Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)

Data: 2009-05-14 12:12:00
Autor: topek
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
Witam,
zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie. Mobilny odtwarzac DVD ma wiecej wad niz
zalet.
Pomyslalem, nad ramka dla zdjec na karty SD ktora by byla w stanie odtwarzac
filmy w formacie DIVX.
Czy mozecie jakis produkt polecic ktory:
1. Mam windowsa CE i poradzi sobie z filmami w DIVX (jakis procek w okolicach
300, 400MHz)
2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to
przetwornica :)

Poleci cos ktos?
Czy ktos zna jakis sensowny uchwyt dla tekiej ramki ktory nie kosztuje 150zl? :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-05-14 15:25:17
Autor: P.H.
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
nie wiem ile kosztuje taka ramka ale u mnie sprawdza się nawigacja aristo m700
ma 2 sloty na karty SD (także SDHC) i huba USB. na jednym slocie mam AM
na drugim ulubione kreskówki dzieci a w razie innych zachcianek mam USB
za to aristo kompletnie nie sprawdził się jako odtwarzacz mp3. jakość jest gówniana

pzdr
Piotr

Data: 2009-05-15 09:31:40
Autor: topek
[...]

Odpada. Za maly ekran. Nawigacje siostra juz ma a potrzebuje cos wyswietlajace
bajki ale tak zeby to bylo przy zaglowku bo syn jej wszystko w rece bierze i
niszczy jak to dzieci :)
Ogladanie bajki z metra na 3,5" ekranie to srednia przyjemnosc :)

Data: 2009-05-14 15:39:34
Autor: kamil

"topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:guh1qg$p6t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co prawda nie z WINCE i bez kart SD, ale Philips PET 712 odtwarza DIVXy z plyt, moze byc zasilany z gniazda zapalniczki i ma dwa ekrany montowane na zaglowkach, co przydaje sie jesli tych dzieci jest liczba mnoga. Ponizej 1000zl powinienes dostac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-15 09:32:57
Autor: topek
[...]
To ma byc rozwiazanie budgetowe.
Ramka kosztuje jakies 200-250zl
I do tego ma nie miec napedu optycznego (uszkodzenia)
Odpada.

Data: 2009-05-15 10:48:57
Autor: kamil

"topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gujcs9$fjs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za 250zl duzy ekran montowany w zaglowku, ktory odtworzy DIVXy.  Ciezko bedzie...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-14 19:05:44
Autor: Lewis
[...]

Pomyśl nad Pocket PC.
3.5" wyświetlacz coprawda malutki ale to zawsze cos do tego masz wbudowany odbiornik GPS całość za 500-600zł powinieneś spokojnie dostać.
A jak nie to zagłówki z monitorami 7" i radio z DiVX całość z 1600zł albo chińskie zagłowki odrazu z odtwarzaczami, całość z 1000zł
Albo jeden centralny monitor na suficie 11" z dvix, tunerem tv, transmiterem FM i czym tam dusza zapragnie za jakieś 1200zł

U siebie mam ten problem rzowiązany w sposób:
centralny monitor 15"LCD na suficie i konsola PlayStation 2 w kokpicie z przodu. Chodzi wszystko co tylko się wymyśli do tego można pograć ;) Koszt z 900zł

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-15 09:34:20
Autor: topek
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
Pomyśl nad Pocket PC.
cut
900zł
Odpada z kilku powodow: za maly ekran, za wysoka cena
Zobacz co odpisalem P.H

Data: 2009-05-15 19:45:45
Autor: JG
topek pisze:
Odpada z kilku powodow: za maly ekran, za wysoka cena
Zobacz co odpisalem P.H
Mój PDA ma wyjście VGA, podłączałem już pod niego projektor ;)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-18 13:51:27
Autor: Dman-666
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
Patrze a tu w szybce robal taki: news:guhj0s$mt6$1news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
uszy:
[...]

A masz fotki tego? Sam robiles czy gdziesik zlecales?

--
Dman-666
6A13 do profanacji LPG, Stolec

Data: 2009-05-19 00:02:26
Autor: Lewis
[...]

Hmm zaraz poszperam na dysku to moze coś wygrzebie i na priva podeśle.
Sam robiłem.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-14 20:26:21
Autor: 085
Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guh1qg$p6t$1inews.gazeta.pl...
Witam,
zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie.

a kiedys na podroz bralo sie ksiazeczki :>

zul

Data: 2009-05-14 21:57:47
Autor: Lewis
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)

a kiedys na podroz bralo sie ksiazeczki :>

Pęto kiełbasy, bochenek chleba i termos herbaty ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-14 22:55:19
Autor: castrol
Lewis pisze:

Pęto kiełbasy, bochenek chleba i termos herbaty ;)

A jajka na twardo to gdzie? :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 23:23:37
Autor: eManitou

Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guht3m$j32$1news.onet.pl...

Pęto kiełbasy, bochenek chleba i termos herbaty ;)

a podróż umilała Zdzisława Sośnicka lecąca w Polskim Radiu Program 3. Oczywiście z odbiornika Safari :-)

Data: 2009-05-15 09:37:18
Autor: topek
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
> a kiedys na podroz bralo sie ksiazeczki :>
Pęto kiełbasy, bochenek chleba i termos herbaty ;)
Ja do tej pory biore termos z herbata w zimowe i jesienne podroze.
Jestem oldschoolowy?

Data: 2009-05-14 23:14:58
Autor: J.F.
On Thu, 14 May 2009 20:26:21 +0200,  085 wrote:
[...]

A teraz technika na szczescie daje nowe mozliwosci :-)

J.

Data: 2009-05-15 09:36:11
Autor: topek
085 <zul@grzybach.pl> napisał(a):
a kiedys na podroz bralo sie ksiazeczki :>
Akurat moja siostra nalezy pod tym wzgledem do normalnych rodzicow (wedlug
moich standradow).
Dziecko nei ma zadnej konsoli, jedyny kontakt z TV to pol godziny bajki na
dobranoc. Poza tym duzo mu czyta, duzo spedzaja czasu na swiezym powietrzu :)

Data: 2009-05-15 09:52:51
Autor: kamil

"085" <zul@grzybach.pl> wrote in message news:guho9c$9ej$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jaka podroz? Kiedys ganialo sie metalowa obrecz kijakiem po ulicy, a nie jakies burzujskie podroze...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-15 14:49:16
Autor: Axel
"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message

[...]

Jak obrecz? Jakim kijem? Fajerke pogrzebaczem... ;-P

--
Axel

Data: 2009-05-16 21:09:39
Autor: glang
Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie. Mobilny odtwarzac DVD ma wiecej wad niz zalet.

tak czytam odpowiedzi wszystkich i jakoś nikt nie podał przykładu normalnego TV z DVD USB i SD
może nie za 250 zł ale za 600 już kupisz nowy z dwuletnią gwarancją i o wiele większymi możliwościami
a za 499 masz "boomboxa" z wyżej wymienionymi dodatkami czyli TV, DVD, USB i SD
pzdr
GL

Data: 2009-05-17 11:54:11
Autor: Olo
W dniu 2009-05-14 14:12, topek pisze:
[...]

Ostatnio w promocji w carrefour jest cyfrowa ramka Toshiby 8'', ma czytnik kart, wbudowane głośniki i odtwarza zdjęcia muzykę i filmy - tyle mówi reklama z gazetki. Koszt 299 zł. Jak kupisz daj znać czy warto.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)