Rama rowerowa

Data: 2011-04-24 18:46:44
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rama rowerowa

Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomości news:ip1jao$5u1$1news.task.gda.pl...
Witam wszystkich bikerów
W związku z tym, że moja Merida 80 Mats ma już ok 4 lat, więc chciałbym zmienić na coś innego. Obawiam się, że może mi pęknąć, ponieważ jeżdzę cały czas na ciężkich trasach leśnych i polnych. Prowadzimy rajdy rowerowe w Trójmieście. Moi koledzy, którzy jeżdzą ze mną i juz niektórzy byli zmuszeni wymienić na nowe ramy. Najbardziej się boję takiej awarii, gdy będę (jaką firmę)się znajdował daleko od domu.
Proszę o pomoc co wybrać. W rachubę wchodzi rama alu w cenie nie przekraczającej 400zł. Moja waga to 70kg.

Mam Meridę matts 90 z 2006 http://endurorider.pl/2010/09/merida-matts-90-hardtail/, którą kupiłem w 2007 jako używaną i od tego czasu ciągłe ją pałuję. Jestem dużo cięższy od Ciebie i póki co nie mam żadnych negatywnych uwag do meridy. Mało tego, kiedy ta rama się skończy to kupię taką samą z aktualnej oferty bo uważam, że jest to wyśmienity produkt.

Jeżeli chcesz świeży egzemplarz to kup aktualny odpowiednik ;) Tanie inaprawdę przyjemne wydają się być ramy krossa serii Level Axx Oglądałem bardzo dokładnie taką ramę http://tiny.pl/hdv39 i nie powiem, nie pogardziłbym nią gdybym nie mógł kupić odpowiednij meridy.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Rama rowerowa