Rama - uzupełnienie ubytku

Data: 2020-09-23 13:59:02
Autor: zbrochaty
Rama - uzupełnienie ubytku

https://photos.app.goo.gl/EM4oPqcvZjNbZA6V6 Chciałbym ten ubytek jako¶ uzupełnić, pytanie tylko jak? Kto¶ już robił co¶ podobnego i może co¶ doradzić? Ewentualnie może warto i¶ć do lakiernika, je¶li naprawa własnoręczna nie będzie opłacalna?

Ale po co? Takie przetarcie dodaje rowerowi tylko uroku... to co¶ takiego jak pieprzyk koło ust u Cindy Crawford
https://images.app.goo.gl/L77jBJus9pEPYJfG6

Data: 2020-09-25 17:05:26
Autor: Piotr Rogoza
Rama - uzupełnienie ubytku
W dniu Wed, 23 Sep 2020 13:59:02 -0700, uzytkownik zbrochaty napisal:

Ale po co? Takie przetarcie dodaje rowerowi tylko uroku... to co¶
takiego jak pieprzyk koło ust u Cindy Crawford
https://images.app.goo.gl/L77jBJus9pEPYJfG6

Jak rower mi się zamieni w Cindy i pojawi się pieprzyk to nie będę usuwał :)

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2020-09-27 09:36:16
Autor: ąćęłńóśźż
Rama - uzupełnienie ubytku
Ale to tylko na bezludnej wyspie bez internetu i nie będzie kolegów do pochwalenia się ;-))

-- -- -