Ranking atrakcyjnosci druzyn

Data: 2010-05-12 19:57:27
Autor: CGC
Ranking atrakcyjnosci druzyn
Data: 2010-05-12 21:37:39
Autor: Cavallino
Ranking atrakcyjnosci druzyn
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:1by41kp1h26go.vu5d8gszrse9.dlg40tude.net...

Uśmiałem się do łez:
http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2010/05/12/najatrakcyjniej-grajace-druzyny-ekstraklasy/

Ja też, zwłaszcza z miejsca Legii czy Jagi.

Data: 2010-05-12 21:46:31
Autor: UGI

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hsf024$m9g$1news.onet.pl...
[...]

Nic nie przebije szóstego miejsca Cracovii.

Data: 2010-05-12 22:16:28
Autor: CGC
Dnia Wed, 12 May 2010 21:46:31 +0430, UGI napisał(a):

[...]

Metoda tworzenia tego rankingu jest nawet śmieszniejsza. Nic dziwnego, że
wyniki wyszły niemal losowe i jeśli cokolwiek mierzą, to raczej skłonność
poszczególnych dziennikarzy portalu do pucowania swoim ulubionym drużynom. Już większy sens miałoby coś takiego:
http://ekstraklasa.wp.pl/tabela.html?wid=0&sortType=5

Tu przynajmniej oparlibyśmy pojęcie "atrakcyjności" na czymś ważnym i
obiektywnie mierzalnym, a więc ilości strzelonych bramek. Wyniki też od
razu robią się sensowniejsze. --
CGC

Data: 2010-05-13 10:22:37
Autor: Marcin Kasperski
Ranking atrakcyjnosci druzyn
Ja też, zwłaszcza z miejsca Legii czy Jagi.

Nic nie przebije szĂłstego miejsca Cracovii.

Trzecie miejsce Śląska też?

Co do Cracovii, to spotkania w których dostawała łomot mogły być
atrakcyjne ;-)

Ranking atrakcyjnosci druzyn