Ramy Hardtail - Sklepy

Data: 2010-03-16 15:33:11
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ramy Hardtail - Sklepy
Szukam sklepów..raczej internetowych gdzie kupię ramę hardtail. Z polskich to sprzedają głównie Authora i Accenta. Wolałbym jednak coś bardziej firmowego, a przynajmniej mieć wybór. Więc chyba zagraniczne. Napiszecie mi jakieś linki z zagranicznymi sklepami gdzie będę miał wybór sztywnym ram MTB?

--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2010-03-16 08:29:08
Autor: tadek
Ramy Hardtail - Sklepy

http://www.pkt.pl/orowski_jacek_rowery_e200ca20d8da9d3edbde76de4ff105e6.html

Data: 2010-03-16 16:02:26
Autor: kml
Ramy Hardtail - Sklepy

Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:hno4r8$mde$1news.onet.pl...
[...]

archiwum grupy.

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-16 22:31:49
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ramy Hardtail - Sklepy

archiwum grupy.

Pod jakim hasłem szukać?

Data: 2010-03-17 06:19:20
Autor: kml
Ramy Hardtail - Sklepy

Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:hnotc5$hfa$1news.onet.pl...

archiwum grupy.

Pod jakim hasłem szukać?

sklep, rama

Data: 2010-03-17 08:36:02
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ramy Hardtail - Sklepy

sklep, rama

Hasło "sklep, rama" - 0 tematów
Hasło "sklep" ponad 2000
Hasło "rama" ponad 3000, mam się teraz przekopywać przez te wszystkie tematy by znaleźć taki, który traktuje na mój temat?

Data: 2010-03-17 09:04:24
Autor: kml
Ramy Hardtail - Sklepy

Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:hnq0p2$hgg$1news.onet.pl...

[...]

Tak, własnie tak się robi kiedy się szuka informacji.

Data: 2010-03-17 08:14:38
Autor: pHarry
Ramy Hardtail - Sklepy
Na Allegro na pewno bywa ciekawy wybor cenowo-markowy. A zdarzaja sie
i super okazje. Sprzedaja tam i sklepy ale ja bym bardziej patrzyl na
opinie. Ot, na tej jednej stronie moze cos sie nawet znajdzie:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=16460&order=p&view=gtext&p=10

Data: 2010-03-17 09:49:32
Autor: Radek N.
Ramy Hardtail - Sklepy
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
[...]

Kup katalog rowerowy (np. Bike Board) znajduje się w nim dział "ramy". Przy każdej marce podany jest dystrybutor. Na końcu katalogu dane kontaktowe do dystrybutorów.

--
Radek N.

Ramy Hardtail - Sklepy