Rano jade do pracy, czy przezyje?

Data: 2010-08-10 07:27:59
Autor: Pszemol
Rano jade do pracy, czy przezyje?
"Kris" <nictuniema@wp.pl> wrote in message news:i3ndfa$85i$1mx1.internetia.pl...
no i koles sie zgarbil kiedy mu nie zjechalem
[..]
nie potrafia pojac skad takie male ego kierowco i dlaczego musza udowadniac
swoja meskosc na drodze zabijajac ludzi?

Co Ty starałeś się udowodnić jeśli nie swoją męskość tym, że nie zjechałeś?

Data: 2010-08-12 22:33:04
Autor: Kris

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i3qv20.9u0.0poczta.onet.pl...
[...]

a dlaczego mialbym zjechac, to byl pojazd uprzylijewowany?
nie jestem tchorzem ani tez glupcem wiec wiem gdzie sa granice ryzyka

Rano jade do pracy, czy przezyje?