Raport BIK na jedno klikniecie w Inteligo

Data: 2010-05-19 19:55:13
Autor: Marcin
Raport BIK na jedno klikniecie w Inteligo
Witam,

Raport BIK na jedno klikniecie od dzis w Inteligo:

http://www.inteligo.pl/aktualnosci/raporty-bik-w-zasiegu-klikniecia-kolejna-nowosc-w-inteligo/

Niestety tylko w wersji Plus i trzeba placic.
BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem standard dla zwyklego klienta? Na obydwu widac zadluzenia. A jak bedziemy chcieli jakis kredyt to bank i tak sobie sciagnie raport bezposrednio z BIKu.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-05-19 11:10:01
Autor: MK
On 19 Maj, 19:55, Marcin <nou...@nospam.ru> wrote:

BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem
standard dla zwyklego klienta?

Dla klienta nie, ale dla BIK i banku tak, bo podziela sie
prowizja ;).

MK

Data: 2010-05-19 20:24:32
Autor: Darek
Raport BIK na jedno klikniecie w Inteligo
BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem
standard dla zwyklego klienta? Na obydwu widac zadluzenia. A jak

W raporcie Plus jest podany wynik Scoringu klienta.

Darek

Data: 2010-05-19 11:33:28
Autor: MK
On 19 Maj, 20:24, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:
> BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem
> standard dla zwyklego klienta? Na obydwu widac zadluzenia. A jak

W raporcie Plus jest podany wynik Scoringu klienta.

Darek

Jest ale na Raporcie PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej ten za
35pln, Raport PLUS kosztuje 30 i nic wiecej niz podstawowy nie ma.

MK

Data: 2010-05-19 20:47:24
Autor: Michal Jankowski
MK <macka@interia.pl> writes:

Jest ale na Raporcie PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej ten za
35pln, Raport PLUS kosztuje 30 i nic wiecej niz podstawowy nie ma.

Nie zeby to mialo jakies znaczenie, ale ja w cenniku widze 32 i 27 zl.

  MJ

Data: 2010-05-19 12:00:59
Autor: MK
On 19 Maj, 20:47, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
MK <ma...@interia.pl> writes:
> Jest ale na Raporcie PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej ten za
> 35pln, Raport PLUS kosztuje 30 i nic wiecej niz podstawowy nie ma.

Nie zeby to mialo jakies znaczenie, ale ja w cenniku widze 32 i 27 zl.

Nie wiem jakie sa ceny w Inteligo, ale na stronach BIK jest 30 i 35.
Moze daja rabat za to, ze nie musza wysylac poczta...

MK

Raport BIK na jedno klikniecie w Inteligo