Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego

Data: 2010-01-02 18:05:59
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Poszukuję takiego podwójnego ramienia wycieraczek od Ikarusa /starego Jelcza
/innego. Chodzi o mechanizm w którym pióro wycieraczki chodzi na
równoległoboku, cały czas ~pionowo. Gdzie to można kupić /wysępić? Czy pytać
np. na zajezdniach (ostrobramska) i do kogo konkretnie (jaki dział)?
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

IMK P7, SWB ASS w trakcie zabudowy
granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

Data: 2010-01-02 18:20:52
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Przepraszam, że nie podałem lokalizacji: najlepiej, żeby ten mechanizm był
dostępny w wAw.
Pzdw

Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2010-01-02 19:47:41
Autor: Karolek
Franc pisze:
Przepraszam, że nie podałem lokalizacji: najlepiej, żeby ten mechanizm był
dostępny w wAw.

Czesto dzwigi takie maja, typu bumar fablok, nic innego mi sie nie kojarzy.
Wiec bys musial szukac do tego (pewnie bedzie ciezko dostac).
--
Karolek

Data: 2010-01-02 20:00:41
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Franc pisze:
[...]

Serwisy wozkow widlowych powinny Ci pomoc. Takie wycieraczki na pewno wystepowaly w wozkach Linde.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2010-01-02 20:11:41
Autor: jerzu
Ramię wycieraczki d o Ikarusa /Jelcza / Innego
On Sat, 02 Jan 2010 20:00:41 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
<hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

Serwisy wozkow widlowych powinny Ci pomoc. Takie wycieraczki na pewno wystepowaly w wozkach Linde.

Cena może go zabić.
Przewód ciśnieniowy do wózka widłowego Toyota:
- oryginał - c.a. 2500 zł., tydzień czekania
- dorobiony w firmie Parker - niecałe 600 zł, od ręki.
Ceny netto.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-02 20:55:09
Autor: Pabl_o

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:tg6vj5dnau7cap956ktdu1sbpc4evofipi4ax.com...

- dorobiony w firmie Parker - niecałe 600 zł, od ręki.
Ceny netto.

IMHO Parker ma ceny z kosmosu, tansza o conajmniej 30% jest HansaFlex...

Picasso

Data: 2010-01-02 21:02:53
Autor: jerzu
On Sat, 2 Jan 2010 20:55:09 +0100, "Pabl_o" <aaa@aaa.pl> wrote:

IMHO Parker ma ceny z kosmosu, tansza o conajmniej 30% jest HansaFlex...

Parker dorabia od ręki. HansaFlex też? Bo widzę że nawet do Bronisz
mam bliżej niż na Równoległą w Warszawie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-02 21:08:36
Autor: Karolek
jerzu pisze:
[...]

Tez.
Ale nie zapominajcie, ze on nie chcial przewodow cisnieniowych :>

--
Karolek

Data: 2010-01-03 13:06:33
Autor: Pab_lo

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gf9vj5dvcfk3bbq3pqb3gl5gge45gtrh2j4ax.com...

Parker dorabia od ręki. HansaFlex też? Bo widzę że nawet do Bronisz
mam bliżej niż na Równoległą w Warszawie.

W Poznaniu maja centrale na Polske i nigdy nie zdarzylo mi sie zeby nie mieli jakiejs koncowki, zakuwaja wszystko od reki.

Picasso

Data: 2010-01-02 21:33:53
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
jerzu pisze:
[...]

Podpisana umowa z TVH - ok 30% ceny oryginalu :)
Jak pracowalem w serwisie wozkow to tez dorabialismy przewody w Hansie. Maja z reguly wszystko na miejscu, serwis mobilny (pracuja 24h).

Nie musi kupowac oryginalu. O ile cena zamiennika nie musi byc specjalnie atrakcyjna o tyle ma duza szanse dostac za darmo wycieraczke z uszkodzonym wieloklinem - jesli go to ratuje, oczywiscie :)

Data: 2010-01-05 08:15:13
Autor: MarcinJM
jerzu pisze:
[...]

W Hydramecie w Gizycku 1m przewodu 100bar ~14zl + po 10-15zl koncowka z zarobieniem. Oczywiscie, jesli jeszcze dochodza metalowe rurki z doginaniem to jest drozej, ale bez zawalu serca. Weze maja do 400bar.
Za waz wspomagania do troopera (metalowe rurki zostaly moje) zaplacilem 15 zl zrobione na miejscu. Wiec nie wiem, co moze byc w wezu za 600zl :)

MarcinJM

Data: 2010-01-02 20:27:57
Autor:
Franc  <czolk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

 Jeżeli W-wa - spróbuj w Kolejach Mazowieckich . Na zmodernizowanych
jednostkach EZT są na pewno zamontowane podwójne ramiona wycieraczek (warsztat
PK).

Data: 2010-01-02 21:49:39
Autor: Zbyszek

Użytkownik "Franc " <czolk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Takie wycieraczki miała też Nysa 522 .
Chyba mam taki komplet w garażu .
Mogę w poniedziałek sprawdzic .

Data: 2010-01-03 10:22:04
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Takie wycieraczki miała też Nysa 522 .
Chyba mam taki komplet w garażu .
Mogę w poniedziałek sprawdzic .

Super! A jak jeszcze jesteś z okolic Fieldorfa lub południowej Warszawy
/Piaseczna to by było już zupełnie super i zajefajnie :). Potrzeba mi całego
jednego mechanizmu: mocowania do nadwozia, tych dwóch osi (napędowej i
stałej), ramion ze sprężynkami i tego mocowania do pióra (mam nadzieję, że
jest to klasyczne mocowanie).

Pzdw

Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2010-01-04 14:19:43
Autor: Zbyszek

Użytkownik "Franc " <czolk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

jednego mechanizmu: mocowania do nadwozia, tych dwóch osi (napędowej i
stałej), ramion ze sprężynkami i tego mocowania do pióra (mam nadzieję, że

Niestety znalazłem tylko to , co jest na zewnątrz :
2 piórka
2 ramiona
2 prowadnice
Nie mam mechanizmu napedowego .
Zbyszek

Data: 2010-01-04 14:04:28
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Ja nie potrzebuję napędu wycieraczek, bo i tak będę napędzał to ręcznie, tylko przydałoby się także te elementy mocujące do nadwozia. Powinny być (chyba) dwie ośki - jedna nieruchoma zamocowana na stałe do nadwozia i druga do której przyłączony jest napęd. Możliwe, że są na jakimś wspólnym wsporniku. O niego też mi chodzi.
Skąd jesteś? Wysłałem ci imejla na priva, którego pokazuje lista: zbyszek9@na poczcie onetowej w polsce.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2010-01-03 00:36:23
Autor: yabba
[...]

Na Targowej pomiędzy wiaduktem kolejowym a Kijowską jest sklep z częściami do ciężarówek Jelcz, Tatra, Liaz itp.

Jest jeszcze http://www.moto-market.pl/trans-mlecz/

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-01-03 21:54:19
Autor: Jackare
[...]

Myślę że w większości sklepów lub firm handlujących częściami do ciezarówek

Data: 2010-01-04 07:32:44
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Wiesz, mi zupełnie nie zależy na nowym mechaniźmie, wręcz przeciwnie. Napisałem, że potrzebuję dowolnego mechanizmu od dowolnego pojazdu, byle był oparty na równoległoboku. Nawet nie pamiętałem,że Nysy i ETZ'y też takie mają.
Jak by mi zalezało na nowym to bym napisał, że potrzebuję mechanizm wycieraczek do konkretnego pojazdu i tu odesłanie do sklepu motoryzacyjnego było by na miejscu a moje pytanie byłoby dość bezsensowne.
Pzdw

Franc "Rowery Poziome Rule"