Raper Filip J., prywatnie brat dr. What, zatrzymany za posiadanie narkotyków.

Data: 2020-01-29 16:44:44
Autor: japanizer
Raper Filip J., prywatnie brat dr. What, zatrzymany za posiadanie narkotyków.
On Thursday, January 30, 2020 at 2:48:57 AM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
Duda ułaskawi?

Już Jaki zaczyna kluczyć. Że w innych państwach niekarane, że na użytek medyczny powinno być dozwolone. Pie...... hipokryta.

Data: 2020-01-30 07:48:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 01:44:46 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Już Jaki zaczyna kluczyć. Że w innych państwach niekarane, że na użytek medyczny powinno być dozwolone. Pie...... hipokryta.

Może jednak powinni pozwolić skokobrykom sadzić... palić... zalegalizować...
Byłby to wreszcie jakiś pożytek z PiSiorów.

Data: 2020-01-30 07:51:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 16:48:33 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Może jednak powinni pozwolić skokobrykom sadzić... palić... zalegalizować...
Byłby to wreszcie jakiś pożytek z PiSiorów.

PS. Znam niejednego z PiS not War który sobie po kątach podjaruje..
Ja nie mogę, bo mam poważniejsze sprawy na głowie do przeprowadzenia i nie wolno mi wpaść na duperelach.

Data: 2020-01-30 17:20:40
Autor: u2
W dniu 30.01.2020 o 16:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

w PiS wielu hippisów, w tym słynny Pies, ale dla żydka japy PiS to samo zło, bo nie daje jarać dzieciakom, aby zgłupiały od dragów:)

Raper Filip J., prywatnie brat dr. What, zatrzymany za posiadanie narkotyków.