Ramie w ramię z czerwonym burakiem.

Data: 2011-05-15 03:58:16
Autor: cirrus
Ramie w ramię z czerwonym burakiem.
# Teraz jeden Kaczyński a wcześniej dwóch, przechwalało się jak to wraz z Wałęsą... . Jak tego słucham to się we mnie gotuje. Zdrajcy polskiego narodu! Tyle tylko mogę o nich powiedzieć. To my Polacy walczyliśmy na ulicach. To nas polski naród katowało ZOMO pod wodzą największego kolaboranta w historii Polski, Jaruzelskiego.

To nas wtrącano do więzień i represjonowano. To wielu z nas musiało opuścić swój kochany kraj. A gdy komuna już ledwo zipała i w agonii wydawała ostatnie tchnienia to te parszywe gnoje, sprzedawczyki dopuścili się praktycznie powtórki z Targowicy!

Siedli przy okrągłym stole i w zamian za państwowe stołki, wybrali Jaruzelskiego na prezydenta Rzeczypospolitej. Większej zdrady wolnej Polski w czasach nowożytnych nie odnotowano.

A teraz jeden ze zdrajców Targowickich, kurdupel Kaczyński, facet bez jaj, pewnie pedał, zdrajca narodu i ideałów wolnościowych chce być premierem. I na dodatek w dupę bez wazeliny wchodzi takim czerwonym burakom, jak Napieralski.

Partie socjalistyczne winny być zabronione w Polsce. Jeśli nie tzn, można narodowo-socjalistyczną też na takich samych prawach założyć. Takich dzisiaj, jak i wtedy komunistów należało powiesić i psom rzucić na pożarcie! a nie ich ścierwa na Wawelu chować. Ale Dziwisz to też świnia zdradliwa, a Tusk bał się gębę otworzyć. Oto co, myślę.

A jak się komuś nie podoba, to niech napisze co myśli a nie jak idiota na jedną gwiazdkę naciskać będzie, prymitywizm społeczny. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfgrb

--
stevep