Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok

Data: 2009-09-23 05:43:29
Autor: xbartx
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
Dnia Tue, 22 Sep 2009 19:05:25 +0000, tomasz napisał(a):

Informacja ze strony Newsweeka:

Szok! StartujÄ…cy po raz pierwszy w rankingu „Przyjazny Bank
Newsweeka 2009” Alior Bank zgarnÄ…Å‚ trzy z czterech głównych
nagród. Poniżej przedstawiamy wyniki w poszczególnych kategoriach.

Nawet nowa ładna subdomena powstała :)

http://najlepszy-bank.aliorbank.pl/

W sumie cieszy, że polski bank tak wysoko stoi.

PS W sprawie niepełnosprawnych i ING. Wczoraj byłem zamykać OKO w ramach porządków totalnych. Do wejścia, do oddziału, jest zrobiony ładny podjazd a za drzwiami schody, dosyć strome na I piętro, tak dobre z 20-kilka schodków - no 1 miejsce jak nic ;)

Data: 2009-09-22 23:38:14
Autor: BK
Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
On Sep 23, 7:43 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 22 Sep 2009 19:05:25 +0000, tomasz napisa³(a):

> Informacja ze strony Newsweeka:

> Szok! Startuj±cy po raz pierwszy w rankingu &#8222;Przyjazny Bank
> Newsweeka 2009&#8221; Alior Bank zgarn±³ trzy z czterech g³ównych
> nagród. Poni¿ej przedstawiamy wyniki w poszczególnych kategoriach..

Nawet nowa ³adna subdomena powsta³a :)

http://najlepszy-bank.aliorbank.pl/

W sumie cieszy, ¿e polski bank tak wysoko stoi.

PS W sprawie niepe³nosprawnych i ING. Wczoraj by³em zamykaæ OKO w ramach
porz±dków totalnych. Do wej¶cia, do oddzia³u, jest zrobiony ³adny podjazd
a za drzwiami schody, dosyæ strome na I piêtro, tak dobre z 20-kilka
schodków - no 1 miejsce jak nic ;)

Xenocide

U mnie "na dzielni" wszystkie banki i oddzialy maja super dojscie/
podjazd. Problem nie jest z samymi oddzialami tylko z miejscami
parkingowymi - praktycznie niemozliwe jest zaparkowac w sasiedztwie
drzwi oddzialu. Brakuje miejsc dla niepelnosprawnych.

Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok