 :-)
W zestawie jest niestety sama piasta, bez elementow do zamontowania linki, a
nawet bez nakretek na os.

Przy okazji.. tak sie zastanawiam nad stuningowaniem tej piasty i wymiana osi
na krotsza i zastosowaniem szybkozamykacza ;-)

Data: 2011-05-31 13:43:02
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
pablo eldiablo <jazzee.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
alteriks <alteriks@gmail.com> napisał(a): [ciach]

[ciach]

no i zapomnialem jeszcze wrzucic linka do ramy na 28" z mocowaniami do tych
wszystkich zbednych gratow, ktore chcesz dokrecac ;-)
http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_rama-x-city-1-FELT__P_53152060-53010001__PZTA_1__PD_53010495.html

W dodatku w promocji.
Rama ma pionowe haki, ale za to mimosrod w suporcie :-)

Data: 2011-05-31 21:54:35
Autor: Jaroslaw Berezowski
Rama pod alfine 11
Dnia Tue, 31 May 2011 13:43:02 +0000, pablo eldiablo napisał(a):

Rama ma pionowe haki, ale za to mimosrod w suporcie :-)
Hmm a nie da się tego załatwić tym półogniwem? Pytanie nie tylko retoryczne, bo też myślę o crossie 26 na klasycznej ramie i Alfine.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-05-31 21:33:53
Autor: pablo eldiablo
Rama pod alfine 11
Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl> napisał(a):
Dnia Tue, 31 May 2011 13:43:02 +0000, pablo eldiablo napisaĹ&#65533;(a):

> Rama ma pionowe haki, ale za to mimosrod w suporcie :-)
Hmm a nie da siÄ&#65533; tego zaĹ&#65533;atwiÄ&#65533; tym pĂłĹ&#65533;ogniwem? Pytanie nie tylko retoryczne, bo teĹź myĹ&#65533;lÄ&#65533; o crossie 26 na klasycznej ramie i Alfine.

Pologniwo to polsrodek - lancuch nie bedzie dobrze naciagniety, a jedynie
tyle, ze byc moze da sie jechac. Rozwiazania typu poziome tylne haki czy
mimosrod sa duzo wygodniejsze i niezawodne.

Zauwaz, ze o ile nowy lancuch + pologniwo moze dzialac 'na styk', to po
delikatnym rozciagnieciu lancucha i/lub zuzyciu zebatek juz moze nagle zaczac
przeskakiwac. A lancuch skrocony o to pologniwo nadal bedzie za krotki, zeby
go spiac.

--

Rama pod alfine 11