Rano jade do pracy, czy przezyje?

Data: 2010-08-09 09:19:37
Autor: Agent
Rano jade do pracy, czy przezyje?

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3ndfa$85i$1mx1.internetia.pl...
kazdego dnia na drodze z REDY do PUCKA
inaczej mowiac droga na plw helski walcze o przyzycie

szwerokie pobacza zachecaja do wymuszen,
po modernizacji zakolejnej waskiej drogi stalo sie bardziej
niebezpiecznie niz bylo wczesniej
nie ma tygodnia by pogotowie kogos zdrapywalo
z zawsze sie zdazy jakis kmiotek ( i tutaj roznnie bo zdaza sie jakis podstarzaly
kozak z wasem, popieprzony wczasowicz z rodzinka co nie potrafi jezdzic bezpicznie
albo lysy kark i inne tego typu co musza udowaniac swoje sukcesy na drodze)
ktory musi pojechac na 3 z ewidentnym wymuszaniem i zepchnieciem na pobocze

i wiecie c jest najgorsze, ze to nic mu nie da
w sezonie wyprzedzanie na tej drodze to zysk gora 1min na odcinku 10km
jest taki ruch ze jedenk debil lcial srodkiem spychajac wszytskich na pobocza
kompletnie nie rozumiem czemu jedacy w tym samym kierunku mu zjezdzali?

no i koles sie zgarbil kiedy mu nie zjechalem
to sie zawsze zle skonczy gdy ktos nie jest przyzwyczajony do jazdy
w naszych realiach, gina rodziny i niewinni kierowcy
akcja WLACZ MYSLANIE nie odniosla skutku

nie potrafia pojac skad takie male ego kierowco i dlaczego musza udowadniac
swoja meskosc na drodze zabijajac ludzi?

Ja mam zawsze takie odczucia ilekroć jadę na DK7 na odcinku Gdańsk - Warszawa. Na tej drodze spotykam najwięcej debili. Ostatnio jak zatrzymałem się na obiad i jechała karetka podsłyszałem jak obsuga lokalu mówi "To już ośmy raz dziś".
MZ gdyby wprowadzić wysokośc mandatów w zależności od wysokości PITa to by wszystko wróciło do normy. Teraz to widziałem jak zatrzymany przez słynną "czarną megankę" auto po kilkudziesięciu km dogoniło mnie i znowu "ogień" na max. A ja też jechałem ciut więcej niż wolno było.

Data: 2010-08-09 20:40:15
Autor: Kris

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i3oa6a$6tu$1news.onet.pl...

[...]

nie zrobia tego wszyscy sa rowni wobec prawa:)

Rano jade do pracy, czy przezyje?