Ranne rozmowy o Twizy

Data: 2019-11-13 18:30:24
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
Rozmowa 1
Pracownik systemów boiskowych
- Chciałem zobaczyć jak się to otwiera.
- No właśnie tak.

Miła rozmowa o walorach małego samochodu

Rozmowa 2
Operator śmieciarki
- Ile kosztuje taki samochodzik?
- Normalnie to 60 tysięcy, ale można kupić taniej
- Aaa

Rozmowa 3
Koledzy w pracy idą i z daleka
- O jeeest właściciel
- No co tam?

Miła pogawędka o osiągach, gdzie ładuję itp itd

Data: 2019-11-13 10:13:24
Autor: Zenek Kapelinder
Ranne rozmowy o Twizy
Za 60 tysiecy można mieć smarta za 5000 i do końca życia na paliwo do niego. Smart ma drzwi, elektryczne szyby, czasami elektrycznie otwierany dach, skuteczne ogrzewanie, klimatyzacje, poduszki itd. Znaczy się ma to wszystko czego nie ma twizy To ja wybieram smarta.

Data: 2019-11-13 10:20:05
Autor: sczygiel
Ranne rozmowy o Twizy
W dniu środa, 13 listopada 2019 12:13:26 UTC-6 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

W sumie mozna miec za to 20 calkiem fajnych hulajnog i plaszczy przeciwdeszczowych.
I w sumie wyjdzie na to samo :)

Data: 2019-11-13 10:54:39
Autor: Zenek Kapelinder
Ranne rozmowy o Twizy
Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali. A smartem się da. Nie ma żadnego racjonalnego powodu zeby kupic za 60 tysiecy dwie hulajnogi połączone kawałkiem sklejki. Jesli hobbystycznie ktos kupuje twizy to ok. Nie mam nic do twizy z wyjatkiem zastrzeżeń co do ceny. Jest wielokrotnie przewartościowany w stosunku do możliwości.

Data: 2019-11-13 11:19:20
Autor: WS
Ranne rozmowy o Twizy
On Wednesday, November 13, 2019 at 7:54:42 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali.

to co ~miesiac kupujesz nowy? ;)
aktualnie przy zakupie drozszych sprzetow (TV 55" raczej sie lapie) dostawa na miejsce za free...
BTW a wsadzisz to do smarta? ;) ja plasme panasonica wsadzilem na styk do astry F sedan ;)

Data: 2019-11-13 12:09:27
Autor: Zenek Kapelinder
Ranne rozmowy o Twizy
Jesli uwazasz ze wsadzenie telewizora 55 cali jest kluczowe to znaczy że inteligencja nie jest Twoja najmocniejszą cecha. To chodzi o to że smart jest malym samochodem a twizy pomimo że ma cztery kola samochodem jeszcze nie jest. Do tego jakis pojebany sposób wynajmowania akumulatora. To jesli nie twizy to może inne twizy.   https://spidersweb.pl/autoblog/renault-twizy-kopia/
Twizy to jeszcze nie nazwana klasa pojazdów miejskich. Zdaje sobie sprawę że model transportu w dużych miastach musi się zmienić. Twizy jest jedna z wielu odpowiedzi przemysłu na  zapotrzebowanie na pojazdy miejskie.

Data: 2019-11-13 12:19:01
Autor: WS
Ranne rozmowy o Twizy
On Wednesday, November 13, 2019 at 9:09:30 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
Jesli uwazasz ze wsadzenie telewizora 55 cali jest kluczowe to znaczy że inteligencja nie jest Twoja najmocniejszą cecha.

;) tak sobie tylko glosno mysle...
ktos napisal "Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali. A smartem się da"

;)

Data: 2019-11-13 12:44:43
Autor: Zenek Kapelinder
Ranne rozmowy o Twizy
Z tym myśleniem to ujmij troche. Jest z czego ująć.

Data: 2019-11-13 21:59:58
Autor: Budzik
Ranne rozmowy o Twizy
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...

[...]

A tak w ogole to po co kupowac taki mały TV? ;-DDDd

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2019-11-13 21:48:59
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 21:09, Zenek Kapelinder wrote:
Jesli uwazasz ze wsadzenie telewizora 55 cali jest kluczowe to znaczy że inteligencja nie jest Twoja najmocniejszą cecha.

Jeśli nie potrzeba telewizora to chyba jednak Twziy lepsze od Smarta.

To chodzi o to że smart jest malym samochodem a twizy pomimo że ma cztery kola samochodem jeszcze nie jest.

A czym? Resorówką?

Do tego jakis pojebany sposób wynajmowania akumulatora.

Normalny, takie są w elektrykach. Możesz sobie kupić akumulator.

To jesli nie twizy to może inne twizy.
  https://spidersweb.pl/autoblog/renault-twizy-kopia/

Ależ bzudurny artykuł. Gościu porównuje Twizy80 z czymś co nawet nie osiąga parametrów Twizy45.

Twizy to jeszcze nie nazwana klasa pojazdów miejskich.

L6e jet nienazwana? Hehe.

Zdaje sobie sprawę że model transportu w dużych miastach musi się zmienić. Twizy jest jedna z wielu odpowiedzi przemysłu na  zapotrzebowanie na pojazdy miejskie.

No ale właśnie takiego zapotrzebowania nie ma. Nie, że Twizy nie wystarczy do jeżdżenia do pracy, ale że zwykle potrzeba czegoś więcej. 270 koni RS'a byłoby zbytkiem gdyby było coś uniwersalniejszego od Twizy. No i jest, cała masa różnych pojazdów, choćby rzeczony Smart.

Data: 2019-11-13 12:58:18
Autor: Zenek Kapelinder
Ranne rozmowy o Twizy
Z czym Twizy lepszy od spalinowego Smarta?

Data: 2019-11-13 22:49:51
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 21:58, Zenek Kapelinder wrote:
Z czym Twizy lepszy od spalinowego Smarta?

Z tym, że jak przystało na samochód miejski, nie emituje spalin, jest cichy i da się zaparkować w naprawdę wąskich miejscach, otworzyć drzwi z dowolnej strony bez obstukania sąsiadującego samochodu by wysiąść bezproblemowo.

Data: 2019-11-13 14:57:56
Autor: Zenek Kapelinder
Ranne rozmowy o Twizy
W takich kategoriach to hulajnoga jest najlepsza. Zajmuje jeszcze mniej miejsca, nie trzeba jej parkować bo można z nią wejść wszędzie, nie emituje spalin, jest odporna na korki. Idac dalej to elektryczne rolki będą jeszcze lepsze niż hulajnoga. Nie da się udrożnić dużych miast bez sprawnego zbiorniku. Przechodzenie na coraz mniejsze samochody ma sens. Ale tylko wtedy kiedy będzie masowe a nie jednostkowe. Twizy nie jest produktem docelowym. To badanie czy ma sens. W Polsce za 60 tysiecy zlotych nie ma sensu.

Data: 2019-11-14 00:25:11
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 23:57, Zenek Kapelinder wrote:
W takich kategoriach to hulajnoga jest najlepsza. Zajmuje jeszcze mniej miejsca, nie trzeba jej parkować bo można z nią wejść wszędzie, nie emituje spalin, jest odporna na korki.

Zapewnia ochronę przed deszczem i wiatrem?

[...]

To trzeba zamknąć duże obszary miast i wprowadzić na tym obszarze carsharing takich pojazdów. Pisałem już o tym.

Twizy nie jest produktem docelowym. To badanie czy ma sens. W Polsce za 60 tysiecy zlotych nie ma sensu.

To markowy produkt. Możesz sobie kupić niemarkowy. Postawimy obok siebie, przejedziemy się, porównamy.

Data: 2019-11-13 20:07:54
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 19:54, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Oj chłopie chłopie. Po prostu nie masz jaj.

Data: 2019-11-14 10:46:11
Autor: K
Ranne rozmowy o Twizy
On 13/11/2019 18:54, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Chyba k*rwa na przyczepie. 43" w kartonie ledwo weszlo do Vectry C kombi.

Data: 2019-11-14 18:13:21
Autor: J.F.
Ranne rozmowy o Twizy
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qqjb9i$ac$1$horizn@news.chmurka.net...
[...]

Do Vectry kombi ? Nie probowalem 55", ale bagaznik tam wielki i fotele sie skladaja.
Jaka wysokosc ma karton - tzn chodzi o ten rozmiar, co w stojacym telewizorze.

Jesli przejdzie przez tylna klape, to sie zmiesci, a jest tam dosc szeroko.

No i relingi sa na dachu :-)

Natomiast ... nie probowalem tez na hulajnodze, ale wydaje sie, ze powinna pomóc.
Zawsze to wygodniej pudlo wiezc, niz niesc, a do niesienia dwoch trzeba, bo rozmiar niewygodny ...

i chyba nawet bardziej hulajnoga pomoze, niz smart :-)

J.

Data: 2019-11-14 12:56:00
Autor: Janusz
Ranne rozmowy o Twizy
Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali. A smartem się da.
Chyba na dachu, ech Zenek zenek, Ty jak coś palniesz.

--
Janusz

Data: 2019-11-14 06:30:37
Autor: Kris
Ranne rozmowy o Twizy
W dniu czwartek, 14 listopada 2019 12:56:07 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

Chyba na dachu, ech Zenek zenek, Ty jak coś palniesz.

http://smartklub.pl/t-453-bagaznik-dachowy-- 17703
Da się? Da się.

Data: 2019-11-14 15:32:30
Autor: Mateusz Viste
Ranne rozmowy o Twizy
2019-11-14 o 06:30 -0800, Kris napisał:
W dniu czwartek, 14 listopada 2019 12:56:07 UTC+1 użytkownik Janusz
napisał: > Chyba na dachu, ech Zenek zenek, Ty jak coś palniesz.  http://smartklub.pl/t-453-bagaznik-dachowy-- 17703
Da się? Da się.

Niepotrzebne kombinowanie.

http://clubsmartcar.com/uploads/post-15511-0-57091200-1425778893.jpg

Mateusz

Data: 2019-11-14 18:30:08
Autor: t-1
Ranne rozmowy o Twizy
 Nie mam nic do twizy z wyjatkiem zastrzeżeń co do ceny.

Poza tym, trzeba zapinać pasy, na hulajnodze nie trzeba.

Data: 2019-11-14 18:34:55
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-14 18:30, t-1 wrote:
 Nie mam nic do twizy z wyjatkiem zastrzeżeń co do ceny.

Poza tym, trzeba zapinać pasy, na hulajnodze nie trzeba.

:-)

Data: 2019-11-13 19:58:10
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 19:13, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Przecież mam poduszki. Mam drzwi. Szyby też jakieś mam. Smart ... to jest moja druga miłość, ale ... elektryczny nie kosztuje 5 tysięcy. W ogóle żaden sensowny tyle nie kosztuje.

Data: 2019-11-13 20:06:49
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 19:58, kk wrote:
On 2019-11-13 19:13, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Sensowny kosztuje mniej więcej 120 tysięcy.

Data: 2019-11-13 20:30:21
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-13 20:06, kk wrote:
On 2019-11-13 19:58, kk wrote:
On 2019-11-13 19:13, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

No i Smart to pół auta a Twizy ... ćwierć. Zaparkuję tam, gdzie nawet Smart nie mieści się.

Data: 2019-11-14 10:47:38
Autor: K
Ranne rozmowy o Twizy
On 13/11/2019 18:58, kk wrote:
On 2019-11-13 19:13, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

W ogole zaden elektryczny na baterie nie ma obecnie sensu. Splace Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa. Jak dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.

Data: 2019-11-14 18:34:00
Autor: kk
Ranne rozmowy o Twizy
On 2019-11-14 11:47, K wrote:
On 13/11/2019 18:58, kk wrote:
On 2019-11-13 19:13, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Nie zrozumiałeś przesłania. Nie chodziło o to czy Ci się ekonomicznie opłaca tylko czy ma sens.

Data: 2019-11-15 07:12:49
Autor: Marcin N
Ranne rozmowy o Twizy
W dniu 2019-11-14 o 11:47, K pisze:
Splace Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa. Jak dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.

Skoro spłacisz kredyt to po co chcesz zaciągać nowy?
Czyżbyś był jednym z tych, którzy bez względu na dochody - zawsze muszą mieć długi?

--
MN

Data: 2019-11-15 16:58:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ranne rozmowy o Twizy
Hello Marcin,

Friday, November 15, 2019, 7:12:49 AM, you wrote:

Splace Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa.
Jak dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.
Skoro spłacisz kredyt to po co chcesz zaciągać nowy?

A co Ciebie to obchodzi?

Czyżbyś był jednym z tych, którzy bez względu na dochody - zawsze muszą
mieć długi?

A może inwestuje i zarabia więcej niż płaci odsetek od kredytu? Może
woli wcześniej korzystać z dóbr a nie później?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-15 19:43:19
Autor: RadoslawF
Ranne rozmowy o Twizy

Splace Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa.
Jak dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.
Skoro spłacisz kredyt to po co chcesz zaciągać nowy?

A co Ciebie to obchodzi?

Jak z kimś rozmawiasz to dobrze wiedzieć czy to nie idiota.

Czyżbyś był jednym z tych, którzy bez względu na dochody - zawsze muszą
mieć długi?

A może inwestuje i zarabia więcej niż płaci odsetek od kredytu? Może

A może w lesie?

woli wcześniej korzystać z dóbr a nie później?

Czyli tak jak wszyscy niewypłacalni idioci.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-16 18:59:51
Autor: Budzik
Ranne rozmowy o Twizy
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

Splace Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na
ogniwa. Jak dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.
Skoro spłacisz kredyt to po co chcesz zaciągać nowy?

A co Ciebie to obchodzi?

A co ciebie to obchodzi co go to obchodzi?
Kolega wspomniał o kredycie to chyba mozna pociagnac temat...?

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-11-15 08:38:46
Autor: J.F.
Ranne rozmowy o Twizy
Dnia Wed, 13 Nov 2019 10:13:24 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Za 60 tysiecy można mieć smarta za 5000 i do końca życia na paliwo do niego.

No, jak sie ropa zacznie konczyc, to paliwo niekoniecznie :-)
Chyba, ze masz na mysli o konca zycia Smarta :-)

J.

Ranne rozmowy o Twizy