Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok

Data: 2009-09-22 19:05:25
Autor: tomasz
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
Informacja ze strony Newsweeka:

Szok! Startujący po raz pierwszy w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2009”
Alior Bank zgarnął trzy z czterech głównych nagród. Poniżej przedstawiamy
wyniki w poszczególnych kategoriach.

Banki dla wszystkich
Bank/Punkty
1. Alior Bank    268,6
2. MultiBank    239,4
3. Nordea Bank Polska    237,8

Banki dla internautów
Bank/Punkty
1. Alior Bank    291,3
2. Bank Inteligo    287,2
3. ING Bank Śląski    264,6

Banki dla emerytów
Bank/Punkty
1. Alior Bank    307,7
2. Bank Zachodni WBK    304,1
3. Raiffeisen Bank Polska    283,7

Banki dla niepełnosprawnych
Bank/punkty
1. ING Bank Śląski 258,6
2. Alior Bank    253,8 3. MultiBank 240,5

oraz ze strony aliora:

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=135,Alior-Bank-niekwestionowanym-liderem-rankingow-Forbesa-i-Newsweeka
Alior Bank niekwestionowanym liderem rankingów Forbesa i Newsweeka
2009-09-18

Alior Bank zajął pierwsze miejsce w rankingu miesięcznika "Forbes", "Najlepszy
bank dla firm", a  w rankingu "Przyjazny bank Newsweeka" pierwsze miejsca w aż
trzech kategoriach: "Najlepszy bank tradycyjny",  "Najlepszy bank internetowy"
i "Najlepszy bank dla emeryta". W kategorii "Najlepszy bank dla osób
niepełnosprawnych" Alior Bank zajął drugie miejsce.

Data: 2009-09-22 21:20:31
Autor: spammtrapp
tomasz pisze:
Informacja ze strony Newsweeka:

Ciekawe ile reklam w Newsweeku Alior zobowiązał się zakupic.

Data: 2009-09-22 14:22:43
Autor: witek
spammtrapp wrote:
tomasz pisze:
Informacja ze strony Newsweeka:

Ciekawe ile reklam w Newsweeku Alior zobowiązał się zakupic.
dokladnie

Data: 2009-09-22 21:43:42
Autor: BK
On 22 Wrz, 21:22, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
spammtrapp wrote:

> Ciekawe ile reklam w Newsweeku Alior zobowiązał się zakupic.

dokladnie

A sadzisz tak bo...?

Fajne to nasze tradycyjne "jak ktos cos zdobyl to tylko dzieki
lapowkom/znajomoscia/kombinowaniu". Ja wiem, ze sa "rankingi" i
rankingi. Ale akurat ten Newsweeka jest dosc powazna impreza - to raz.
Zwyciestwo Aliora - no coz moze szok, moze nie - nie jest chyba czyms
tak nieprawdopodobnym, ze wrecz niemozliwym. Duzo sie tu pisze o
Aliorze i wielu ludzi sobie chwali jakosc obslugi w oddzialach [to
chyba sprawdzal neewsweek]. Nie jest to tez pierwsza nagroda za jakosc
dla Aliora.

Data: 2009-09-23 06:49:00
Autor: pwz
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
BK pisze:
A sadzisz tak bo...?
(...)

....bo na przykład Alior ze swoim flashowo-javovym interfejsem zdobył 2. miejsce jako "bank dla niepełnosprawnych". Zapytaj kogoś, kto słabo widzi / nie widzi w ogóle, czy ejst w stanie posługiwać się przez internet tym bankiem albo wypełniać/czytać rubryczki na tablecie w oddziale...
Albo jako 1. - bank dla emerytów. Z powodu jak wyżej.
pwz

Data: 2009-09-22 23:33:57
Autor: BK
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
On Sep 23, 6:49 am, pwz <dyskusyjneto_wyt...@drv.pl> wrote:
BK pisze:> A sadzisz tak bo...?

(...)

[...]

Widzisz czyli jednak Ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, a
nie ranking jest ustawiony.

Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
oddzialow i pracownikow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo.

Przypomina mi sie watek na gazeta.pl kiedy w rankingu kont bankowych
bez dostepu internetowego nie umieszczono mBanku [co oczywiste] i pod
tekstem bylo 105 komentarzy ludzi marudzacych, ze ranking ustawiony bo
nie ma mBanku...

Trzeba czytac dokladnie czego ranking dotyczy.

Data: 2009-09-23 07:26:06
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 22 Sep 2009 23:33:57 -0700, BK napisał(a):

Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
oddzialow i pracownikow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo.

Strona też jest dla niepełnosprawnych. Można zostać niepełnosprawnym jak się dłużej z niej korzysta ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-23 11:22:03
Autor: szczurwa
On 23 Wrz, 09:26, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> oddzialow i pracownikow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo.

Strona też jest dla niepełnosprawnych. Można zostać niepełnosprawnym jak

Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=
+++ !

Data: 2009-09-23 22:35:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dlaczego nie bronisz banku, który lubisz?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-23 22:50:39
Autor: Valdi.Pavlack
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
"Zygmunt M. Zarzecki" news:h9dvhs$jff$1news.interia.pl

Dlaczego nie bronisz banku, który lubisz?
:>

LOL :)

Data: 2009-09-24 06:39:08
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:35:20 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

[...]

A jaki to ma związek? Bank ma fajną kartę, stronę do kitu -- co mam powiedzieć? --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-26 22:03:04
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Sep 2009 06:39:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Dlaczego nie bronisz banku, który lubisz? :>

A jaki to ma związek? Bank ma fajną kartę, stronę do kitu -- co mam powiedzieć?

"maspunto?' ;)

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-09-23 09:14:21
Autor: pwz
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
BK pisze:
(...)
Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
oddzialow i pracownikow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo.
(...)

1. Przeczytałeś mój drugi post? To przeczytaj.
2. Czy ON to tylko ON ruchowo?
pwz

Data: 2009-09-23 00:28:50
Autor: BK
On Sep 23, 9:14 am, pwz <dyskusyjneto_wyt...@drv.pl> wrote:
BK pisze:
> [...]

(...)

1. Przeczytałeś mój drugi post? To przeczytaj.

Przeczytalem. Tak sa w oddzialach stanowiska przy ktorych sie stoi,
ale sa i takie przy ktorych sie siedzi. Dla osoby dla wozku jest wiec
mozliwosc obslugi w normalnych warunkach - nie przy stanowisku
stojacym.

2. Czy ON to tylko ON ruchowo?
pwz

Nie. Ale taka metodologie przygotowal TNS OBOP [bo to chyba oni robili
badania dla newsweek'a], ze sprawdzone zostanie dostosowanie oddzialow
i pracownikow oddzialow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo, a
nie np. systemu bankowosci internetowej do potrzeb osob niewidomych.

Czy to swiadczy, ze wszystkie banki z TOP3 posmarowaly? Czy to znaczy,
ze Alior posmarowal [zwlaszcza, ze w tej dziedzinie, o ktora masz
najwieksze pretensje akurat wygral ING, a nie Alior].

Data: 2009-09-23 06:53:03
Autor: pwz
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
pwz pisze:
BK pisze:
A sadzisz tak bo...?
(...)

[...]

I jeszcze jedno w kwestii ON: wczoraj będąc w oddziale rzeczonego banku (DC, przy Rondzie ONZ) stanąłem za ladą, która sięgała mi ca. do wysokości klatki piersiowej (tablet przede mną - na wyciągnięcie ręki - obsługująca mnie pani siedziała, a i tak była ze mną twarzą w twarz, na podwyższeniu), a do ułomków nie należę. Rozumiem, że ON na wózku powinien podskakiwać, żeby dosięgnąć tabletu...?
pwz

Data: 2009-09-22 23:34:33
Autor: BK
On Sep 23, 6:53 am, pwz <dyskusyjneto_wyt...@drv.pl> wrote:
pwz pisze:

> [...]

podwyższeniu), a do ułomków nie należę. Rozumiem, że ON na wózku
powinien podskakiwać, żeby dosięgnąć tabletu...?

Czy tylko takie stanowiska sa w oddziale? :) AFIR sa tez boksy z
biurkami :)

Data: 2009-09-23 11:21:14
Autor: szczurwa
On 23 Wrz, 06:53, pwz <dyskusyjneto_wyt...@drv.pl> wrote:

[...]

Nie powinien w ogóle tam się zjawiać, bo swym kalectwem psuje estetykę
"wyższej kultury", kultury właściwie nie wiem czego.

Data: 2009-09-23 14:09:01
Autor: marco
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
pwz pisze:
BK pisze:
A sadzisz tak bo...?
(...)

...bo na przykład Alior ze swoim flashowo-javovym interfejsem zdobył 2.
miejsce jako "bank dla niepełnosprawnych".

Patrze właśnie na serwis transakcyjny Aliora i ani Javy ani Flasha w nim
nie zauważyłem. Czy na pewno mówimy o tym samym banku?

W Polsce ZTCW z większych banków jednym który się zdecydował na użycie
Flash/Flex w transakcyjnym jest Raiffaisen. Javy nie kojarzę w
jakimkolwiek dla klientów indywidualnych.

--
MP

Data: 2009-09-23 06:30:00
Autor: luc
On 23 Wrz, 14:09, marco <use...@skasujmarcoos.net> wrote:

[...]

Polbank korzysta z Javy do potwierdzania przelewów.

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2009-09-23 15:41:14
Autor: marco
luc pisze:

Polbank korzysta z Javy do potwierdzania przelewów.

To by tłumaczyło dlaczego większość użytkujących ich cudo tak ciepło się
wyraża o tym produkcie ;)

--
MP

Data: 2009-09-23 08:01:08
Autor: luc
On 23 Wrz, 15:41, marco <use...@skasujmarcoos.net> wrote:

To by tłumaczyło dlaczego większość użytkujących ich cudo tak ciepło się
wyraża o tym produkcie ;)

Java to pikuś... Nawet od jakiegoś czasu działa mi to ichnie
potwierdzanie przelewów pod Operą. Ale odnawianie certyfikatów, to
dopiero będzie jazda, jak sobie przypomnę to, co działo się, jak je
wyrabiałem po raz pierwszy ;-)

Data: 2009-09-24 09:45:52
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik luc napisał:
[...]

W KB24 też jest coś javovego. Z w/w powodu jak do końca roku 2003 miałem starego kompa z windą 95, to z KB24 nie mogłem korzystać z domu bo VM javy wymagała min. win98. Oczywiście mBank i ówczesny LGNet na tym złomie chodziły bez problemu :-).

Przemek

Data: 2009-09-23 11:19:57
Autor: szczurwa
On 23 Wrz, 06:43, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

[...]

Super ten alior, jak Boga kocham ! Wczoraj w nocy odwalił mi cztery
razy zwykły, prosty przelew do Niemiec...PartyLine nie wiedziało
dlaczego...Dobrze, że był mBank, bo znów mój kundman śmiałby się z
"Polnische Wirtschaft"...;-) alior to gówno, tandetny mac-bank,
kierowany przez ludzi, którym się wydaje, że tubylcom wcisną koraliki.

Zamiast piac o nagrodach, zrobiliby coś wreszcie z akceptacją swoich
debetowek. Co drugi bankomat je odwala, przynajmniej w moim wypadku.

Data: 2009-09-23 20:48:00
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Zamiast piac o nagrodach, zrobiliby coś wreszcie z akceptacją swoich
debetowek. Co drugi bankomat je odwala, przynajmniej w moim wypadku.

Masz pecha. Mi tylko raz bankomat odmówił wypłaty. A był to bankomat BGK czyli raczej nie zwykłego banku dla klientów indywidualnych więc istnieje szansa, że inną kartą też by się nie dało.

KK super sprawa - wszystkie drobne płatności przechodzą mi bez autoryzacji. Dzięki temu płacąc kartą za pierdoły, w różnych sklepach odchodzę od kasy szybciej niż płacąc gotówką. Do tego 1% zwrotu. Okazuje się, że rezygnacja z Citi BP i nie wyrabianie sobie KK z jakimiś programami partnerskimi to był strzał w 10, bo nowy PayBack to syf maksymalny, a nic innego i sensownego jakoś sie nie pojawiło.

Jakoś obsługi w Alior również jest dla mnie lepsza niż w "prestiżowym" Multibankowym Aquariusie.

Ja Alior widzę tak : za 3 PLN mam bardzo dobrą obsługę, super KK, bezpłatne wszystkie bankomaty i oprocentowany ROR (marnie bo marnie ale zawsze). Trudno o lepszą ofertę.

--
Mithos

Data: 2009-09-23 23:55:27
Autor: szczurwa
On 23 Wrz, 20:48, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Masz pecha. Mi tylko raz bankomat odmówił wypłaty. A był to bankomat BGK
czyli raczej nie zwykłego banku dla klientów indywidualnych więc
istnieje szansa, że inną kartą też by się nie dało.

Pewnie masz rację, ale w moim przypadku tego pecha po prostu za
dużo...;-) Co do karty, pewnie sam się przekonam - mam HSBC IKEA...

Data: 2009-09-24 11:08:19
Autor: MS
Mithos wrote:

Jakoś obsługi w Alior również jest dla mnie lepsza niż w "prestiżowym" Multibankowym Aquariusie.

Potwierdzam. Do Aliora przyszedłem jako człowiek z ulicy zrobić sobie KK i byłem lepiej obsługiwany niż w Multi jako stały, "prestyżowy" klient Aquariusa, generujący im spore zyski (niestety mam w Multi kilka kredytów).

MS

Data: 2009-09-22 21:53:57
Autor: MarekZ
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
"tomasz" <t.malina@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h9b75l$d1p$1inews.gazeta.pl...

Banki dla internautów
Bank/Punkty
1. Alior Bank    291,3
2. Bank Inteligo    287,2
3. ING Bank Śląski    264,6

Komedia.

Banki dla niepełnosprawnych
Bank/punkty
1. ING Bank Śląski 258,6
2. Alior Bank    253,8
3. MultiBank 240,5

A tu o co chodzi? O mały ruch w oddziałach? W ING jest się zazwyczaj obsługiwanym na stojąco. Super sprawa dla osoby niepełnosprawnej.

Data: 2009-09-22 22:00:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
> [...]

A tu o co chodzi? O mały ruch w oddziałach? W ING jest się zazwyczaj obsługiwanym na stojąco. Super sprawa dla osoby niepełnosprawnej.

potwierdzam, ING jest bardzo nieprzyjazny dla osoby niepełnosprawnej,
w szczególności ruchowo. poza tym, żaden znany mi bank w JG ani Wrocławiu nie ma ani jednej
osoby przeszkolonej do obsługi osób niesłyszących (trzeba wszystko
pisac ręcznie na karteczkach, bardzo mozolna wnerwiająca procedura).

Data: 2009-09-22 22:05:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
[...]

nie wymagam dużo, ale jeden wyspecjalizowany oddział każdego dużego
banku (np. pkobp, pekaosa, ing, bzwbk, millenium, alior, itp.) powinien
zatrudniać jedną osobę do obsługi niesłyszących. Unia finansuje różne
bzdety to tym bardziej mogłaby sfinansować takie "ograniczanie barier".

Czy aż tak dużo żądam?!

Data: 2009-09-22 15:11:18
Autor: bradley.st
On 22 Wrz, 16:05, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

[...]

Rozumiem dobre intencje, ale to rozwiazanie to troche jak drapanie sie
lewa reka za prawym uchem.

Moznaby zamiast tego ucywilizowac polska bankowosc do tego stopnia
zeby zalatwianie spraw finansowych nie wymagalo wizyt w oddziale,
nawet tym "wyspecjalizowanym". No ale to by wymagalo zmian w Swietych
Procedurach Bankow.

Data: 2009-09-22 22:12:18
Autor: MarekZ
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> wrote in message news:506a.00000038.4ab92e18newsgate.onet.pl...

Czy aż tak dużo żądam?!

No niemało... Żądasz znajomości języka migowego (która nie jest chyba zbyt powszechna) i jednocześnie chęci pracowania w banku. Niby można by to załatwić szkoleniem pracownika opłaconym przez bank, ale zmusić nikogo się do tego nie da.

Data: 2009-09-22 22:34:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
> [...]

No niemało... Żądasz znajomości języka migowego (która nie jest chyba zbyt powszechna) i jednocześnie chęci pracowania w banku. Niby można by to załatwić szkoleniem pracownika opłaconym przez bank, ale zmusić nikogo się do tego nie da.

no tak, panie, krysys w bankowości, nawet woda w automacie z kawą w lukasie
nie jest nalewana do pełna, żeby kosztów nie mnożyć :P a ja tu widziwiam ze
szkoleniami (które i tak mógłby sfinansować podmiot zewnętrzny) z migowego.

Data: 2009-09-22 23:44:55
Autor: Liwiusz
MarekZ pisze:
[...]

   O znajomość języka migowego może i wśród bankowców trudno, ale w drugą stronę - znaleźć wśród osób znających ten język nadającą się do pracy w banku - powinno być bardzo prosto.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-22 16:49:34
Autor: witek
Liwiusz wrote:

  O znajomość języka migowego może i wśród bankowców trudno, ale w drugą stronę - znaleźć wśród osób znających ten język nadającą się do pracy w banku - powinno być bardzo prosto.

Nie jestem przekonany.
Osoby znające jezyk migowy i nie będące gluchoniemymi maja ciekawsze zajecie i lepszą płacę niż bank zechciałby im dać.

Data: 2009-09-22 23:55:56
Autor: Liwiusz
witek pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

   Czy wszystkie? Raczej nie. Oznaczałoby to, że osoba sprawna po nauczeniu się języka migowego ma możliwość podjęcia bardzo dobrej pracy. Z uwagi na to, że nie słyszałem, aby ludzie masowo uczyli się tego języka, nie wydaje mi się to realne.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-22 21:19:17
Autor: witek
Liwiusz wrote:
witek pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Bo nauczenie sie jezyka migowego tez nie jest prostą i darmową sprawą i to jest bariera do uczenia się.

Data: 2009-09-22 21:40:35
Autor: BK
On 22 Wrz, 23:55, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
witek pisze:

> [...]

nauczeniu się języka migowego ma możliwość podjęcia bardzo dobrej pracy.
Z uwagi na to, że nie słyszałem, aby ludzie masowo uczyli się tego

Sadzisz, ze jedynym kryterium decyzji uczyc sie czegos badz nie jest
kwestia przyszlych profitow finansowych?

A moze na fakt, ze niewielu ludzi uczy sie migac ma wplyw to, ze jest
to dosc trudne [dlatego mniej ludzi zostaje inzynierami robotyki niz
kasjerami w markecie, chociaz to pierwsze jest stosunkowo bardziej
poplatne] i malo "spopularyzowane" [swiadomosc tego, ze taki jezyk
jest, ze mozna sie go uczyc i wykorzystac komercyjnie jest w
spoleczenstwie niewielka].

Data: 2009-09-23 11:14:06
Autor: szczurwa
On 22 Wrz, 21:53, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

A tu o co chodzi? O mały ruch w oddziałach? W ING jest się zazwyczaj
obsługiwanym na stojąco. Super sprawa dla osoby niepełnosprawnej.

Polecam oddział w Warszawie przy Powsińskiej. Usiadziesz sobie
wygodnie vis a vis "doradcy"..;-)

Data: 2009-09-23 05:43:29
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Sep 2009 19:05:25 +0000, tomasz napisał(a):

Informacja ze strony Newsweeka:

Szok! Startujący po raz pierwszy w rankingu &#8222;Przyjazny Bank
Newsweeka 2009&#8221; Alior Bank zgarnął trzy z czterech głównych
nagrĂłd. PoniĹźej przedstawiamy wyniki w poszczegĂłlnych kategoriach.

Nawet nowa ładna subdomena powstała :)

http://najlepszy-bank.aliorbank.pl/

W sumie cieszy, Ĺźe polski bank tak wysoko stoi.

PS W sprawie niepełnosprawnych i ING. Wczoraj byłem zamykać OKO w ramach porządków totalnych. Do wejścia, do oddziału, jest zrobiony ładny podjazd a za drzwiami schody, dosyć strome na I piętro, tak dobre z 20-kilka schodków - no 1 miejsce jak nic ;)

Data: 2009-09-22 23:38:14
Autor: BK
On Sep 23, 7:43 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> Newsweeka 2009&#8221; Alior Bank zgarnął trzy z czterech głównych
> nagród. Poniżej przedstawiamy wyniki w poszczególnych kategoriach..

W sumie cieszy, że polski bank tak wysoko stoi.

[...]

Xenocide

U mnie "na dzielni" wszystkie banki i oddzialy maja super dojscie/
podjazd. Problem nie jest z samymi oddzialami tylko z miejscami
parkingowymi - praktycznie niemozliwe jest zaparkowac w sasiedztwie
drzwi oddzialu. Brakuje miejsc dla niepelnosprawnych.

Data: 2009-09-23 09:14:58
Autor: xbartx
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok

Ja bym dał za to w ciemno A pierwsze miejsce, jeżeli chodzi o kk. Wczoraj płatność w sklepie 89,99 pln (pierwszy raz w tym sklepie coś kupowałem) i jakże miłe dla oka, jak po wklepaniu PINu od razu wydruk slipa i magiczne 3F :)

Data: 2009-09-23 03:28:55
Autor: Krzysiek
On 23 Wrz, 11:14, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]
Czy któreś kk poza karta Aliora tak mają jeszcze?

Data: 2009-09-23 10:34:41
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 23 Sep 2009 03:28:55 -0700, Krzysiek napisał(a):

[...]

Jak jeszcze miałem kartę BZWBK to się zdarzało, acz 90 złotych chyba nigdy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-23 03:48:38
Autor: Krzysiek
On 23 Wrz, 12:34, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Jak jeszcze miałem kartę BZWBK to się zdarzało, acz 90 złotych chyba
nigdy.
No ja właśnie kiedyś na kartach BZWBK tak miałem, i bywały to nawet
trochę większe kwoty np. zakup spodni etc.
Jednak pół roku temu dostałem nową kartę i się skończyło.
Być może bank zrezygnował z tego, żeby pokazać "wyższą wyższość" kart
pay-pass któe chca wcisnąć na rynek?
Czyli poza Aliorem  i BZWBK nikt tego nie ma?

Data: 2009-09-23 09:20:46
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:14:58 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

Ja tam ściemniać nie będę: po wstępnej wtopie (ale czas leczy rany ;-) ogólnie jestem bardzo za, karta mi się podoba, rachunek nieco mniej (po obniżce oprocentowania jeszcze mniej), obsługa w oddziałach na piątkę.

To co mi się nie podoba to strona w internecie, ale to taka moda: playmobile.pl też jest wredna, a jak miesiąc temu przemienili mi Lex Online to jest taki sam syf (a nawet gorszy).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-23 11:43:32
Autor: xbartx
Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:20:46 +0000, Olgierd napisał(a):

Ja tam ściemniać nie będę: po wstępnej wtopie (ale czas leczy rany ;-)
ogólnie jestem bardzo za, karta mi się podoba, rachunek nieco mniej (po
obniżce oprocentowania jeszcze mniej), obsługa w oddziałach na piątkę.

Konto, jak konto zawsze coś tam jest z tego % na tym RORze, no i może jeszcze kiedyś podskoczy w ramach jakieś kolejnej wojenki.
Co do obsługi, to kilka sprawa, załatwiłem z Panią bankierką przez maila i to mi się bardzo podoba!

To co mi się nie podoba to strona w internecie, ale to taka moda:
playmobile.pl też jest wredna, a jak miesiąc temu przemienili mi Lex
Online to jest taki sam syf (a nawet gorszy).

Tutaj pełna zgoda co A i P, bo na słowo lex to dostaje dreszczy i gęsich paragrafów na skórce, więc nawet nie będę sprawdzał ;)

Data: 2009-09-23 12:08:40
Autor: Rafał
Olgierd pisze:
Ja tam ściemniać nie będę: po wstępnej wtopie (ale czas leczy rany ;-) ogólnie jestem bardzo za, karta mi się podoba, rachunek nieco mniej (po obniżce oprocentowania jeszcze mniej), obsługa w oddziałach na piątkę.

A mnie zaczynają wkurzać. Na początku września dzwoniła babka, że w końcu zajmie się moim wnioskiem o podniesienie limitu i zadzwoni pod koniec tygodnia. No i tak czekam i czekam. Miałem się właśnie wybrać osobiście ale mi wykopali rów przed bramą i zostałem więźniem we własnym domu.

--
Raf

Data: 2009-09-23 11:23:41
Autor: szczurwa
On 23 Wrz, 12:08, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:

[...]

Spytaj się lepiej, którego tygodnia..;-) Do mnie odezwali się w
okolicach dziesiątego...

Data: 2009-09-23 22:09:11
Autor: Rafał
szczurwa pisze:
Spytaj się lepiej, którego tygodnia..;-) Do mnie odezwali się w
okolicach dziesiątego...

Jako że Alior nie ma procedur w tym przypadku pracownicy walczą z własnym systemem. Ponoć już jest bliżej niż dalej

--
Raf

Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok