[NTG?] Rammstein - Liebe ist...

Data: 2010-02-08 22:02:32
Autor: Glub
[NTG?] Rammstein - Liebe ist...
On 2010-02-08 18:40:26 +0100, (pj) said:

Dobry wieczór Państwu,

Zanim ewentualnie pogadamy o nowej płycie, którą właśnie po raz wtóry przesłuchałem, i ewentualnie opinią podzielić się chciałem - pytam, czy jeszcze są tu ludzie, których dyskusja o zespole, który swego czasu "brylował" na spotkaniach preclowych, szczególnie około-torowych ;-) , w ogóle intere-re?

Tu siemosznawpisyfać za, a nawet przeciw.

jeszcze nie słyszałem a tobie się bardzij podoba od poprzediej?

--
Glub

[NTG?] Rammstein - Liebe ist...