Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

Data: 2009-07-09 10:39:35
Autor: Arek M
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

obecnie ujezdzam passata z 2003r i z zona szczerze nienawidzimy foteli w tym
aucie. Sa niewygodne :-/ i po dluzszej trasie bola nas plecy. Nie lezymy w
aucie tylko siedzimy dosc pionowo. Wczesniej mielismy Lagune I i fotele byly o
wiele wygodniejsze.

Czy moglibyscie napisac wasze opinie o fotelach w samochodach klasy sredniej
(mondeo, laguna, nowy passat, mazda 6, honda accord itd) tylko prosze opinie o
autach 2 max 3 letnich :)
Co mi po tym, ze mi ktos napisze, ze omega b miala fajne fotele.

Najwygodniejsze fotele w jakich ja siedziałem byly te z volvo S60. I jest to nie tylko moja opinia, a praktycznie wszystkich osób (o bardzo roznych gabarytach), ktore miały okazje jechac jako pasażer lub kierowca moim autem.

Moj ranking sposord aut, ktorymi zrobilem wiecej kilometrów:
- volvo S60
- volvo v40
- volvo S40 MKII
- Mercedes W124 coupe
- BMW E60
- Impreza WRX (kubełki)
- Audi A3
- Nissan Primera P12
- Citroen C5
- Citroen C4

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2009-07-09 14:41:45
Autor: kamil

"Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> wrote in message news:h34ac9$1ab$1inews.gazeta.pl...

Moj ranking sposord aut, ktorymi zrobilem wiecej kilometrów:
- volvo S60
- volvo v40

Kanapowate troche, ale wygodne.

- Impreza WRX (kubełki)

Bugeye moze tak, ale po lifcie w 2003 dodali kurtyny boczne i wymienili fotele na wrecz tragiczne. W STi niczego nie tykali.

Najwygodniejsze jakie do tej pory mialem byly w Preludzie z 92 roku, ale w koncu to Recaro

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-09 15:51:51
Autor: Arek M
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

- Impreza WRX (kubełki)

Bugeye moze tak, ale po lifcie w 2003 dodali kurtyny boczne i wymienili fotele na wrecz tragiczne. W STi niczego nie tykali.

W bugeye nie siedzialem wiec nie wiem jak z ich wygodą. Te co mam teraz dają rade.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2009-07-09 15:04:28
Autor: kamil

"Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> wrote in message news:h34slo$nv1$1inews.gazeta.pl...

[...]

W Bugu byly identyczne, jak w STI, z wglebieniami na uda i nieco dluzszym siedziskiem (chyba nawet takie same jak w GTku to sa). Jakos specjalnie wysoki nie jestem (183cm), ale siedzisko w MY05 jest dla mnie nieco zbyt krotkie, kombinowalem z ustawieniami na wszystkie strony i nadal idealnie nie jest, a po dluzszej jezdzie dosc mocno dokuczaja mi barki.

Pozdrawiam
Kamil

Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej