Rama pod tarcze a mocowanie baga?nika CUBE

Data: 2011-02-24 12:18:49
Autor: Dominik J.
Rama pod tarcze a mocowanie baga?nika CUBE
=?ISO-8859-2?Q?d=BFep?= <punk_rock_101.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
pewnie temat juz był tu kiedys wałkowany, tak czy siak przymierzam sie do zmiany ramy (o sama rame pytałem już w innym watku ale kontrole nad nim przejęli fani prowadzenia linek od spodu ramy) i moja decyzja kieruje się w strone ramy CUBE Acid/ Attention, martwi mnie jednak brak piwotów pod vbrake, który sam w sobie nie jest problemem, ale kłopotem może być montaż bagażnika ze względu na zacisk hamulca tarczowego, czy ktoś mógłby to potwierdzić lub roziwac moje wątpliwości w tej kwestii?
dzięki i pozdrawiam

U mnie w Radonie poradziłem sobie z tym problemem. Podkładam, np. większą
nakrętkę, ok. 1 cm grubości, wtedy wspornik bagażnika odsuwa się od zacisku i
wszystko się trzyma jak trzeba.

--

Rama pod tarcze a mocowanie baga?nika CUBE