Raport Kalety

Data: 2019-12-09 20:39:58
Autor: u2
Raport Kalety
promowanie narkotyków oraz ideologii lgbtq+ to droga do unicestwienia Bolandy

https://twitter.com/sjkaleta/status/1203949418854174720

Sebastian Kaleta
?Konto zweryfikowane @sjkaleta

W linku do pobrania raport "Gdzie trafiają pieniądze warszawiaków?"

Na 127 stronach zobaczycie jak wielkie pieniądze Warszawa przeznacza na organizacje,które w swojej działalności promują np ideologię LGBT, a nawet szkolą warszawskich nauczycieli...
http://sebastiankaleta.pl/raport-kalety/

http://sebastiankaleta.pl/wp-content/uploads/2019/12/Raport-Kalety_final_compressed.pdf

Data: 2019-12-09 11:56:57
Autor: Bruno Brunowski
Raport Kalety
Buuuuuhahahahhahahaahahahhahaahahhaaa...

I to ma przykryć aferę w PFN i sponsoring dla Harrego Pottera?

Kiepsko się Kaleta stara.

--
Bruno

Data: 2019-12-09 20:45:56
Autor: A. Filip
Raport Kalety
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czy twojej kompetencji wystarcza by podać kwotę rocznie i ile to procent
budżetu Warszawy?

Ja zapewne bym opierdalał tak czy siak ale ilu więcej może od tego
znacząco zależeć.  Twoje "unikanie konkretów" może być znaczące.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-09 21:11:50
Autor: u2
Raport Kalety
Buuuuuhahahahhahahaahahahhahaahahhaaa...

I to ma przykryć aferę w PFN i sponsoring dla Harrego Pottera?

Kiepsko się Kaleta stara.

to są konkretne wydatki rzędu milionów na propagandę narkotyków i ideologii lgtbq+, jak nie masz nic do powiedzenia to wypad ubecki durniu:)

Data: 2019-12-09 12:39:10
Autor: Bruno Brunowski
Raport Kalety

Leszcze. W przypadku PFN to 26 mln za nic. Dosłownie. https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pfn-publiczne-pieniadze-nadal-plyna-szerokim-strumieniem-do-kontrowersyjnej/ldbefe6

--
Bruno

Data: 2019-12-09 22:32:20
Autor: u2
Raport Kalety

to są konkretne wydatki rzędu milionów na propagandę narkotyków i
ideologii lgtbq+, jak nie masz nic do powiedzenia to wypad ubecki durniu:)

Leszcze. W przypadku PFN to 26 mln za nic. Dosłownie.

a ty jesteś gejem czy pedałem, ubecki durniu ?:)

Data: 2019-12-09 14:20:38
Autor: Bruno Brunowski
Raport Kalety
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 22:32:22 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Leszcze. W przypadku PFN to 26 mln za nic. Dosłownie.

a ty jesteś gejem czy pedałem, ubecki durniu ?:)

"Teraz mamy najnowszy raport ze współpracy PFN, obejmujący ostatnie półrocze. Od maja do października br. PFN zapłaciła Amerykanom ponad 1,2 mln dol., czyli ponad 4,5 mln zł. Za co? Choćby za prowadzenie profili internetowych. Szkopuł w tym, że one nie istnieją
W sumie w ciągu dwóch lat Polska Fundacja Narodowa zapłaciła WHWG niemal 7 mln dol., czyli ponad 26 mln złotych"
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pfn-publiczne-pieniadze-nadal-plyna-szerokim-strumieniem-do-kontrowersyjnej/ldbefe6

Tak się robi interesy, pisiory mają to we krwi.

--
Bruno

Data: 2019-12-10 00:04:51
Autor: u2
Raport Kalety
Tak się robi interesy, pisiory mają to we krwi.

nie na temat i wiarygodne jak niemiecki der łonet:))))))))))

Data: 2019-12-10 07:31:35
Autor: Runt
Raport Kalety - do Jacusia
W dniu 2019-12-09 o 22:32, u2 pisze:

[...]

Podoba ci się?  Do mnie się ciskasz i chcesz umoralniac  a popisy twego kolesia jakos cię nie draznia!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-10 03:41:58
Autor: Jacek Bialy
Raport Kalety - do Jacusia
   -- - Podoba ci się?  Do mnie się ciskasz i chcesz umoralniac  a popisy twego kolesia jakos cię nie draznia!

Te runt... Zamiast się skarżyć na starość, opowiedz no lepiej, od czego psują się ryby?

JB

Data: 2019-12-10 14:52:46
Autor: Runt
Raport Kalety - do Jacusia
W dniu 2019-12-10 o 12:41, Jacek Bialy pisze:
    -- - Podoba ci się?  Do mnie się ciskasz i chcesz umoralniac  a popisy twego kolesia jakos cię nie draznia!
Te runt...

Te, Piszczyk aka Kałecki... ;-)))

Zamiast się skarżyć na starość,

Na jaką starość leśny dziadku? ;-))

opowiedz no lepiej, od czego psują się ryby?

Od kociego łba. Czego nie łapiesz? ;-)))

Nie masz nic do powiedzenia w sprawie chamstwa swego kumpla? ;-))

Data: 2019-12-10 10:16:46
Autor: Jacek Bialy
Raport Kalety - do Jacusia
opowiedz no lepiej, od czego psują się ryby?

     -- - Od kociego łba. Czego nie łapiesz? ;-)))

Razem z Wałęsą chodzicie na ryby?

JB

Data: 2019-12-11 17:24:25
Autor: Runt
Raport Kalety - do Jacusia
W dniu 2019-12-10 o 19:16, Jacek Bialy pisze:
opowiedz no lepiej, od czego psują się ryby?
      -- - Od kociego łba. Czego nie łapiesz? ;-)))
Razem z Wałęsą chodzicie na ryby?

Oczywiście. Tu masz fotki

https://tinyurl.com/rybkalubiwode

https://tinyurl.com/szczupakijeziorne

Data: 2019-12-12 01:15:09
Autor: Jacek Bialy
Raport Kalety - do Jacusia
W dniu 2019-12-10 o 19:16, Jacek Bialy pisze:
opowiedz no lepiej, od czego psują się ryby?
      -- - Od kociego łba. Czego nie łapiesz? ;-)))
Razem z Wałęsą chodzicie na ryby?

   -- - Oczywiście. Tu masz fotki

Nu - dobrze wiedzieć...    Pozwól, że o stan zdrowia czasem zapytam, a czasem  o kocie łby.

JB

Data: 2019-12-12 15:01:32
Autor: Runt
Raport Kalety - do Jacusia
W dniu 2019-12-12 o 10:15, Jacek Bialy pisze:
[...]

Nu! ;-)))

Pozwól, że o stan zdrowia czasem zapytam, a czasem  o kocie łby.

Pytaj, pytaj. ;-)))

Data: 2019-12-10 09:32:11
Autor: u2
Raport Kalety
W dniu 10.12.2019 o 07:31, Runt pisze:
[...]

te szpunt, ty i moralność to dwa różne bieguny:)))))))))))))

Data: 2019-12-10 14:53:00
Autor: u2
Raport Kalety
W dniu 10.12.2019 o 14:50, Runt pisze:
[...]

ubecki dureń znowu się pieni, piękny dzień:)))))))))))))

Data: 2019-12-10 15:02:21
Autor: Runt
Raport Kalety
W dniu 2019-12-10 o 14:53, suwalska kupa u2 pisze:

WON !!!

ubecki dureń znowu się pieni, piękny dzień:)))))))))))))

katobolszewik znów przedawkował leki! Świruje!

Piekny wieczór! ;-)