Rankomat

Data: 2014-07-09 13:49:22
Autor: Serwis
Rankomat
Na chwilę obecną mam ofertę
z Liberty (poprzez Rankomat) i nie wiem czy warto dalej szukać.

Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza byla w Liberty
Nie wiem czy dla Ciebie bedzie tak samo bo to zalezy od wielu czynnikow ale musisz sam sprawdzic.

Data: 2014-07-09 13:53:20
Autor: Ilkenau
Rankomat
Dnia Wed, 9 Jul 2014 13:49:22 +0200, "Serwis"
<serwisNOSPAM@ifter.com.pl> napisał:

Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza byla w Liberty

Dzięki, chyba skorzystam z ich oferty.

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Ilkenau _/_/_/_/_/

Data: 2014-07-09 18:38:11
Autor: Arbiter
Rankomat

Użytkownik "Serwis" <serwisNOSPAM@ifter.com.pl> napisał w wiadomości news:53bd2c44$0$2371
Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza byla w Liberty

Ja tez korzystam z OC samochody tylko Liberty. Fajna ubezpieczalnia polecam.

Data: 2014-07-09 20:03:41
Autor: ToMasz
Rankomat
Spedzilem wiele czasu na szukanie najtanszej oferty i dla mnie najtansza
byla w Liberty

Ja tez korzystam z OC samochody tylko Liberty. Fajna ubezpieczalnia polecam.

NIE! niestety NIE  KORZYSTASZ, a jedynie opłacasz składkę obowiązkowego ubezpieczenia, z którego nigdy nie skorzystasz. chyba ze za friko ubezpieczyciel dokłada jakieś bonusy typu ubezpieczenie szyb, opon czy cośtam

ToMasz

Data: 2014-07-10 00:51:36
Autor: WS
Rankomat
W dniu środa, 9 lipca 2014 20:03:41 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
NIE! niestety NIE  KORZYSTASZ, a jedynie opďż˝acasz skďż˝adkďż˝ obowiďż˝zkowego ubezpieczenia, z ktďż˝rego nigdy nie skorzystasz.

Ja ze swojego skorzystalem ~miesiac temu ;)
Mam w PZU, sprawca stluczki w Warcie...
skorzystalem z http://media.pzu.pl/pr/273380/pzu-wprowadza-rewolucyjne-zmiany-w-oc-komunikacyjnym

Warsztat tez byl zadowolony, bo W. wisiala im juz troche kasy z odzyskaniem ktorej mieli problem, a PZU praktycznie od reki zaplacilo czesc bezsporna, pozniej cos tam jeszcze doplacili (szcz. mnie nie interesowaly - robilem bezgotowkowo)

WS

Data: 2014-07-10 09:44:02
Autor: Czesław Wiśniak
Rankomat
Ja tez korzystam z OC samochody tylko Liberty. Fajna ubezpieczalnia polecam.

Ja dla jednego z aut zmieniam ubezpieczalnie co rok (tylko suche oc i maksymalne znizki). Jakos tak jest, ze zawsze oferta przedluzeniowa jest gorsza niz zawierana pierwszy raz u innego. I bylo odkad pamietam:

HDI
Liberty
Aviva
Liberty
Link4

Na ten rok oferta Link4 byla 20zl tansza od Liberty :)

Data: 2014-07-19 13:26:55
Autor: jerzu
Rankomat
On Thu, 10 Jul 2014 09:44:02 +0200, Czesław Wiśniak <czewi@nima.pl>
wrote:

Jakos tak jest, ze zawsze oferta przedluzeniowa jest gorsza niz zawierana pierwszy raz u innego.

Oferta przedłużeniowa, taka wysłana z automatu, zawsze jest droższa.
Ale można, a nawet trzeba, negocjować. I nagle się okazuje, że płaci
się mniej za to samo, co w rok wcześniej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Rankomat