Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego

Data: 2010-01-02 21:49:39
Autor: Zbyszek
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego

Użytkownik "Franc " <czolk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Poszukuję takiego podwójnego ramienia wycieraczek od Ikarusa /starego
Jelcza
/innego. Chodzi o mechanizm w którym pióro wycieraczki chodzi na
równoległoboku, cały czas ~pionowo. Gdzie to można kupić /wysępić? Czy
pytać
np. na zajezdniach (ostrobramska) i do kogo konkretnie (jaki dział)?
Pzdrw

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Takie wycieraczki miała też Nysa 522 .
Chyba mam taki komplet w garażu .
Mogę w poniedziałek sprawdzic .

Data: 2010-01-03 10:22:04
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Takie wycieraczki miała też Nysa 522 .
Chyba mam taki komplet w garażu .
Mogę w poniedziałek sprawdzic .

Super! A jak jeszcze jesteś z okolic Fieldorfa lub południowej Warszawy
/Piaseczna to by było już zupełnie super i zajefajnie :). Potrzeba mi całego
jednego mechanizmu: mocowania do nadwozia, tych dwóch osi (napędowej i
stałej), ramion ze sprężynkami i tego mocowania do pióra (mam nadzieję, że
jest to klasyczne mocowanie).

Pzdw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

IMK P7, SWB ASS w trakcie zabudowy
granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

Data: 2010-01-04 14:19:43
Autor: Zbyszek

Użytkownik "Franc " <czolk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

jednego mechanizmu: mocowania do nadwozia, tych dwóch osi (napędowej i
stałej), ramion ze sprężynkami i tego mocowania do pióra (mam nadzieję, że

Niestety znalazłem tylko to , co jest na zewnątrz :
2 piórka
2 ramiona
2 prowadnice
Nie mam mechanizmu napedowego .
Zbyszek

Data: 2010-01-04 14:04:28
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Ja nie potrzebuję napędu wycieraczek, bo i tak będę napędzał to ręcznie, tylko przydałoby się także te elementy mocujące do nadwozia. Powinny być (chyba) dwie ośki - jedna nieruchoma zamocowana na stałe do nadwozia i druga do której przyłączony jest napęd. Możliwe, że są na jakimś wspólnym wsporniku. O niego też mi chodzi.
Skąd jesteś? Wysłałem ci imejla na priva, którego pokazuje lista: zbyszek9@na poczcie onetowej w polsce.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"