Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej

Data: 2009-07-13 13:31:02
Autor: [Cichy]
Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej
Witam,

Mazda 6 Kombi Top Sport '04 136PS Diesel (tapicerka materialowa), 23 godziny jazdy (do Hiszpani) - w tym 3 przerwy po ~20 minut.
Gdyby nie sennosc, to powiedzialbym, ze nie czulem ze az tyle siedzialem :)
Ale moze ja nie jestem ksiezniczka na ziarnku... :)

Pozdrawiam,
Cichy

Ranki foteli w autach max 3 letnich klasy sredniej