Ranking UEFA

Data: 2009-06-22 22:25:26
Autor: Grzegorz Gawron
Ranking UEFA
Witam,

jakoś nie mogę wyguglać. Jak to teraz będzie? Tj. czy będą punkty do rankingu klubowego i krajowego, w jakiej ilości, itp.? Czy nowy ranking powstaje od 0, czy dziedziczyć będzie historię?

dzięki, pozdrawiam,
Grzesiek

Data: 2009-06-23 09:29:00
Autor: tomus_king
Ranking UEFA
jakoś nie mogę wyguglać. Jak to teraz będzie? Tj. czy będą punkty do rankingu klubowego i krajowego, w jakiej ilości, itp.? Czy nowy ranking powstaje od 0, czy dziedziczyć będzie historię?

Z tego vco widze nadal się liczy ostatnie 5 lat. Tu u góry w nagłówku masz różne rankingi, listy, tabele i inni pierdółki:
 http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

Tu masz punktacje do LM
http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regulations/uefa/others/82/68/51
/826851_download.pdf  50 strona