Ramówka tradycyjnego radia katolickiego

Data: 2009-04-23 22:26:27
Autor: abc
Ramówka tradycyjnego radia katolickiego
http://dc.ferrelli.cc/TCR/TCR.php

Aby słuchać online trzeba kliknąć w lewym górnym rogu w LISTEN (NEW Link)

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-04-23 23:18:59
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsqjes$cdt$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://dc.ferrelli.cc/TCR/TCR.php

Aby słuchać online trzeba kliknąć w lewym górnym rogu w LISTEN (NEW Link)

Ojej, jak to mi się powoli buforuje. Jakiego programu używasz do odtwarzania?

boukun

Data: 2009-04-24 20:13:39
Autor: abc
Ramówka tradycyjnego radia katolickiego
Ojej, jak to mi się powoli buforuje. Jakiego programu używasz do odtwarzania?

Używam programu RealPlayer 11.

Ramówka tradycyjnego radia katolickiego