Ramy z dziurium

Data: 2012-04-02 17:26:22
Autor: Tomasz Minkiewicz
Ramy z dziurium
No serio, trochę karbonu, a reszta to samo dziurium. :)

SzosĂłwka:
http://www.delta7bikes.com/ascend-road-bike.htm
i gĂłral:
http://www.delta7bikes.com/arantix-mountain-bike.htm

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-04-02 17:36:35
Autor: Jacek Maciejewski
Ramy z dziurium
Dnia Mon, 2 Apr 2012 17:26:22 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

No serio, trochę karbonu, a reszta to samo dziurium. :)
Musi nieźle gwizdać jak się jedzie :)

--
Jacek

Data: 2012-04-02 17:57:49
Autor: Tomasz Minkiewicz
Ramy z dziurium
On Mon, 2 Apr 2012 17:36:35 +0200
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

Dnia Mon, 2 Apr 2012 17:26:22 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

> No serio, trochę karbonu, a reszta to samo dziurium. :)
Musi nieźle gwizdać jak się jedzie :)

Ale boczny wiatr mniej przeszkadza. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-04-03 16:31:15
Autor: rmikke
Ramy z dziurium
Dnia Mon, 2 Apr 2012 17:57:49 +0200, Tomasz Minkiewicz naskrobał/a:

....dla rowerzystow do 35kg. (zgaduje)

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-02 21:27:56
Autor: arturb
Ramy z dziurium
On 2012-04-02 17:36, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Mon, 2 Apr 2012 17:26:22 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

No serio, trochę karbonu, a reszta to samo dziurium. :)
Musi nieźle gwizdać jak się jedzie :)

A ja z przyjemnością popatrzyłbym na porównanie z tunelu
aorodynamicznego rónicy oporów w skutek kiepskiego opływu powietrza i
zawirowań względem ramy klasycznej z pełnymi ściankami.

Data: 2012-04-02 20:53:36
Autor: PeJot
Ramy z dziurium
W dniu 2012-04-02 17:26, Tomasz Minkiewicz pisze:
No serio, trochę karbonu, a reszta to samo dziurium. :)
/.../
i góral:
http://www.delta7bikes.com/arantix-mountain-bike.htm

Ale błoto musi łapać :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-04-03 06:34:25
Autor: Tomasso
Ramy z dziurium
On 2 Kwi, 20:53, PeJot <Pe...@mm.pl> wrote:
Ale błoto musi łapać :)

Nie mówiąc o wodzie swobodnie penetrującej zakamarki suportu.

Jednym słowem... ma to swoje zady i walety.

Data: 2012-04-03 15:49:09
Autor: Wojciech Waga
Ramy z dziurium
On 04/03/2012 03:34 PM, Tomasso wrote:
On 2 Kwi, 20:53, PeJot<Pe...@mm.pl>  wrote:
Ale błoto musi łapać :)

Nie mówiąc o wodzie swobodnie penetrującej zakamarki suportu.

Jednym słowem... ma to swoje zady i walety.

Waletów raczej mało. 1.26kg to nie jest jakiś szok. Merida 0.9 ma 930g i wygląda normalnie.

pozdr.
w.

Data: 2012-04-03 17:22:48
Autor: PeJot
Ramy z dziurium
W dniu 2012-04-03 15:49, Wojciech Waga pisze:

[...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I to jest jej zasadnicza wada.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-04-03 18:53:16
Autor: szaman (Baker)
Ramy z dziurium
On 04/03/2012 05:22 PM, PeJot wrote::

I to jest jej zasadnicza wada.

Takie czasy, że to i wada! Czekać tylko, aż wyjdą na rynek ramy transseksualne, albo co gorsza prawe i lewe, i nie na dwóch trójkątach - toż to dysryminacja na-ten-przykłąd czternastokątów foremnych!

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-04 08:19:47
Autor: Flower of Scotland
Ramy z dziurium
szaman (Baker) <piekar22@op.pl> napisał(a):

Takie czasy, że to i wada! Czekać tylko, aż wyjdą na rynek ramy transseksualne,

Transseksualna już jest - Ibis Tranny ;>

--

Ramy z dziurium