Ramon Sessions - odslona nie wiem juz ktora

Data: 2009-09-08 00:52:46
Autor: Leszczur
Ramon Sessions - odslona nie wiem juz ktora
Polecam moim interlokutorom kolejny post Berriego, na temat Bucks i
Ramona. W systemie WP Sessions byl odpowiedzialny za niemal 1/4
zwyciestw druzyny (9 z 34) bedac jednoczesnie jej najlepszym
zawodnikiem.
Bogut i Ridnour uzbierali tyle w dwoch - w dodatku grajac o polowe
wiecej minut.
To tyle jesli chodzi o liderowanie i ciagniecie druzyny do
zwyciestw. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 02:42:49
Autor: sooobi
On 8 Wrz, 09:52, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Bzdura

Bogut i Ridnour uzbierali tyle w dwoch - w dodatku grajac o polowe
wiecej minut.

Sam Bogut jest lepszy niz Sessions. Niech podstawa bedzie cyferka -
mial wyzsze wp48

Data: 2009-09-08 02:48:35
Autor: L'e-szczur
On 8 Wrz, 11:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ramona. W systemie WP Sessions byl odpowiedzialny za niemal 1/4
> zwyciestw druzyny (9 z 34) bedac jednoczesnie jej najlepszym

Bzdura

Skoro przyczynil sie do najwiekszej ilosci zwyciestw to byl najlepszym
zawodnikiem w druzynie.

> Bogut i Ridnour uzbierali tyle w dwoch - w dodatku grajac o polowe
> wiecej minut.

Sam Bogut jest lepszy niz Sessions. Niech podstawa bedzie cyferka -
mial wyzsze wp48

Idac tym tropem MVP druzyny byl Austin Croshere, drugi byl Bogans a
Bogut zamyka stawke na podium :-)

Pozdro

L'e-szczur

BTW: Bogut to zawodnik raczej z okolic 0.150 niz 0.200. Sprawdz dane
za poprzednie lata gdy gral powyzej 2000 minut.

Data: 2009-09-08 03:16:45
Autor: sooobi
On 8 Wrz, 11:48, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bzdura

Skoro przyczynil sie do najwiekszej ilosci zwyciestw to byl najlepszym
zawodnikiem w druzynie.

I WS jest alf± i omeg± i rostrzyga kazdy spor. W tym przypadku wole
skorzystac z wp48 i bede twierdzil ze Bogut byl lepszy i statystyki
przemawiaja za mna!

> Sam Bogut jest lepszy niz Sessions. Niech podstawa bedzie cyferka -
> mial wyzsze wp48

Idac tym tropem MVP druzyny byl Austin Croshere, drugi byl Bogans a
Bogut zamyka stawke na podium :-)

Pewnie cyferkami to tylko cyferki idac ich tropem mozna wysnuc wlasnie
takie wnioski.

Pozdro

L'e-szczur

BTW: Bogut to zawodnik raczej z okolic 0.150 niz 0.200. Sprawdz dane
za poprzednie lata gdy gral powyzej 2000 minut.

Nie wiem gdzie znalezc takie dane, ba nie wiem nawet jak sprawdzic
dane dla tego sezonu. Taki posrany ten jego blog

Data: 2009-09-08 03:38:47
Autor: L'e-szczur
On 8 Wrz, 12:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

I WS jest alf± i omeg± i rostrzyga kazdy spor. W tym przypadku wole
skorzystac z wp48 i bede twierdzil ze Bogut byl lepszy i statystyki

To ja mowie, ze Croshere byl lepszy od Boguta. Co Ty na to?

> Idac tym tropem MVP druzyny byl Austin Croshere, drugi byl Bogans a
> Bogut zamyka stawke na podium :-)

Pewnie cyferkami to tylko cyferki idac ich tropem mozna wysnuc wlasnie
takie wnioski.

Nope - takie wnioski wyciaga sie tylko nieumiejetnie korzystajac z
cyferek. Co niniejszym Ci wytykam :-)

> [...]

Nie wiem gdzie znalezc takie dane, ba nie wiem nawet jak sprawdzic
dane dla tego sezonu. Taki posrany ten jego blog

Rzeczywiscie trudno połapać sie w tym gdzie czego szukac. Powinien
miec dodatkowa strone wylacznie z danymi.
WP indywidualne mozesz wyciagnac z NBA Team Reviews:
http://dberri.wordpress.com/nba-team-reviews-2007-08/

http://dberri.wordpress.com/nba-team-reviews-2006-07/

BTW - Bogut byl przed poprzednim sezonem cholernie konsekwentny jesli
chodzi o WP48 :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 03:46:33
Autor: sooobi
> [...]

> przemawiaja za mna!

To ja mowie, ze Croshere byl lepszy od Boguta. Co Ty na to?

Wyglaszales juz lepsze rzeczy wiec co ja na to - stac Cie na wiecej:)

> Pewnie cyferkami to tylko cyferki idac ich tropem mozna wysnuc wlasnie
> takie wnioski.

Nope - takie wnioski wyciaga sie tylko nieumiejetnie korzystajac z
cyferek. Co niniejszym Ci wytykam :-)

Nope. Z cyferkami mozna robic co sie chce, ustawiac je sobie w
zaleznosci od tezy ktora sobie postawilismy. Moge napisac Bogut byl
efektywniejszy niz Sessions, co z tego ze zagral tylko 30kilka meczy,
mi to wystarcza, Tobie nie Twoj problem:) - kojarzy Ci sie z czyms
taka argumentacja?:)

> [...]

http://dberri.wordpress.com/nba-team-reviews-2006-07/

BTW - Bogut byl przed poprzednim sezonem cholernie konsekwentny jesli

Czyli tak jak myslalem nie ma zbiorczych danych za ostatni sezon?

Data: 2009-09-08 03:51:05
Autor: L'e-szczur
On 8 Wrz, 12:46, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> To ja mowie, ze Croshere byl lepszy od Boguta. Co Ty na to?

Wyglaszales juz lepsze rzeczy wiec co ja na to - stac Cie na wiecej:)

Wiem, ze stac mnie na wiecej, ale wole zebys chociaz mial zludzenia,
ze mozesz dotrzymac mi kroku ;-P  ***

> [...]

efektywniejszy niz Sessions, co z tego ze zagral tylko 30kilka meczy,
mi to wystarcza, Tobie nie Twoj problem:) - kojarzy Ci sie z czyms

Pewnie sam jej uzylem okolo miliona razy. No i?

> BTW - Bogut byl przed poprzednim sezonem cholernie konsekwentny jesli
> chodzi o WP48 :-)

Czyli tak jak myslalem nie ma zbiorczych danych za ostatni sezon?

Nie ma. Pisalem juz do Berriego, zeby sie ruszyl i je napisal, ale
jakos mu sie nie spieszy. On chyba jeszcze nie wie jak potezna sila
opiniotworcza jest prsk :-)

Pozdro

L'e-szczur

*** PS: Niech ten sezon sie juz zaczyna, bo wszystkim powoli zaczyna
odpier&%$#

Data: 2009-09-08 04:01:26
Autor: sooobi
> [...]

> Wyglaszales juz lepsze rzeczy wiec co ja na to - stac Cie na wiecej:)

Wiem, ze stac mnie na wiecej, ale wole zebys chociaz mial zludzenia,

Sek w tym ze ja krocze w inna strone;P

> [...]
> taka argumentacja?:)

Pewnie sam jej uzylem okolo miliona razy. No i?

No i Bogut > Sessions :)

> Czyli tak jak myslalem nie ma zbiorczych danych za ostatni sezon?

Nie ma. Pisalem juz do Berriego, zeby sie ruszyl i je napisal, ale
jakos mu sie nie spieszy.

Masturbuje sie razem z Tradem nad licza pi.

*** PS: Niech ten sezon sie juz zaczyna, bo wszystkim powoli zaczyna
odpier&%$#

Poki co tylko Tobie i Twojemu ego i Artestowi:)

Data: 2009-09-08 04:35:40
Autor: L'e-szczur
On 8 Wrz, 13:01, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Wiem, ze stac mnie na wiecej, ale wole zebys chociaz mial zludzenia,
> ze mozesz dotrzymac mi kroku ;-P  ***

Sek w tym ze ja krocze w inna strone;P

Ty zawszel pętasz się gdzies po manowcach. ;-P

> Pewnie sam jej uzylem okolo miliona razy. No i?

No i Bogut > Sessions :)

Oczywiscie, ze tak. Tylko zauwaz, ze odpowiedz zalezy od stawianego
pytania. W zeszlym sezonie Sessions dal wiecej wygranych niz Bogut i
byl dzieki temu liderem druzyny (czyli dolkladnie to co twierdzilem).
Nawet jesli zgodzimy sie, ze WP48 wskazuje na to iz Bogut jako
zawodnik byl generalnie lepszy.

> Nie ma. Pisalem juz do Berriego, zeby sie ruszyl i je napisal, ale
> jakos mu sie nie spieszy.

Masturbuje sie razem z Tradem nad licza pi.

A nie wiem - nie wnikam w niczyje zycie prywatne.

> *** PS: Niech ten sezon sie juz zaczyna, bo wszystkim powoli zaczyna
> odpier&%$#

Poki co tylko Tobie i Twojemu ego i Artestowi:)

Spoko od razu Ci mowie, ze mozesz mnie zastrzelic gdy zaczne spiewac
Celine Dion. ;-)

BTW - moje ego twierdzi ze ma sie dobrze i spokojnie sobie dalej
rosnie. Twoje ego ma od niego pozdrowienia - wszyscy liczymy, ze w
koncu sie wygrzebie z problemow w jakie wiecznie je wpedzasz :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 04:49:00
Autor: sooobi
Ramon Sessions - odslona nie wiem juz ktora

> Sek w tym ze ja krocze w inna strone;P

Ty zawszel pętasz się gdzies po manowcach. ;-P

Lepsze manowce niz l'e-manowce;)

> Poki co tylko Tobie i Twojemu ego i Artestowi:)

Spoko od razu Ci mowie, ze mozesz mnie zastrzelic gdy zaczne spiewac
Celine Dion. ;-)

Ale jak bedziesz jadl wazeline  na drafcie to jeszcze mam byc
spokojny?

BTW - moje ego twierdzi ze ma sie dobrze i spokojnie sobie dalej
rosnie.

Bardziej niz brzuch?:)

Twoje ego ma od niego pozdrowienia - wszyscy liczymy, ze w
koncu sie wygrzebie z problemow w jakie wiecznie je wpedzasz :-)

Znowu wy wszyscy L'eszczurowie;)

Data: 2009-09-08 04:56:03
Autor: L'e-szczur
On 8 Wrz, 13:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ty zawszel pętasz się gdzies po manowcach. ;-P

Lepsze manowce niz l'e-manowce;)

Mam dane dowodzace czegos zupelnie innego :-)

> Spoko od razu Ci mowie, ze mozesz mnie zastrzelic gdy zaczne spiewac
> Celine Dion. ;-)

Ale jak bedziesz jadl wazeline  na drafcie to jeszcze mam byc
spokojny?

Mysle, ze jest masa innych zastosowan wazeliny, ktore moga wprowadzic
faceta w przerazenie znacznie bardziej niz tylko widok kogos ja
jedzacego. Wybor nalezy do Ciebie.
Ale mysle, ze warunkiem podstawowym dla kazdego z tych ekscesow jest
bycie bez koszuli - z mojej strony to Wam raczej nie grozi. :-)

> BTW - moje ego twierdzi ze ma sie dobrze i spokojnie sobie dalej rosnie..

Bardziej niz brzuch?:)

Nope - to niemozliwe. Nawet pędy bambusa nie rosn± szybciej.

>Twoje ego ma od niego pozdrowienia - wszyscy liczymy, ze w
> koncu sie wygrzebie z problemow w jakie wiecznie je wpedzasz :-)

Znowu wy wszyscy L'eszczurowie;)

Lepsze to niz Ty i Twoi s±siedzi ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Ramon Sessions - odslona nie wiem juz ktora