Ramy 17" a dodatkowe mocowanie pod koszyk

Data: 2015-05-27 21:44:49
Autor: Piotr Rogoza
Ramy 17" a dodatkowe mocowanie pod koszyk
Witam
Dzisiaj przymierzając rower mtb 29er zdziwiło mnie że przy 17-tkach nie ma mocowania na drugi koszyk do bidonu.

W sumie moim starym Unibike też nie ma. Musiałem sam dorabiać. Pytanie dlaczego producent/producenci nie montuje nitonakrętek do "małych" ram? Rozumiem jak jest mało miejsca ale u mnie dało się przymocować koszyk i da się z niego korzystać. --
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-28 00:34:51
Autor: Jacek G.
Ramy 17" a dodatkowe mocowanie pod koszyk
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 23:46:02 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
Witam
Dzisiaj przymierzaj±c rower mtb 29er zdziwiło mnie że przy 17-tkach nie ma mocowania na drugi koszyk do bidonu.

W sumie moim starym Unibike też nie ma. Musiałem sam dorabiać.
Dlaczego nie robi±, nie wiem, ale można zastosować co¶ takiego:
http://www.decathlon.pl/zaczepy-uchwytu-bidonu-apb-300-id_4766980.html
--
Jacek G.

Data: 2015-05-28 05:27:23
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 28 maja 2015 09:34:53 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:
> [...]
> Dzisiaj przymierzaj±c rower mtb 29er zdziwiło mnie że przy 17-tkach nie > ma mocowania na drugi koszyk do bidonu.

Mam takie, ale nadaje się wył±cznie do trzymania butli od AirZounda,
bidon jest za ciężki i umieszczony nad doln± rur± próbuje się przekręcać.
Ewentualnie do zawieszenia bidonu POD doln± rur± powinno się nadać.

Data: 2015-05-28 15:10:56
Autor: atm
[...]

Sa patenty z mocowanie bidonu z tylu siodelka.

Data: 2015-05-28 15:18:56
Autor: atm

https://www.google.pl/search?q=bicycle+saddle+bottle+cage&biw=1920&bih=1061&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mBVnVeiYBsqhsAHV8YGwCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ

Data: 2015-05-28 14:48:17
Autor: Piotr Rogoza
Dnia Thu, 28 May 2015 15:18:56 +0200, atm napisał(a):

https://www.google.pl/search?q=bicycle+saddle+bottle
+cage&biw=1920&bih=1061&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mBVnVeiYBsqhsAHV8YGwCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ

Dzięki dobry człowieku za takiego wspaniałego linka. Ja mam tylko Topeaka i nie jest za rewelacyjny. Warto będzie się rozejrzeć za czymś innym.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-28 15:20:32
Autor: atm
Ramy 17" a dodatkowe mocowanie pod koszyk
Data: 2015-05-28 14:46:30
Autor: Piotr Rogoza
Ramy 17" a dodatkowe mocowanie pod koszyk
Dnia Thu, 28 May 2015 00:34:51 -0700, Jacek G. napisał(a):

Dlaczego nie robią, nie wiem, ale można zastosować coś takiego:
http://www.decathlon.pl/zaczepy-uchwytu-bidonu-apb-300-id_4766980.html

To jest do dupy. Miałem przez jakiś czas. Na wybojach się przesuwa. Obejmy ślimakowe + rurka termokurczliwa jest lepsza.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-28 09:09:49
Autor: bans
W dniu 2015-05-27 o 23:44, Piotr Rogoza pisze:

Pytanie
dlaczego producent/producenci nie montuje nitonakrętek do "małych" ram?

Mali ludzie mało piją ;)

--
bans

Ramy 17" a dodatkowe mocowanie pod koszyk