Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

Data: 2009-07-09 12:57:12
Autor: Vlad The Ripper
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h347ap$i91$1inews.gazeta.pl...
Witam,
obecnie ujezdzam passata z 2003r i z zona szczerze nienawidzimy foteli w tym
aucie. Sa niewygodne :-/ i po dluzszej trasie bola nas plecy. Nie lezymy w
aucie tylko siedzimy dosc pionowo. Wczesniej mielismy Lagune I i fotele byly o
wiele wygodniejsze.
Czy moglibyscie napisac wasze opinie o fotelach w samochodach klasy sredniej
(mondeo, laguna, nowy passat, mazda 6, honda accord itd) tylko prosze opinie o
autach 2 max 3 letnich :)
Co mi po tym, ze mi ktos napisze, ze omega b miala fajne fotele.

Acha, zeby nie bylo, ze dla jednego fotele sa wygodne, dla innego juz nie.
Ja mam 185cm i 100kg a moja zona 160 i 55kg :) Jak pisalem oboje narzekamy na
te fotele :-/

To troche absurd, zeby zmieniac auto ze wzgledu na fotele, ale i tak za okolo
rok bede go chcial sprzedac zanim sie zupelnie zestarzeje :>

Może lepiej i taniej fotele wymienić niż całe auto. Myślę, że za 3kzł to można zanabyć 2 przednie foteliki full wypas.

Data: 2009-07-09 13:17:36
Autor: topek
Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał(a):
Może lepiej i taniej fotele wymienić niż całe auto. Myślę, że za 3kzł to można zanabyć 2 przednie foteliki full wypas.
2 fotele ? :)
Jakies na zamowienie cy jak?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-07-09 06:24:35
Autor: Adam Adamaszek
On 9 Lip, 15:17, "topek " <topek2...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> napisał(a):> Może lepiej i taniej fotele wymienić niż całe auto. Myślę, że za 3kzł to
> można zanabyć 2 przednie foteliki full wypas.

2 fotele ? :)
Jakies na zamowienie cy jak?

http://allegro.pl/item678706250_mercedes_w_220_siedzenia_nowe.html

;)

pozdr

Data: 2009-07-09 13:41:21
Autor: topek
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej
> 2 fotele ? :)
> Jakies na zamowienie cy jak?

http://allegro.pl/item678706250_mercedes_w_220_siedzenia_nowe.html
I da sie to w paska wlozyc?

Nie wiem jak interpretowac Twoj emotikon.
Niektorzy ludzie zamiennie uzywaja :) i ;) choc znacza one cos innego :)

Data: 2009-07-10 10:09:48
Autor: topek
topek  <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
I da sie to w paska wlozyc?

Nie wiem jak interpretowac Twoj emotikon.
Niektorzy ludzie zamiennie uzywaja :) i ;) choc znacza one cos innego :)
No to mozna taka rzezbe zrobic wrzucajac fotele od E-Klassy czy nie?
Przerabial ktos cos podobnego?