Ranigast dla Komorowskiego - Debata

Data: 2010-07-03 11:32:53
Autor: Ghost
Ranigast dla Komorowskiego - Debata

Użytkownik "Jakub Malec" <danner@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0lm4t$h1v$1inews.gazeta.pl...

Komorowskie przegrał

Ile Cie placo za agitkie?

Data: 2010-07-06 18:28:32
Autor: Jakub Malec
Ranigast dla Komorowskiego - Debata

Ile Cie placo za agitkie?

To jakieś twoje pomieszanie z poplątaniem. Życie ugruntowuj poglądowo
człowieka. Mój dziadek doświadczył rządów czerwonych komunistów, był nękany
przez UB "Urząd Bezpieczeństwa". Prowadził sklep, komuniści z pomocą zbrojnego
ramienia reżimowo niszczyli przedsiębiorczość Polaków. Urząd Bezpieczeństwa co
kilka dni przeprowadzał  w sklepie kontrolę, nakładał tzw. domiar (grzywnę) i
sugerował zamknięcie sklepu. Dziadek nie wytrzymał, kary przekraczały dochód,
musiał zlikwidować sklep. Kiedy Napieralski z SLD kreuje w TVN na potrzeby kampanii politykę miłości, a
na zjeździe partii, gdzie są Oleksy, Miller, Kwaśniewski grzmi - "odbierają
oficerom emerytury." Chodzi mu o ustawę obniżającą wysokie emerytury SB-ekom i
członkom nielegalnej organizacji WRON, wprowadzającym w Polsce Stan Wojenny.
to ja wiem, że te wytrenowane chłopięce umizgi są Napieralskiego partykularnym
interesem na potrzeby kampanii w TV,  i kogo w rzeczywistości Napieralski z
SLD reprezentuje. 8 tys. emerytury dla SB-eków, za nękanie obywateli, to ja
już wiem, że Napieralski jest za opłacaniem emeryturami bandytyzmu politycznym
tamtych czasów.  --

Data: 2010-07-06 18:32:29
Autor: Jakub Malec
Przemówienie Grzegorza Napieralskiego- skrót stenograficzny
Ci którzy, nie oglądali prawdziwej twarzy Napieralskiego z SLD, byli w pracy,
lub z innych powodów i nie mogli oglądać transmisji w TVP Info mogą przeczytać
i poznać prawdziwą twarz Grzegorza Napieralskiego z SLD:
 Przemówienie Grzegorza Napieralskiego- skrót stenograficzny
http://kampanianazywo.pl/relacja/przemowienie-grzegorza-napieralskiego-skrot/

Data: 2010-07-06 19:36:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 6 Jul 2010 18:32:29 +0000 (UTC), Jakub Malec napisał(a):

Ci którzy, nie oglądali prawdziwej twarzy Napieralskiego z SLD, byli w pracy,
lub z innych powodów i nie mogli oglądać transmisji w TVP Info mogą przeczytać
i poznać prawdziwą twarz Grzegorza Napieralskiego z SLD:

ić stont przygłupie

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel

Data: 2010-07-06 23:35:57
Autor: noy
[...]

Ooo to identyczna polityka jak przegranego kandydata
szkoda bo myślałem ze już PRL wróci
a tak znowu musimy się męczyć z tym liberalnym kapitalizmem

Data: 2010-07-08 23:54:01
Autor: Jakub Malec
Ranigast dla Komorowskiego - Debata

a tak znowu musimy się męczyć z tym liberalnym kapitalizmem

2 lipca 2002 policja otoczyła dom potentata branży komputerowej Optimus w
Nowym Sączu. "Bezpodstawne zarzuty, kajdanki, policjanci z bronią, rewizja.
Potem siły zbrojne, które chcą moich samochodów. Państwo zademonstrowało wobec
mnie całą swoją siłę."

A kto to taki, kto to taki. Rząd Leszka Millera z SLD, i prezydenta Aleksandra
Kwaśniewskiego z SLD.

Zniszczony, uniewinniony.

7 lutego 2002 Modrzejewski został zatrzymany przez funkcjonariuszy UOP i
stracił stanowiska prezesa firmy naftowej Orlen.

A kto to taki, kto to taki. Odkrywam karty. Rząd Leszka Millera z SLD, i