Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego

Data: 2010-01-03 21:54:19
Autor: Jackare
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Użytkownik "Franc " <czolk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hho1u6$7q1$1inews.gazeta.pl...

Gdzie to można kupić /wysępić? Czy pytać
np. na zajezdniach (ostrobramska) i do kogo konkretnie (jaki dział)?

Myślę że w większości sklepów lub firm handlujących częściami do ciezarówek

Data: 2010-01-04 07:32:44
Autor: Franc
Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego
Wiesz, mi zupełnie nie zależy na nowym mechaniźmie, wręcz przeciwnie. Napisałem, że potrzebuję dowolnego mechanizmu od dowolnego pojazdu, byle był oparty na równoległoboku. Nawet nie pamiętałem,że Nysy i ETZ'y też takie mają.
Jak by mi zalezało na nowym to bym napisał, że potrzebuję mechanizm wycieraczek do konkretnego pojazdu i tu odesłanie do sklepu motoryzacyjnego było by na miejscu a moje pytanie byłoby dość bezsensowne.
Pzdw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

IMK P7, SWB ASS w trakcie zabudowy
granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

--

Ramię wycieraczki do Ikarusa /Jelcza /Innego