Rambo trafia do szkół!

Data: 2011-04-08 23:42:56
Autor: Jester
Rambo trafia do szkół!
Wg nieoficjalnej informacji przekazanej przez Ministerstwo Edukacji, w nowym roku szkolnym do elementarza pierwszoklasisty ma trafić nowa, politycznie poprawna wersja starego, dobrego "Murzynka Bambo". Początek będzie leciał mniej więcej tak:

Jan Jakub Rambo w UeSA mieszka
Twardą ma skórę ten nasz koleżka
Trenuje pilnie przez całe ranki
Walkę wręcz, nożem oraz strzelanki

Zdaniem ME postać Rambo ma być dla dzieci wzorem pozytywnego bohatera, jako bojownika o wolność, prawdę i demokrację. W następnej kolejności do przeróbki trafią m.in. Janko Muzykant (w nowej wersji Rambo Ryzykant) oraz Zemsta (Zemsta Rambo)

Data: 2011-04-11 10:06:22
Autor: Sens
Rambo trafia do szkół!
Użytkownik "Jester" <jester@vp.pl> napisał w

przeróbki trafią m.in. Janko Muzykant (w nowej wersji Rambo Ryzykant)

Ja slyszalem, ze ma pojawic sie wersja erotyczna pt: Rambo Bzykant

Data: 2011-04-11 10:41:34
Autor: Ghost
Rambo trafia do szkół!

Użytkownik "Sens" <sens@wp.pl> napisał w wiadomości news:4da2b6d2$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Jester" <jester@vp.pl> napisał w

przeróbki trafią m.in. Janko Muzykant (w nowej wersji Rambo Ryzykant)

Ja slyszalem, ze ma pojawic sie wersja erotyczna pt: Rambo Bzykant

Przeciez byl
http://www.imdb.com/title/tt0065904/
Zwracam uwage na elementy S&M, prawdziwy rambo potrzebuje bUlu.

Rambo trafia do szkół!