Rama torowa - geometria tylnego trójkąta

Data: 2009-04-14 23:06:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Rama torowa - geometria tylnego trójkąta
Czy rama torowa jest symetryczna z tyłu (odległość widełek od osi symetrii), czy też jest tak jak w rowerze tradycyjnym z przerzutką z tyłu, że widełki z tyłu są niesymetryczne?
Nie miałem w rękach ramy torowej.

zyga

Data: 2009-04-14 23:34:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mam ramę z rostawem 120mm przeznaczoną w założeniu do budowy ostrego
lub SS, ale o normalnej, "przyjaznej" geometrii i jest całkiem
symetryczna z tyłu (On One - Il Pompino).

Jeśli ta, którą zamierzam kupić (od pewnego polskiego kolarza młodego pokolenia) będzie odpowiednia do zrobienia 26"/28", to będzie gicior i szał pyty.
Będę się wyróżniał.
;-)

Ostre z tylnym pełnym kołem?
Czemu nie!

zyga

Data: 2009-04-15 06:49:07
Autor: Adrian S.
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

 U nas w Stolycy kolega mihał ma takowy rower, chyba z przodu jest kółko
650, w dodatku też kompozytowe z 3 płatami. Wygląda ciekawie :) A jak się
po przejażdżce przesiadłem na swojego wycinaka mtb z kierownicą 12cm
poniżej siodełka to myślałem, że jadę na jakimś rowerze do skakania :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-15 07:37:41
Autor: zly

http://b62.grono.net/19/23/gallery-37212946-500x500.jpg

--
marcin

Data: 2009-04-15 17:04:22
Autor: Adrian S.
zly wrote:

[...]

 Tak właśnie ten mihał :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-15 10:40:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
Rama torowa - geometria tylnego trójkąta
On Tue, 14 Apr 2009 15:05:36 -0700 (PDT)
Saurus <Saurus8@gmail.com> wrote:

On 14 Kwi, 23:34, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> Ostre z tylnym pełnym kołem?
> Czemu nie!

Jeździ taka kurierka w Łodzi, na ramie od Orłowskiego i z dyskiem z
tyłu :P
http://4.bp.blogspot.com/_YcGYYlbccYc/SdeUZmnoCrI/AAAAAAAAAVA/DUTjtwfwVOg/s1600-h/DSC_4379.JPG
http://3.bp.blogspot.com/_JoFhsGnm8W0/SVGDFWrmL2I/AAAAAAAADDo/dz54r968gcU/s1600-h/01.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_JoFhsGnm8W0/SVGDQE7RLvI/AAAAAAAADDw/8bh-flSPv2o/s1600-h/02.jpg

Widziałem ją na Pl. Wolności przy okazji jakiejś imprezy kulturalnej
(pamiętam, że na bębnach chłopaki grali) i gapiłem się normalnie
z oczami na słupkach. O mały włos byłbym doprowadził do poważnej scysji
z moją SO, bo ona uważa że takie gapienie się na obce kobiety jest
nieeleganckie. A ja się na rowerek gapiłem! Na żywo robi jeszcze
większe wrażenie. Pięęękny.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-04-15 12:07:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rama torowa - geometria tylnego trójkąta
Panie Saurus, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

http://3.bp.blogspot.com/_JoFhsGnm8W0/SVGDFWrmL2I/AAAAAAAADDo/dz54r968gcU/s1600-h/01.jpg

zyga miał rację: o w mordę! Fajne zdjęcie!

Data: 2009-04-15 15:08:34
Autor: Paweł Suwiński
Rama torowa - geometria tylnego trójkąta
Dnia śro, 15 kwi 2009 tako rzecze frank.castle0407@googlemail.com:

Jeździ taka kurierka w Łodzi, na ramie od Orłowskiego i z dyskiem z

Z serii "I've got no brakes, I'm so tough!" ?

:(
 ^^^

Będziesz musiał sobie jakoś z tym poradzić...

--
Pisze zeby zaistniec

No i udało się ;|

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-04-15 17:19:38
Autor: zly
Rama torowa - geometria tylnego trójkąta
Dnia Wed, 15 Apr 2009 02:49:56 -0700 (PDT), frank.castle0407@googlemail.com
napisał(a):

Z serii "I've got no brakes, I'm so tough!" ?

nie, z serii "She's got no brakes, You're so dumb"

:(

--
marcin

Data: 2009-04-15 06:47:40
Autor: Adrian S.
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Czy rama torowa jest symetryczna z tyłu (odległość widełek od osi
symetrii), czy też jest tak jak w rowerze tradycyjnym z przerzutką z
tyłu, że widełki z tyłu są niesymetryczne?
Nie miałem w rękach ramy torowej.

 Rama torowa powinna być symetryczna, nie ma sensu robić niesymetrycznych
ram do singlespeedów. Niesymetryczne widełki daje się czasami do ram
takich, gdzie jest z tyłu kaseta (niesymetryczne rozłożenie kołnierzy).
Piasty torowe mają kołnierze symetrycznie.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Rama torowa - geometria tylnego trójkąta