[info] Ranking kredytów z Dziennik Gazeta Prawna

Data: 2010-01-18 13:31:28
Autor: xbartx
[info] Ranking kredytów z Dziennik Gazeta Prawna

Z czysto informacyjno-kronikarskiego obowiązku wrzucam, bo zawsze to jakaś informacja, która się może przydać:

http://tinyurl.com/ranking-kredytow
http://preview.tinyurl.com/ranking-kredytow

Swoją drogą to Getin potwierdza, że nie warto mieć z nimi nic do czynienia ;)

Data: 2010-01-18 16:01:27
Autor: Valdi
[info] Ranking kredytĂłw z Dz iennik Gazeta Prawna
"xbartx" news:hj1nrg$j6h$5inews.gazeta.pl

Swoją drogą to Getin potwierdza, że nie warto mieć z nimi nic do
czynienia ;)

No bez przesady - jako okienko kasowe sprawdzajÄ… siÄ™ idealnie :)

Data: 2010-01-18 16:13:35
Autor: wiatrak
[info] Ranking kredytów z Dziennik Gazeta Prawna
Swoj± drog± to Getin potwierdza, że nie warto mieć z nimi nic do
czynienia ;)

 A ja mam do czynienia. Mam na koncie 56 złotych i od tego co miesi±c odsetki. Ale jak minie rok od założenia to chyba skończy mi się ten "dobrobyt".

wiatrak

[info] Ranking kredytów z Dziennik Gazeta Prawna