Rama z poziomym hakiem + mocowaniem na hamulec tarczowy i 28"

Data: 2015-10-15 05:50:51
Autor: Vlad
Rama z poziomym hakiem + mocowaniem na hamulec tarczowy i 28"
Dzięki wszystkim.

W końcu wylądowałem z suportem mimośrodowym truvativa (teraz tylko wykombinować jak to napiąć???) + alfine 8  + tarcze Alfine a nie sam tylko dlatego że tak się trafiło. Ale też są pewne problemy z dostępnością sramow na tarcze w Polsce.

Jestem po przesiadce z szosówki na pełnej ultegrze - na miasto zdecydowanie przyjemniej się jeździ.

Data: 2015-10-15 12:47:49
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 15 października 2015 14:50:56 UTC+2 użytkownik Vlad napisał:

(teraz tylko wykombinować jak to napiąć???)

Się przekręca - się napina. Na tym polega mimośród.

Data: 2015-10-16 01:14:54
Autor: Vlad
On Thursday, October 15, 2015 at 9:47:52 PM UTC+2, rmikke wrote:
W dniu czwartek, 15 października 2015 14:50:56 UTC+2 użytkownik Vlad napisał:

> (teraz tylko wykombinować jak to napiąć???) Się przekręca - się napina. Na tym polega mimośród.

NO nie.. do tego trzeba mieć specjalny klucz bo nie to że to łatwo przekręca.

Data: 2015-10-16 02:10:39
Autor: rmikke
W dniu piątek, 16 października 2015 10:14:58 UTC+2 użytkownik Vlad napisał:

NO nie.. do tego trzeba mieć specjalny klucz bo nie to że to łatwo przekręca.

Nie pisałem, że palcami. A klucza nie sprzedają razem z mimośrodem?
Skoro taki specjalny?

Data: 2015-10-16 03:37:36
Autor: Vlad
On Friday, October 16, 2015 at 11:10:41 AM UTC+2, rmikke wrote:

Nie pisałem, że palcami. A klucza nie sprzedają razem z mimośrodem?
Skoro taki specjalny?

No pewnie, ale mi się nie chce go używać i dlatego klepie sobie na preclu..
 Proszę śmiało swoje zażenowanie kierować do producenta.

Data: 2015-10-16 04:22:53
Autor: rmikke
W dniu piątek, 16 października 2015 12:37:40 UTC+2 użytkownik Vlad napisał:
> Skoro taki specjalny?

No pewnie, ale mi się nie chce go używać i dlatego klepie sobie na preclu..
 Proszę śmiało swoje zażenowanie kierować do producenta.

Ej, pytanie było serio. Albo jest superspecjalny i powinien być
w zestawie, albo nie jest taki bardzo superspecjalny i pasuje
np. jakiś standardowy wielowypust.

Data: 2015-10-16 07:19:31
Autor: Vlad

Coś w tym rodzaju.. może nie super specjalistyczne ale też nie jest to zwykły krzyżak.. http://www.parktool.com/product/pin-spanner-red-spa-2

Data: 2015-10-16 07:29:58
Autor: Vlad

Coś w tym rodzaju.. może nie super specjalistyczne ale też nie jest to zwykły krzyżak.. http://sbike.pl/narzedzie-konserwacja-klucz-pinowy-xlc-to-s09-o_l_72_4137.html

Data: 2015-10-19 00:15:03
Autor: rmikke
W dniu piątek, 16 października 2015 16:30:04 UTC+2 użytkownik Vlad napisał:
> w zestawie, albo nie jest taki bardzo superspecjalny i pasuje
> [...]

No akurat klucz na zdjęciu wygląda na regulowany.
Da się zastąpić odpowiednio grubym prętem (żeby wchodził w dziurki),
długim na pół metra, zgiętym w połowie i z końcami zagiętymi
pod kątem prostym do płaszczyzny.

Data: 2015-10-16 07:30:55
Autor: Vlad

Data: 2015-10-19 08:00:45
Autor: cytawa
  rmikke pisze:

Nie pisałem, że palcami. A klucza nie sprzedają razem z mimośrodem?
Skoro taki specjalny?

Oczywiscie, ze spacjalny. Np. kawalek grubego gwozdzia.

Jan Cytawa

Data: 2015-10-19 00:16:14
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 19 października 2015 08:00:37 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:
rmikke pisze:

> Nie pisałem, że palcami. A klucza nie sprzedają razem z mimośrodem?
> Skoro taki specjalny?

Oczywiscie, ze spacjalny. Np. kawalek grubego gwozdzia.

Powiedziałbym, ż klucz jest trochę wygodniejszy w użyciu :D

Data: 2015-10-19 03:31:37
Autor: Vlad
On Monday, October 19, 2015 at 9:16:15 AM UTC+2, rmikke wrote:

Powiedziałbym, ż klucz jest trochę wygodniejszy w użyciu :D

OK, żeby nie komplikować - akurat sprawa się rozwiązała banalnie. Rozkręciłem zacisk suportu, trochę WD40 i użyłem zwykłego imbusa wkładając go do otworu i opieram o korbę jako dźwigni - działa rewelacyjnie.

Data: 2015-10-19 13:05:48
Autor: cytawa
Vlad pisze:

OK, żeby nie komplikować - akurat sprawa się rozwiązała banalnie. Rozkręciłem zacisk suportu, trochę WD40 i użyłem zwykłego imbusa wkładając go do otworu i opieram o korbę jako dźwigni - działa rewelacyjnie.

Parktool'a?

Jan Cytawa

Rama z poziomym hakiem + mocowaniem na hamulec tarczowy i 28"