Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

Data: 2009-07-09 10:40:39
Autor: Agent
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h347ap$i91$1inews.gazeta.pl...
Witam,
obecnie ujezdzam passata z 2003r i z zona szczerze nienawidzimy foteli w tym
aucie. Sa niewygodne :-/ i po dluzszej trasie bola nas plecy. Nie lezymy w
aucie tylko siedzimy dosc pionowo. Wczesniej mielismy Lagune I i fotele byly o
wiele wygodniejsze.
Czy moglibyscie napisac wasze opinie o fotelach w samochodach klasy sredniej
(mondeo, laguna, nowy passat, mazda 6, honda accord itd) tylko prosze opinie o
autach 2 max 3 letnich :)
Co mi po tym, ze mi ktos napisze, ze omega b miala fajne fotele.

Acha, zeby nie bylo, ze dla jednego fotele sa wygodne, dla innego juz nie.
Ja mam 185cm i 100kg a moja zona 160 i 55kg :) Jak pisalem oboje narzekamy na
te fotele :-/

Mam tyle wzrostu ale mniej waże, żona podobna :). Fotele w moim Civicu 6 letnim są twarde, pierwsze wrażenie to że za bardzo ale jednak po wielu godzinach jazdy czuję sie mało zmęczony. Po prostu są w miarę dobrze wyprofilowane w odróżnieniu od foteli w fabii 1 gdzie juz po godzinie myślę żeby się gdzieś zatrzymać. Tobie widzę pasują bardziej fotele miękkie które spotykam raczej w autach francuskich.

Data: 2009-07-09 01:56:20
Autor: PJ
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej
fotel fotelowi nierówny, jeśli jest tak jak w golfie to VW oferowało
przynajmniej 2 rodzaje, jeździłem golfem w wersji Highline i tam było
w porządku a u mnie po wielu próbach jest tylko znośnie

PS fotel w Lagunie to klasa, po VW różnica jeszcze się powiększa po
prostu kupiłeś auta w zlej kolejności :-)))

P.

Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej