Rama stalowa (cro-mo) - konserwacja?

Data: 2012-10-15 23:15:21
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rama stalowa (cro-mo) - konserwacja?
rzymo wrote:
Prawie na pewno kupuję stalową ramę i w związku z tym może nieco lamerskie
pytanie. Czy o ramę cro-mo trzeba dbać bardziej niż o aluminiową? Sam nie
wiem - jakieś środki do konserwacji zamkniętych profili  (podobne/takie same
jak w przypadku samochodów), czy coś w tym guście? :)
Co z otworem "upustowym" w mufie? W każdej alu-ramie, w której go nie było,
wierciłem takowy. W stalówce też jest to pożądane, czy raczej lepiej
zasklepić wszelkie otwory (np. kropką silikonu)?

Ja otwory techniczne zalepiam izolacją :) Gdybym miał stalówkę to wpuściłbym w srodek samochodowy specyfikl do konserwacji profili zamkniętych. Na pewno nie zaszkodzi :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Rama stalowa (cro-mo) - konserwacja?