Ranking aut dajacych frajde z jazdy

Data: 2010-10-28 09:04:10
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Witam serdecznie.

w kolejnosci odwrotnej:
Mondeo ST200
Saab 93
Volvo S70 T5
Lancia Kappa
Xantia Aciva V6

dlaczego nie ma BMW?
Dajcie spokój, jaka to przyjemność z jazdy takimi kolumbrynami? W dodatku FWD?!?
To jakiś żart?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-10-28 15:51:32
Autor: kamil

<newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:173a.00000434.4cc9206anewsgate.onet.pl...
[...]

Pewnie kwestia definicji "przyjemnosci z jazdy". Mojej matce na przyklad przyjemnie sie jedzie przy akompaniamencie muzyki klasycznej w dobrze wytlumionym i miekkim samochodzie. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-29 23:05:37
Autor: newsartmedia
Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Pewnie kwestia definicji "przyjemnosci z jazdy". Mojej matce na przyklad przyjemnie sie jedzie przy akompaniamencie muzyki klasycznej w dobrze wytlumionym i miekkim samochodzie. ;)
Aha, to może ktoś przetłumaczył komfort jazdy jako przyjemność z jazdy? Trzeba w
tytule wątku zmienić na "frajdę jazdy" zamiast "frajdę z jazdy" ;-)
To wyjaśniałoby nieporozumienie.