Rany boskie!!!

Data: 2009-08-05 09:41:34
Autor: DysoN
Rany boskie!!!
Nastepca Beenhakkera, przynajmniej według Dziennika, ma byc...

<werble>
Stefan Majewski!
</werble>

http://sport.onet.pl/0,1248770,2020756,wiadomosc.html

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-08-05 11:10:36
Autor: vilca
Rany boskie!!!

<werble>
Stefan Majewski!
</werble>

======

Nie wiem po co ten krzyk i wrzask, a co to zmieni?
Nasi reprezentacyjni getrowcy we krwi maja leserstwo chociaz oficjalnie mozna okreslic to w ten sposob, ze osiagneli juz wyzyny mozliwosci i wiadome jest, ze nigdy dzieki takiemu zjawisku potega futbolu nie bedziemy.
A czy ich poprowadzi Majewski czy Murinho? Swoje biezace mozliwosci pokazali juz w z Irlandia Pn, a nad klepnieciem San Marino nie ma co sie ponownie rozczulac bo tamtych Panow ograliby pewnie bankowcy i fryzjerzy z Pomrocznej.

vilca

Data: 2009-08-05 12:02:43
Autor: Mark
Rany boskie!!!
Dnia Wed, 5 Aug 2009 11:10:36 +0200, vilca napisał(a):

[...]

Bzdury gadasz. Akurat Majewski to jedna z wiekszych katastrof, jakie sie
moga przydarzyc jakiejkolwiek druzynie.

--
Mark

Data: 2009-08-05 13:17:52
Autor: vilca
Rany boskie!!!
Ciezko bedzie Majewskiemu popsuc do reszty to co juz zepsute. Spodziewasz sie tuskowego cudu jak kadre objalby ktos bez bagazu kompromitacji?

vilca

Data: 2009-08-05 12:52:23
Autor: Cavek
Rany boskie!!!
DysoN pisze:
Nastepca Beenhakkera, przynajmniej według Dziennika, ma byc...

<werble>
Stefan Majewski!
</werble>

To jest jakas farsa. Jak Smuda pojdzie do Polonii W. to bede sklonny uwierzyc w Majewskiego jako trenera kadry :/

Cavek

Data: 2009-08-05 12:53:27
Autor: CGC
Rany boskie!!!
Dnia Wed, 05 Aug 2009 09:41:34 +0200, DysoN napisał(a):

[...]

To może i mnie wybior±? Za tyle kasy też mogę być sterowalny, a gorszym od
Majewskiego trenerem raczej nie będę. --
CGC

Data: 2009-08-05 22:28:26
Autor: Aman
Rany boskie!!!

[...]

no tak ale kandydatura Stefana w mediach przewija sie jużchyba z pol roku. na weszlo.pl pisali o tym jakis czas temu.
wydaje mi się, że jest to jaki¶ żart , bo chyba nawet taki imbecyl jak Lato nie zaryzykowałbym Stefanem..

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-08-06 20:27:17
Autor: Marcin Kasperski
Rany boskie!!!
DysoN <dyson@lub.czasopisma.pl> writes:

Nastepca Beenhakkera, przynajmniej według Dziennika, ma byc...

<werble>
Stefan Majewski!
</werble>

Akurat informacje Dziennika to ... informacje Dziennika.  Ale
Majewskiego jako selekcjonera spodziewałem się już dosyć dawno i
brodaty Stefan kierujÄ…cy PolskÄ… na Euro-2012 jest bardzo
prawdopodobny.

Przynajmniej będziemy mieć najwyższą drużynę.

Rany boskie!!!